Eplen Skrevet søndag kl 15:50 #1 Del Skrevet søndag kl 15:50 Hei! Jeg har prøvd å bestille på Sephora. Jeg får lagt inn adressen min, men når jeg legger inn nummeret mitt så står det ugyldig nummer? Jeg har valgt retningsnummer til Norge. Er det noen som vet hvordan jeg skal gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet søndag kl 15:53 #2 Del Skrevet søndag kl 15:53 Jeg lurer på det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet søndag kl 15:55 #3 Del Skrevet søndag kl 15:55 Jeg har ikke tlf nr mitt der, men får bestilt allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:57 #4 Del Skrevet søndag kl 15:57 Bruk SEPHORA.se. Det skal det gå bra hvert fall. Anonymkode: f2405...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplen Skrevet søndag kl 16:04 Forfatter #5 Del Skrevet søndag kl 16:04 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bruk SEPHORA.se. Det skal det gå bra hvert fall. Anonymkode: f2405...967 Jeg bruker sephora.se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå