AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #1 Del Skrevet 10. november 2024 Jeg har bedt sjefen om en stillingsbeskrivelse, da jeg ikke har fått det etter over 4 måneders ansettelse. Da refererte sjefen til arbeidsavtalen, men der står jo ikke hva som forventes av meg. Da henviste sjefen til stillingsannonsen som rekrutterer sendte meg. Er dette godt nok, eller har jeg rett på en stillingsbeskrivelse for min stilling? Skal sies at sjefen er britisk og jobber derfra Anonymkode: 2d3e6...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #2 Del Skrevet 10. november 2024 Vi har ikke stillingsbeskrivelser der jeg jobber. Arbeidsoppgaver endrer seg over tid og er jo noe dynamiske. Stor statlig etat. Anonymkode: 45b39...f4a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #3 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har ikke stillingsbeskrivelser der jeg jobber. Arbeidsoppgaver endrer seg over tid og er jo noe dynamiske. Stor statlig etat. Anonymkode: 45b39...f4a Takk. Anonymkode: 2d3e6...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #4 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har ikke stillingsbeskrivelser der jeg jobber. Arbeidsoppgaver endrer seg over tid og er jo noe dynamiske. Stor statlig etat. Anonymkode: 45b39...f4a Samme hos oss, men ikke ved alle avdelinger. Noen har veldig presise stillingsinstrukser, som å frakte internposten rundt (for å ta et random eksempel), men de fleste av oss har varierte oppgaver og "diffuse" titler. Selv er jeg en rådgiver innen prosjektledelse og utvikling. Ingen klar stillingsinstruks, arbeidsplassen fungerer veldig dynamisk, og jeg må stadig bytte oppgaver basert på hvordan prosjekter og annet går. Hadde jeg spurt sjefen om en stillingsinstruks så hadde jeg nok ikke fått stort mer enn å være en utviklingsrådgiver eller noe sånt. Anonymkode: 98dc3...3b2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #5 Del Skrevet 10. november 2024 Nei, du har ikke krav på stillingsbeskrivelse. Arbeidsforholdet er en gjensidig kontrakt der innholdet bla fremgår av arbeidsavtale og stillingsutlysning. Endringer må påregnes over tid. Anonymkode: 582f7...d0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå