Måkebilen Skrevet søndag kl 13:52 #1 Del Skrevet søndag kl 13:52 Kjære kvinner, Informasjonen dere skal få nå, kommer til å forebygge voldtekter én gang for alle. Jeg har selv blitt voldtatt flere ganger som festglad kvinne med alkoholutfordringer. Det er vi som blir voldtatt systematisk av guttegjenger som ødelegger oss for resten av livet, uten av vi skjønner hvorfor. Gutter som voldtar oss på fest, ryktesverter oss til kompisene sine etterpå. Etter voldtekten, blir du baksnakket av voldtektsmannen som kaller deg "løs", "slut", "ludder" og liknende. Dette har stor innvirkning på kompisgjengen hans, siden de egentlig ikke er så ulike den opprinnelige voldtektsmannen. Da er hele guttegjengen voldtektsmenn. Ønsker DU å være kompis med en voldtektsmann? Like barn leker sammen, og enkelte guttegjenger voldtar kvinner systematisk. De finner seg nemlig godhjertede kvinner med alkoholproblemer som de fortsetter å invitere til fest eller oppsøke ellers fordi de er enkle å voldta. Så ler de av dem etterpå. "Ha ha, hun er så løs". Kvinnen på sin side, våkner med full påkledning oventil, buksene dratt av og sokkene på, med smerter i underlivet, ingen minner etter klokken 19 kvelden før, ingen mobil eller nøkler. Dette taler for seg. Voldtektsmannen later som ingenting. Jager deg kanskje på dør, eller så har han stukket før du våkner fra bevisstløsheten. Dette får mange kvinner til å bli usikre på hva de skal tenke. Sovevoldtektene som forvirrer oss og som vi holder kjeft om, fordi vi skammer oss. Hva skjedde, egentlig? VOLDTEKT. Hvis du ikke husker noen ting, så skal du ta utgangspunkt i at det var en voldtekt. De SLEPER oss til åstedet, uansett om vi er dekket i spy eller ikke ikke klarer å stå oppreist uten støtte. Lærere hater seksualundervisning. Jeg husker naturfaglæreren min på ungdomsskolen som syntes det var flaut å undervise om temaet. Elevene syntes også det var flaut. Vi fniste og lo. Læreren fortet seg gjennom kapitlet. Vi fikk kondomundervisning på Sex og Samfunn, tror jeg. Der lo vi mens vi satte kondomer på bananer. Når det kommer til seksualundervisning, så må vi snakke om voldtekt. Dette landet er så bedritent med en alkoholkultur som dreper livsgnisten til så og si alle kvinner som voldtas av de samme guttegjengene helt til noen stopper dem. VI MÅ ANMELDE ! Ja, det blir henlagt. En voldtektsanmeldelse er likevel til stor hjelp for neste i rekka, hvis han våger å voldta igjen. Jeg tenker at 1. uke på VGS bør være voldtektsuke. Hjelpe 1. klassingene med å forberede seg på revyfester. Smelle opp powerpointpresentasjoner med voldtektshistorier som følger elevene resten av livet på traumatiserende vis. Bedre å bli traumatisert av en powerpointpresentasjon enn å bli voldtatt for resten av ditt liv. Voldtektsmenn legger igjen voldtektsvirusene sine i hodet ditt og voldtar deg til dagen du dør. Politiet hvisker meg i øret nå og sier at jeg skal få tillatelse til å starte en svertekampanje av voldtektsmenn. Det har seg nemlig slik at voldtektsmenn er psykopater. Voldtektsmenn må avlives på måter som virker på dem, nemlig YDMYKELSE. Slik gjør du: Hvis du hører en fyr omtale en kvinne som "løs" eller liknende, så spør vedkommende om han er en voldtektsmann (stopp gjerne musikker og reis deg opp). Forklar spørsmålet ditt med at slike utsagn er det veldig typisk for voldtektsmenn å si. Så skal han henges ut foran alle. "HJELP, HAN HER ER EN VOLDTEKTSMANN!". Vær så god, jeg reddet nettopp fremtiden. PS. Seksuell trakassering skal anmeldes. Kanskje du er butikkansatt og blir seksuelt trakassert av en kunde som stadig kommer innom og sier ekle ting til deg. Kanskje venter han til DU er ledig bak disken. Så begynner han å stalke deg på Facebook og sende deg meldinger. MAN MÅ SI FRA TIL SJEFEN SIN OG ANMELDE TIL POLITIET UMIDDELBART. Jeg har skrekkhistorien på hva som kan skje hvis du ikke gjør noe med saken: Jeg jobbet i en matbutikk i begynnelsen av 20-årene. Det var en kunde som handlet hele tiden. Så begynte han å stalke meg på Facebook og sende meg meldinger med seksuelt innhold - kjempeekkelt. Jeg gjorde ikke noe med det. Jeg syntes det var kleint. Gjemte meg på vaskerommet når han kom innom butikken. Ja ja, tenkte jeg. Det er mange griser der ute. Jeg fortalte det så klart til venner, og vi ropte "ÆÆÆSJ". Skjønner du? ... Så kom 30-årene, og jeg trengte psykisk helsehjelp i spesialisthelsetjenesten. Gjett hvem som endte opp som min behandler? HAN. ... jeg skal få han sparket, men helsevesenets tildekking av alvorlige feil, samt lang saksbehandlingstid med vilje, gjør at han fortsatt er ansatt på poliklinikken og har full tilgang på alles journaler. Oppsummert: Det er jævlig mange voldtektsmenn i dette landet. 1 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:09 #2 Del Skrevet søndag kl 14:09 Jeg tror deg 💔 Det er mange overgripere og det er normalisert, det er en ukultur som har fått vokse uten konsekvenser. Ansvaret legges på ofrene. Anonymkode: 150e1...6ae 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:13 #3 Del Skrevet søndag kl 19:13 Offentlig uthenging uten bevis er straffbart. Anonymkode: e913d...01e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:51 #4 Del Skrevet søndag kl 19:51 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 20.13): Offentlig uthenging uten bevis er straffbart. Anonymkode: e913d...01e Å begå overgrep!!!! Bør være straffbart. Om offentlig uthenging skjer ifølge av at farlige individer går fri til å forgriper mer, er det svært ironisk om fengsel plutselig har plass først når noen prøver å forhindre at det skjer igjen, eller å få rettferd for sin traumatiske opplevelse. Anonymkode: 150e1...6ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Tråden er ryddet for krenkende ytringer, latterliggjøring og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden Takk, TS, for at du delte dette. Jeg fikk litt mer kunnskap her. Som avholds og en person som har holdt seg unna festing stiller jeg med lite kunnskap når jeg skal veilede og beskytte mine egne barn i deres normale oppvekst. Dette blir en puslespillbrikke til som kan hjelpe dem i en trygg oppvekst hvor de kan både delta sosialt og passe seg selv samtidig. Det eneste jeg ikke ville følge opp er at jeg ikke ville uthengt en person som voldtektsforbryter bare fordi personen omtalte andre som «løs». Man har fremdeles ikke fakta nok til å anklage, men kanskje man bør være litt forsiktig rundt slike personer. Anonymkode: 490d2...ab7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 20.51): Å begå overgrep!!!! Bør være straffbart. Om offentlig uthenging skjer ifølge av at farlige individer går fri til å forgriper mer, er det svært ironisk om fengsel plutselig har plass først når noen prøver å forhindre at det skjer igjen, eller å få rettferd for sin traumatiske opplevelse. Anonymkode: 150e1...6ae Jeg vil bare skyte inn at målet sjeldent helliger middelet, og det er alltid en mulighet for man kan ta feil. Det er ikke særlig kult å bli anklaget for å være en overgriper når man faktisk ikke er det. Jeg oppfordrer til puste rolig inn og ut før man går til så drastiske skritt som å offentlig henge ut / anklage noen. Om du tar feil, så kan gjøre mye galt ... for mange. En annen person blir satt i en svært vanskelig situasjon for å si det mildt, du kan faktisk begå lovbrudd og ikke minst vil anklager som viser seg å være feil skade saken du ønsker å kjempe. Du hjelper ingen av de som faktisk har opplevd overgrep ved å begå et overgrep selv. Brått er det du som er skurken og det blir mer vann på mølla om "kvinner som kommer med falske anklager". DET er det siste den saken trenger. Tenk nøye igjennom ting. Svært nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 20.51): Å begå overgrep!!!! Bør være straffbart. Om offentlig uthenging skjer ifølge av at farlige individer går fri til å forgriper mer, er det svært ironisk om fengsel plutselig har plass først når noen prøver å forhindre at det skjer igjen, eller å få rettferd for sin traumatiske opplevelse. Anonymkode: 150e1...6ae Det er straffbart å begå overgrep, om bevisene er der så er det rettsystemet som skal straffe personen. Gapestokk er ikke en god måte å straffe personer som ikke enda er dømt i en straffesak. Anonymkode: e913d...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå