Darkiss1234 Skrevet søndag kl 14:28 #1 Del Skrevet søndag kl 14:28 Hei. Har et problem da jeg har klart å få hælputeforstyrrelse. Har nå hatt det i et par mnd å begynner å bli gal av å ikke kunne gå på jobb da jeg har en veldig aktiv jobb. Har noen hatt dette før eller kjenner til det? Noen råd/tips til å bli bedre fortest mulig? det jeg allerede har gjort er at jeg har brukt krykker. Har såler og innlegg i sko og kjøpt nye sko med mere demping. Holder meg også mest mulig i ro og legger ikke vekt på der det gjør vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:31 #2 Del Skrevet søndag kl 14:31 Anbefaler å gå til fysioterapeut og få øvelser. Anonymkode: 9cb62...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darkiss1234 Skrevet søndag kl 14:50 Forfatter #3 Del Skrevet søndag kl 14:50 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Anbefaler å gå til fysioterapeut og få øvelser. Anonymkode: 9cb62...4de Legen sa at det ikke hjalp på denne diagn😔osen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:59 #4 Del Skrevet søndag kl 14:59 Darkiss1234 skrev (8 minutter siden): Legen sa at det ikke hjalp på denne diagn😔osen Så ringer du likevel en fysioterapeut og spør. Får du nei, også der så aksepterer du at nei er svaret. Anonymkode: 566ce...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå