AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #1 Del Skrevet 10. november 2024 Trenger gode råd for å få kjæresten interessert i sex igjen🙄 vi deler samme fantasier og hadde det veldig bra i starten, men nå har hun mistet lysten, trenger gode råd fra dere damer om hvordan jeg kan få henne litt tent igjen? Hun er 47 jeg er 54 Anonymkode: 10e42...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #2 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trenger gode råd for å få kjæresten interessert i sex igjen🙄 vi deler samme fantasier og hadde det veldig bra i starten, men nå har hun mistet lysten, trenger gode råd fra dere damer om hvordan jeg kan få henne litt tent igjen? Hun er 47 jeg er 54 Anonymkode: 10e42...fde Eller kanskje du kan få noen gode råd for hvordan du kan få mindre lyst? Eller leve like fint med at din kone har mindre lyst, som hun lever og forholder seg til at du har mer lyst. Det er ingen automatikk eller mer riktig i at det er hun som skal endre seg og sin seksualitet som at du skal endre din. Anonymkode: 1bae4...ff9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #3 Del Skrevet 10. november 2024 Har dere vært sammen lenge? I så fall kanskje hun bør prøve en ny mann, mange kvinner får igjen lysten da, visst. Anonymkode: fe055...2fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #4 Del Skrevet 10. november 2024 Velkommen i klubben. Vi har et eget forum hvor slike ting og løsninger mtp diskresjon diskuteres. Finner det på google Anonymkode: bba14...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #5 Del Skrevet 10. november 2024 Det er ingenting som er absolutt i dette. Det kan endre seg. Går vedkommende på medisiner kan vedkommende i trygge rammer trappe ned på sikt. Du bør virkelig ikke dytte på. Det står ikke på viljen, men at kroppen er i en slags dvale. Sex er ikke noe en dytter på. Anonymkode: 2be01...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bananpålegg Skrevet 10. november 2024 #6 Del Skrevet 10. november 2024 Jeg også tenkte det at hun skulle få prøve noe nytt, og utforske litt. Vært sammen i 6-7 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #7 Del Skrevet 11. november 2024 Bananpålegg skrev (18 timer siden): Jeg også tenkte det at hun skulle få prøve noe nytt, og utforske litt. Vært sammen i 6-7 år Det tenkte du altså, når hun ikke er interessert i sex. Hvordan skal det foregå? Anonymkode: 1b2ea...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #8 Del Skrevet 11. november 2024 Bananpålegg skrev (18 timer siden): Jeg også tenkte det at hun skulle få prøve noe nytt, og utforske litt. Vært sammen i 6-7 år Det er vel det siste du burde prøve på..... I hvilken verden er det logisk at dama di vil få lyst på seg igjen når du skal hive kåte mannfolk på hu? Nei altså..... Sett deg inn i følelsene til dama di. Snakk med henne. Anonymkode: db24b...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #9 Del Skrevet 11. november 2024 Hun har ikke mistet lysten på sex. Hun har mistet lysten på deg. Velkommen i klubben. Anonymkode: 4342d...6df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #10 Del Skrevet 11. november 2024 Gjør noe romantisk? Anonymkode: 9144c...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 11. november 2024 #11 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 15.17): Trenger gode råd for å få kjæresten interessert i sex igjen🙄 vi deler samme fantasier og hadde det veldig bra i starten, men nå har hun mistet lysten, trenger gode råd fra dere damer om hvordan jeg kan få henne litt tent igjen? Hun er 47 jeg er 54 Anonymkode: 10e42...fde Har du snakket med henne og spurt hvorfor hun ikke har lyst mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #12 Del Skrevet 11. november 2024 Tror noe av grunnen er pga voksne barn i huset- så hvis det blir noe så holder hun veldig igjen, og lager ikke en lyd Anonymkode: 10e42...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #13 Del Skrevet 11. november 2024 Sjarmerende henne, flørt med henne, forfør henne, og gi 110% innsats for henne hver gang dere har sex. Og for all del varier hva du gjør. Vi kvinner kjeder oss ofte fort seksuelt når menn er praktiske og gjentar igjen og igjen det de en gang hadde gode resultater av å gjøre. Husk på tre ting; 1. Kun fantastisk sex med deilig tilfredsstillelse opprettholder lyst og motivasjon til å ha et aktivt sexliv. Middels til dårlig sex motiverer lite til ingenting. 2. Et sexliv opprettholdes ikke kun i senga, men i at forholdet generelt er godt og ikke kjedelig heller. Samarbeid godt og opplevelser sammen er viktig. 3. Ting som gjentas for mange ganger blir kjedelig. Pass på variasjon. Har dere aldri anledning til å være alene så skap dette. Lei en hytte/leilighet eller dra til hotell. Anonymkode: c57dc...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #14 Del Skrevet 11. november 2024 Takk for ett godt svar🙂 Anonymkode: 10e42...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå