AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:48 #1 Del Skrevet søndag kl 15:48 Når jeg jobber annenhver torsdag og hver fredag har jeg 19 % stilling ,hva blir det om jeg jobber hver torsdag og fredag ? Anonymkode: 9fd77...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:20 #2 Del Skrevet søndag kl 19:20 Hvor mange timer er det pr dag da? Full dag vil vel bli 40 hvis du jobber to dager, men da burde det du summerer til 19 prosent vært 30 prosent? Så derfor vil jeg tro du ikke jobber 7,5t dager? 100 prosent er 37,5 t i uka i allefall, og så må du regne ut fra det. Anonymkode: c6546...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:13 #3 Del Skrevet søndag kl 23:13 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor mange timer er det pr dag da? Full dag vil vel bli 40 hvis du jobber to dager, men da burde det du summerer til 19 prosent vært 30 prosent? Så derfor vil jeg tro du ikke jobber 7,5t dager? 100 prosent er 37,5 t i uka i allefall, og så må du regne ut fra det. Anonymkode: c6546...a1f Full arbeidsuke er 40 timer. Ikke 37.5. Skill på tariff og lovfestet. Anonymkode: b5628...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå