AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #21 Del Skrevet 11. november 2024 Irak skrev (3 timer siden): Om en mann ikke vil ta ansvar for barna sine så kan jeg være enig med deg. Da burde han ikke fått barn. Det samme gjelder mødre forresten... Så finnes det de mødrene som ikke vil at far skal ta sin del av ansvaret, selv om han ønsker det. Så her må du ha tunga rett i munnen. Å si at en slik mann er helt nederst på næringskjeden er litt vel drøyt syns jeg. Det er mange grunner til at mennesker oppfører seg som de gjør. Syns man skal være forsiktig med å dømme andre, for man har ikke gått i deres sko... God fantasi har du ihvertfall 👏👏👏👏. Utro menn er ikke tiltrekkende verken som partner, far, venn eller arbeidstaker. Svak moral og ikke til å stole på. Ingenting med fantasi å gjøre. Anonymkode: 4b412...b5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. november 2024 #22 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Utro menn er ikke tiltrekkende verken som partner, far, venn eller arbeidstaker. Svak moral og ikke til å stole på. Ingenting med fantasi å gjøre. Anonymkode: 4b412...b5a Beklager men dette her tror jeg ingenting på. Jeg vet om menn som har vært utro, som fremdeles er gode fedre. Det ene utelukker ikke nødvendigvis det andre. Og alle mennesker kan endre seg hvis dem vil. Når du forespeiler ts som alenemor i en leilighet, og har fått barn med tre ulike fedre så har du i mine øyne god fantasi. Fantasi er noe som ikke har skjedd i mine øyne, med mindre du ser på deg selv som synsk da. Er du synsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #23 Del Skrevet 11. november 2024 Irak skrev (6 minutter siden): Beklager men dette her tror jeg ingenting på. Jeg vet om menn som har vært utro, som fremdeles er gode fedre. Det ene utelukker ikke nødvendigvis det andre. Og alle mennesker kan endre seg hvis dem vil. Når du forespeiler ts som alenemor i en leilighet, og har fått barn med tre ulike fedre så har du i mine øyne god fantasi. Fantasi er noe som ikke har skjedd i mine øyne, med mindre du ser på deg selv som synsk da. Er du synsk? Trenger ikke være mye synsk når ts finner dette attraktivt. 2 + 2 er fortsatt overraskende ofte 4. Anonymkode: 4b412...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. november 2024 #24 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trenger ikke være mye synsk når ts finner dette attraktivt. 2 + 2 er fortsatt overraskende ofte 4. Anonymkode: 4b412...b5a Synes bare dette var en unødvendig nedlatende tone... Kos deg med matematikken din du 👌. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #25 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trenger ikke være mye synsk når ts finner dette attraktivt. 2 + 2 er fortsatt overraskende ofte 4. Anonymkode: 4b412...b5a Alikevel flommer det over av kvinner her som forsvarer det å knulle opptatte menn, og det med god samvittighet. Rart så mange velger å ha sex med opptatte menn, hvis det er så ekstremt lite attraktivt Anonymkode: aa8d4...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #26 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alikevel flommer det over av kvinner her som forsvarer det å knulle opptatte menn, og det med god samvittighet. Rart så mange velger å ha sex med opptatte menn, hvis det er så ekstremt lite attraktivt Anonymkode: aa8d4...20c Ja sånn sett fortjener de vel hverandre. Får lagre denne tråden og håper ts oppdaterer oss om ståda i livet om 3 år. Anonymkode: 4b412...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 12. november 2024 #27 Del Skrevet 12. november 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg