AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #1 Del Skrevet 10. november 2024 Hvordan er det med dere kvinner som er ”med” på mff trekant. Gjør dere dette av fri egen vilje eller er dere manipulert til å tro å dette må til, til å please menn? Anonymkode: a519c...763 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #2 Del Skrevet 10. november 2024 Skjer det soesielt ofte da? MMF, ja, men de kalles jo enhjørninger Anonymkode: 8c50f...1eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #3 Del Skrevet 10. november 2024 For å være helt ærlig tenker jeg det er litt autistisk å gå på sånne sex-klubber der en skal være helt fri, i eldre alder. Jeg tenker at det er noe en kan prøve ut i 20-årene en gang eller to, på tilfeldig vis, men sånne "frie, utflytende" greier tenker jeg ofte er litt kunstig. Ja, kunstig er ordet. Anonymkode: 9794f...137 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #4 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): For å være helt ærlig tenker jeg det er litt autistisk å gå på sånne sex-klubber der en skal være helt fri, i eldre alder. Jeg tenker at det er noe en kan prøve ut i 20-årene en gang eller to, på tilfeldig vis, men sånne "frie, utflytende" greier tenker jeg ofte er litt kunstig. Ja, kunstig er ordet. Anonymkode: 9794f...137 Autistisk? Anonymkode: f90af...fd1 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #5 Del Skrevet 10. november 2024 Jeg gjorde det mest for min egen del, jeg tenner på damer, mannen sa seg villig til å være med. Anonymkode: c34d7...ff7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #6 Del Skrevet 10. november 2024 Det finnes bifile kvinner Anonymkode: ac27f...3cc 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #7 Del Skrevet 10. november 2024 Eget initiativ. Er det helt fremmed konsept for deg at en kvinne kan være biseksuell? Anonymkode: a2afd...b40 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #8 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For å være helt ærlig tenker jeg det er litt autistisk å gå på sånne sex-klubber der en skal være helt fri, i eldre alder. Jeg tenker at det er noe en kan prøve ut i 20-årene en gang eller to, på tilfeldig vis, men sånne "frie, utflytende" greier tenker jeg ofte er litt kunstig. Ja, kunstig er ordet. Anonymkode: 9794f...137 Autistisk? Du må gjerne forklare sammenhengen mellom autisme og swingersklubber? Anonymkode: aeb51...cfc 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #9 Del Skrevet 10. november 2024 De som gjør det er enten bi eller lesbiske. Anonymkode: 6b1fe...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #10 Del Skrevet 10. november 2024 Bare det å gå inn et sted, planlegge en seksuell aktivitet med flere, litt kjølig og kunstig. Anonymkode: 9794f...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #11 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): For å være helt ærlig tenker jeg det er litt autistisk å gå på sånne sex-klubber der en skal være helt fri, i eldre alder. Jeg tenker at det er noe en kan prøve ut i 20-årene en gang eller to, på tilfeldig vis, men sånne "frie, utflytende" greier tenker jeg ofte er litt kunstig. Ja, kunstig er ordet. Anonymkode: 9794f...137 Det er jo kun gamlinger og litt sære folk som går på sexklubb i utgangspunktet. Yngre folk i 20-årene vil jo helst ikke menge seg med raringer eller besteforeldre. Derfor gjør de slike ting i lukkede situasjoner der det skjer. Hele swingers, sexklubb og osv livsstilen er jo 98% gamle folk over 40. Anonymkode: 96470...1ee 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #12 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan er det med dere kvinner som er ”med” på mff trekant. Gjør dere dette av fri egen vilje eller er dere manipulert til å tro å dette må til, til å please menn? Anonymkode: a519c...763 Nå har jeg datet veldig mange forskjellige damer, og hva jeg har klar for meg er at de alle er forskjellige, med vidt forskjellige preferanser og seksuelle ønsker. Hun siste jeg datet måtte få det klart om hennes matchet med mine. For hun ønsket og swinge, hun trengte også trekanter innimellom. Ffm ikke mmf, ikke fordi hun var så tiltrukket av damer, men fordi hun synes det var mykere og noe fint med det. En annen var helt besatt av analsex, og gikk stadig rundt i byen med en butplug i rumpen. Hun måtte ha det klart for seg at jeg var åpen for mmf, mmmf, mmmmm++f, for slik var hun. Andre igjen vil ha helt silkemyk vanilje. Det jeg tenker om problemstillingen din ts er at jeg tror kvinner i dag er fullt kapabel til å si hva de ønsker og vil, uansett hva det måtte være. Og det er en veldig bra ting Anonymkode: a468f...cb7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 11. november 2024 #13 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo kun gamlinger og litt sære folk som går på sexklubb i utgangspunktet. Yngre folk i 20-årene vil jo helst ikke menge seg med raringer eller besteforeldre. Derfor gjør de slike ting i lukkede situasjoner der det skjer. Hele swingers, sexklubb og osv livsstilen er jo 98% gamle folk over 40. Anonymkode: 96470...1ee Gamle folk over 40? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #14 Del Skrevet 11. november 2024 Tvist skrev (9 minutter siden): Gamle folk over 40? Ja, det er visst sånne med stokk og erotisk hørelur. Anonymkode: 7d353...3aa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #15 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det finnes bifile kvinner Anonymkode: ac27f...3cc AnonymBruker skrev (11 timer siden): Eget initiativ. Er det helt fremmed konsept for deg at en kvinne kan være biseksuell? Anonymkode: a2afd...b40 AnonymBruker skrev (11 timer siden): De som gjør det er enten bi eller lesbiske. Anonymkode: 6b1fe...bda Eller man er heterofil og synes det er spennende med variasjoner i sexlivet? Anonymkode: 6cfc1...8c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #16 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jo kun gamlinger og litt sære folk som går på sexklubb i utgangspunktet. Yngre folk i 20-årene vil jo helst ikke menge seg med raringer eller besteforeldre. Derfor gjør de slike ting i lukkede situasjoner der det skjer. Hele swingers, sexklubb og osv livsstilen er jo 98% gamle folk over 40. Anonymkode: 96470...1ee Kanskje er det slik, og kanskje er det forskjellige ting rundt folks livssituasjon, som gjør at det passer bedre å leve det ut i voksen alder? Hva har det egentlig med spørsmålet i HI å gjøre? Anonymkode: 25cb1...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #17 Del Skrevet 11. november 2024 Manipulert? Er dere ikke modne nok til å ta egne valg? Høres ut som stakkarsliggjøring av kvinner. Jeg tror bedre om dere enn som så Anonymkode: b460c...852 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #18 Del Skrevet 11. november 2024 Hos oss er det jeg, kvinne, som er åpen for dette. Han er helt avvisende og har absolutt ingen ønske om å ha sex med to kvinner (eller en annen kvinne enn meg for den saks skyld). Har aldri tenkt på meg selv som bifil av den grunn. Har ingen ønske om å være med en kvinne i et forhold eller seksuell relasjon. Jeg tenner på min manns nytelse og hvis han drømte om å få oppleve en trekant hadde jeg vært giret på det for å gi han en opplevelse. Vi lever tross alt bare én gang så vidt vi vet. Synes jeg leser stadig om menn som hevder at å ville bli tatt med strapon ikke betyr de er bifil eller homofil, så hvorfor betyr mkk at kvinnen er det? Anonymkode: b232c...095 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #19 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvordan er det med dere kvinner som er ”med” på mff trekant. Gjør dere dette av fri egen vilje eller er dere manipulert til å tro å dette må til, til å please menn? Anonymkode: a519c...763 Egen vilje. Og noe vi har snakket om på forhånd. Grenser. Hva er lov ikke lov. Startet med at han ikke fikk penetre henne. Og etter stund fant jeg ut at det ikke gjorde meg noe. Jeg gjør det ikke for mannen. Jeg gjør det for meg, for oss. Det er gøy. Det blir spenning. Og bedre å ha den spenningen sammen enn å ha et sidesprang. Anonymkode: 7e995...e10 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #20 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvordan er det med dere kvinner som er ”med” på mff trekant. Gjør dere dette av fri egen vilje eller er dere manipulert til å tro å dette må til, til å please menn? Anonymkode: a519c...763 Tror de fleste kvinner som er med på trekant med en annen kvinne, gjør det fordi de selv vil. Tror de fleste kvinner som er med på trekant med en annen mann, gjør det fordi mannen vil/for å please mannen. Har aldri vært med på trekant selv, svarer ut fra hva jeg føler og hva jeg (ikke) kunne gått med på eller tatt initiativ til. Sexklubb er selvfølgelig helt utelukket. Anonymkode: b1ac7...bb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå