kat-e Skrevet 10. november 2024 #1 Del Skrevet 10. november 2024 https://www.dagbladet.no/nyheter/russisk-tv-viste-melania-nakenbilder/82210416 Kanalen er 100% kontrollert av Putin. Det virker som de ønsket å ydmyke eller latterliggjøre Trump. Jeg grubler veldig på dette siden mange hevder at Putin ser på Trump som en som kan få Russland ut av krigen. Trump tar ofte ting personlig og det vet russerne. Jeg tror mest sannsynlig at krefter ( Putin ? ) i Russland ikke ønsker noe hjelp av Trump, men vil at krigen fortsetter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 10. november 2024 #2 Del Skrevet 10. november 2024 Jeg tror Putin helst vil ta kontroll over Trump, jo reddere Trump jo mere vil han logre for Putin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kat-e Skrevet 10. november 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 10. november 2024 Man kan si hva man vil om Trump, men han er neppe lettskremt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. november 2024 #4 Del Skrevet 10. november 2024 Slik det ser ut for meg, så virker det mer som Russland vil vise makten de har <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 10. november 2024 #5 Del Skrevet 10. november 2024 Duff skrev (43 minutter siden): Jeg tror Putin helst vil ta kontroll over Trump, jo reddere Trump jo mere vil han logre for Putin. 🙈😆..Si hva du vil om Trump men han er snart sjef for verdens Desidert sterkeste militærmakt..så hvis noen logrer her blir det nok Putin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 10. november 2024 #6 Del Skrevet 10. november 2024 kat-e skrev (50 minutter siden): https://www.dagbladet.no/nyheter/russisk-tv-viste-melania-nakenbilder/82210416 Kanalen er 100% kontrollert av Putin. Det virker som de ønsket å ydmyke eller latterliggjøre Trump. Jeg grubler veldig på dette siden mange hevder at Putin ser på Trump som en som kan få Russland ut av krigen. Trump tar ofte ting personlig og det vet russerne. Jeg tror mest sannsynlig at krefter ( Putin ? ) i Russland ikke ønsker noe hjelp av Trump, men vil at krigen fortsetter. Tror du Trump føler seg ydmyket over at Putin synes dama hans er deilig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julia83 Skrevet 10. november 2024 #7 Del Skrevet 10. november 2024 Jeg er ikke sikker på om Putin er så glad for Trump. Jeg tror fortsatt Russland og Putin tror de kan ta Ukraina og gjenskape Sovjetunionen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå