AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #1 Del Skrevet 10. november 2024 Psykologen min har fortalt at hun er glad i å lese. Nå har jeg lyst til å gi henne favoritt-romanen min i julegave. Men så vet jeg jo at det er litt regler for dette med gaver og sånt. Er det lov å gi henne romanen i gave? Og er det egentlig koselig - eller veldig rart? PS: Har bare funnet den brukt, så den økonomiske verdier er minimal, hvis det har noe å si. Anonymkode: 2d76b...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #2 Del Skrevet 10. november 2024 Jeg syns det er rart. Anonymkode: 1d8b8...830 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #3 Del Skrevet 10. november 2024 Det e lov. Anonymkode: 31743...8c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #4 Del Skrevet 10. november 2024 Ja det er helt lov, psykologer og annet helsepersonell har ikke lov å mota gave med betydelig verdi (gaver over 1000 kr). Som oftest ser en relasjonen an om dette er innenfor eller ikke. Jeg har hatt psykolog jeg aldri ville tenkt tanken engang på å gi gave og jeg har en psykolog nå som jeg både har fått gave av (en bok og et lys) og hvor jeg har gitt gaver (en te pakke og en engel) og for oss i den relasjonen er det helt ok med små gaver som har stor betydning. Anonymkode: bc4d2...be0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
same 19 Skrevet 10. november 2024 #5 Del Skrevet 10. november 2024 Vi syns det er hyggelig, men det burde ikke være relatert til deres paykolog-pasient-forhold. Hold korta tett til brystet så du ikke røper hemmelighetene dine. Ikke noe som har med underbevisstheten din å gjøre f.eks kjønnlitteratur. Vi foreslår kokebok. James Oliver er våres favoritt. Hilsen samene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #6 Del Skrevet 10. november 2024 same 19 skrev (2 timer siden): Vi syns det er hyggelig, men det burde ikke være relatert til deres paykolog-pasient-forhold. Hold korta tett til brystet så du ikke røper hemmelighetene dine. Ikke noe som har med underbevisstheten din å gjøre f.eks kjønnlitteratur. Vi foreslår kokebok. James Oliver er våres favoritt. Hilsen samene. Takk for svar Tror ikke romanen sier så mye om underbevisste greier hos meg. Men jeg lurer på om hvorfor du (dere?) ser på det som en ulempe? Noen ganger sliter jeg med å finne ord når jeg prater med henne, og hvis en bok el.l. kan hjelpe med å fortelle noe? TS Anonymkode: 2d76b...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #7 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er kjønnlitteratur? Anonymkode: 39145...5ce Jeg skjønte fint hva de mente, så det trenger du ikke bekymret deg for. Hvis du fremdeles lurer, prøv "skjønnlitteratur". 🙃 TS Anonymkode: 2d76b...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå