AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #1 Del Skrevet 10. november 2024 Har ikke hatt vekt her hjemme på en stund så er ikke sikker på vektnedgangen akkurat nå, men sist når jeg veide meg jevnlig var jeg 58-59 kg over flere år. Hadde en ganske ille influensa en uke og spiste ekstremt lite. Begynte å legge merke til at armene var blitt så tynne og fikk så veid meg hos en venninne. Veier nå 51 kg og er 164 cm høy, så er jo i nederste sjiktet. Kan jeg ha mistet så mye vekt av en en ukes influensa? Anonymkode: 88c5d...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #2 Del Skrevet 10. november 2024 Hvis du ikke har hatt vekt på en stund så vet du jo ikke hva du veide for en uke siden før du fikk influensa. Anonymkode: cf865...cdd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #3 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du ikke har hatt vekt på en stund så vet du jo ikke hva du veide for en uke siden før du fikk influensa. Anonymkode: cf865...cdd Nettopp, så ts det er helt umulig å svare på, du ka ha veid 54 før du fikk influensa liksom. Anonymkode: 4cef3...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #4 Del Skrevet 10. november 2024 Du kan miste fort pga vann i tilegg til vekt i min erfaring.men det kan gå fort om du ikke spiser nok ja. Overraskende fort. Anonymkode: a6d03...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #5 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du ikke har hatt vekt på en stund så vet du jo ikke hva du veide for en uke siden før du fikk influensa. Anonymkode: cf865...cdd Men jeg har aldri reagert på at jeg ser tynn ut før, litt sånn sykelig, var derfor jeg veide meg. Regner med jeg hadde sett det før? Anonymkode: 88c5d...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #6 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Du kan miste fort pga vann i tilegg til vekt i min erfaring.men det kan gå fort om du ikke spiser nok ja. Overraskende fort. Anonymkode: a6d03...98f Ja, det er mye mulig, når kommer den vekten tilbake igjen? Synes ikke jeg kler dette vekttapet.. Anonymkode: 88c5d...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #7 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men jeg har aldri reagert på at jeg ser tynn ut før, litt sånn sykelig, var derfor jeg veide meg. Regner med jeg hadde sett det før? Anonymkode: 88c5d...521 Ikke nødvendigvis. Anonymkode: 4cef3...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #8 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke nødvendigvis. Anonymkode: 4cef3...ee3 Hva kan være årsak til at man går ned i vekt da uten å endre matvaner eller treningsrutiner? Anonymkode: 88c5d...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #9 Del Skrevet 10. november 2024 Selv da jeg spydde i en uke og ikke hadde innhold igjen i magen, gikk jeg ned mer enn 2 kg. Anonymkode: bc807...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå