AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #1 Skrevet 10. november 2024 Jeg datet en mann i lang tid, for en del år tilbake. Vi gjorde det slutt og skulle forsette som venner. Det hele endte med at han voldtok meg en kveld, hvor han puttet noe i vinen min. Denne mannen har jeg i lang tid unngått, jeg ser han i media, jeg ser firmaet hans vokser, nå «flytter» han til Sveits - han har gjort det stort og godt i jobben, og jeg føler jeg ser trynet hans overalt. På vei til hytta i helgen så jeg firma-logoen hans klistra på et nybygg i en teknologipark. For å toppe det hele så skal hans ene barn begynne i klassen til min, på mellomtrinnet. Vi har bodd i hver vår bydel så langt. Jeg vil grine. Jeg vil spy. Hvordan skal jeg karre meg gjennom dette? Jeg har jobbet meg ferdig med dette for lenge siden. Jeg har tålt at han eksisterer i samme by og sfære som meg. Og det har gått, jeg har klart det. Men jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare dette. Antagelig dukker han ikke opp på foreldremøter og greier (slik jeg kjenner han fra tidligere, samt han ikke bor med barnemoren). Men de har 50/50 hva jeg skjønner. Og jeg kommer garantert til å se han på skolen. Barna er heldigvis ikke samme kjønn, så ikke felles bursdager. Jeg vil bare synke ned i et hull… nå syns jeg livet er vanskelig. Anonymkode: f6b70...f8c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå