AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:46 #1 Del Skrevet søndag kl 13:46 Må legge til at vi ringte til hverandre 2 ganger inne på appen. Han skriver til meg i ny og ne. JA! Jeg har også skrevet til han først et par ganger, men han har ikke spurt om eller hintet til at han vil møtes eller vil ha mitt nummer? Han skriver at han er interessert i å bli mer kjent, men det skjer samtidig ikke så mye? Kan jeg konkludere med at han 1) ikke er interessert? 2) Vente litt til og se hva som skjer? 3) spørre om han vil møtes? Jeg synes jo dessverre at menn bør spørre om det FØRSTE gangen. Jeg har ikke problemer med å ta initiativ etterpå! og nei menn, jeg forventer ikke at han skal betale for maten min….. la oss hoppe over det tema. Anonymkode: c2b62...9a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:48 #2 Del Skrevet søndag kl 13:48 Har hørt at folk gjør om de er interiserte. Det er uansett andre som kan gi deng en bedre opplevelse enn dette, så hadde sikkert gått videre. Anonymkode: d8b99...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:55 #3 Del Skrevet søndag kl 13:55 Det der skjer. Jeg har konkludert med at personen holder meg på gress, om ikke noe bedre dukker opp. Eventuelt er sjenert og tør ikke ta steget videre. Har tinder o.l. som et tidsfordriv. Ingen av delene er særlig attraktive. Er dette en du har lyst til å møte er det vel ingenting i veien for at du foreslår et møte? Anonymkode: 7cc76...902 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:57 #4 Del Skrevet søndag kl 13:57 Noen menn er sånn🤷♀️ Jeg skrev med en som så gjerne ville treffes, men hver gang jeg foreslo en konkret dato så feiget han ut. Nei, han var ikke gift eller i ett annet forhold. Vi møttes etter ett halvt år med chatting. Da var det ingen flørting som det hadde vert på meldinger. Det var hyggelig altså, men føltes jo ikke som en date. Han skriver fortsatt til meg.. to år senere!! vil alltid prate… og treffes.. helt til en faktisk snakker om å treffes, nei da er han travel og skal ditt og datt😅 Så vi er en slags brevvenner da😅 Hvis jeg var deg så ville jeg bare gått videre nå, uansett hva som er grunnen så passer det ikke sammen med hva du ønsker og ser etter. Anonymkode: 97e89...7ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:58 #5 Del Skrevet søndag kl 13:58 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det der skjer. Jeg har konkludert med at personen holder meg på gress, om ikke noe bedre dukker opp. Eventuelt er sjenert og tør ikke ta steget videre. Har tinder o.l. som et tidsfordriv. Ingen av delene er særlig attraktive. Er dette en du har lyst til å møte er det vel ingenting i veien for at du foreslår et møte? Anonymkode: 7cc76...902 Åååh. Føler det er feminint å foreslå et møte når han er sånn…?🙃 Anonymkode: c2b62...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet søndag kl 13:59 #6 Del Skrevet søndag kl 13:59 Har dere hatt daglig kontakt i 1mnd for å bli kjent, eller sporadisk kontakt i 1mnd og ikke klart å bli allverden kjent? Sistnevnte så holder han deg på gress ihvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:00 #7 Del Skrevet søndag kl 14:00 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen menn er sånn🤷♀️ Jeg skrev med en som så gjerne ville treffes, men hver gang jeg foreslo en konkret dato så feiget han ut. Nei, han var ikke gift eller i ett annet forhold. Vi møttes etter ett halvt år med chatting. Da var det ingen flørting som det hadde vert på meldinger. Det var hyggelig altså, men føltes jo ikke som en date. Han skriver fortsatt til meg.. to år senere!! vil alltid prate… og treffes.. helt til en faktisk snakker om å treffes, nei da er han travel og skal ditt og datt😅 Så vi er en slags brevvenner da😅 Hvis jeg var deg så ville jeg bare gått videre nå, uansett hva som er grunnen så passer det ikke sammen med hva du ønsker og ser etter. Anonymkode: 97e89...7ff Nei!! Vet du hva. Det gidder jeg ikke. Jeg syns jo at en måned er mye. Chatte i 6 mnd før treff? Aldriiiii Anonymkode: c2b62...9a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:02 #8 Del Skrevet søndag kl 14:02 Enni skrev (1 minutt siden): Har dere hatt daglig kontakt i 1mnd for å bli kjent, eller sporadisk kontakt i 1mnd og ikke klart å bli allverden kjent? Sistnevnte så holder han deg på gress ihvertfall. Sporadisk kontakt i 1 mnd🙃. Han har en gang ikke hintet til at han vil treffes. Jeg er ikke en som holdes på gress. Adios. Anonymkode: c2b62...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:02 #9 Del Skrevet søndag kl 14:02 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Åååh. Føler det er feminint å foreslå et møte når han er sånn…?🙃 Anonymkode: c2b62...9a4 Lite feminint mente jeg😂 Anonymkode: c2b62...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet søndag kl 14:05 #10 Del Skrevet søndag kl 14:05 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Må legge til at vi ringte til hverandre 2 ganger inne på appen. Han skriver til meg i ny og ne. JA! Jeg har også skrevet til han først et par ganger, men han har ikke spurt om eller hintet til at han vil møtes eller vil ha mitt nummer? Han skriver at han er interessert i å bli mer kjent, men det skjer samtidig ikke så mye? Kan jeg konkludere med at han 1) ikke er interessert? 2) Vente litt til og se hva som skjer? 3) spørre om han vil møtes? Jeg synes jo dessverre at menn bør spørre om det FØRSTE gangen. Jeg har ikke problemer med å ta initiativ etterpå! og nei menn, jeg forventer ikke at han skal betale for maten min….. la oss hoppe over det tema. Anonymkode: c2b62...9a4 Hvorfor? Grunnen til at det var slik tidligere, er at det var mannen som betalte. Nå er man likeverdige, og kvinner kan også spørre først. Mulig han er typen som ikke gidder å forholde seg til damer som ikke har moderne syn på kjønnsroller, slik at han venter på at du skal spørre om et møte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:09 #11 Del Skrevet søndag kl 14:09 Har du spurt om nr hans da? Eller om dere skal møtes. Vi må slutte å vente på at noen andre skal gjøre noe for oss. Enten så spør man selv eller så gå videre da? Så enkelt er det. Anonymkode: 2b954...35f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:12 #12 Del Skrevet søndag kl 14:12 Det hadde jeg aldri giddet! Jeg setter pris på om en mann inviterer på date kjapt, jeg får ingenting ut av å skrive meldinger i ukesvis. Anonymkode: 22775...d4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:16 #13 Del Skrevet søndag kl 14:16 Brunello skrev (8 minutter siden): Hvorfor? Grunnen til at det var slik tidligere, er at det var mannen som betalte. Nå er man likeverdige, og kvinner kan også spørre først. Mulig han er typen som ikke gidder å forholde seg til damer som ikke har moderne syn på kjønnsroller, slik at han venter på at du skal spørre om et møte. Hvorfor ikke? Han er ikke alene om å ha preferanser, da må de finne noen andre begge to. Han kan ikke tvinge henne til å være noe hun ikke er, slik du også mener hun ikke kan forvente av henne. Jeg har aldri blidt bedd på date av en mann, har bare invitert selv og det har gjort at jeg føler menn jeg har møtt er tafatte og uinteressert sammenlignet med min tilstedeværelse og ønske. Menn er ikke disse aktsomme folkene med romansen på lur, det gjelder noen folk, damer og menn, så har vi dem som ikke kan planlegge noe som helst. Anonymkode: d8b99...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet søndag kl 14:23 #14 Del Skrevet søndag kl 14:23 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor ikke? Han er ikke alene om å ha preferanser, da må de finne noen andre begge to. Han kan ikke tvinge henne til å være noe hun ikke er, slik du også mener hun ikke kan forvente av henne. Jeg har aldri blidt bedd på date av en mann, har bare invitert selv og det har gjort at jeg føler menn jeg har møtt er tafatte og uinteressert sammenlignet med min tilstedeværelse og ønske. Menn er ikke disse aktsomme folkene med romansen på lur, det gjelder noen folk, damer og menn, så har vi dem som ikke kan planlegge noe som helst. Anonymkode: d8b99...b52 Men når hun vil på date med han må hun spørre om han ikke gjør det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:25 #15 Del Skrevet søndag kl 14:25 Brunello skrev (1 minutt siden): Men når hun vil på date med han må hun spørre om han ikke gjør det. Når du ser kontakten de har, får du inntrykk av at dette er kjærligheten? Anonymkode: d8b99...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet søndag kl 14:28 #16 Del Skrevet søndag kl 14:28 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når du ser kontakten de har, får du inntrykk av at dette er kjærligheten? Anonymkode: d8b99...b52 Det aner jeg ikke. Det jeg vet er at mange kvinner spør når de har lyst. De får ofte ja. Og så har du de som bare sitter og venter. Endret søndag kl 14:28 av Brunello Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:29 #17 Del Skrevet søndag kl 14:29 Brunello skrev (Akkurat nå): Det sner jeg ikke. Det jeg vet er at mange kvinner spør når de har lyst. De får ofte ja. Og så har du de som bare sitter og venter. I noen tilfeller kan det være lurt, men erfaringen min sier at det ikke trenger å være det. Om en sitter igjen med en bismak og undrer på om han bryr seg, er det ikke noe å kjempe for. Anonymkode: d8b99...b52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:29 #18 Del Skrevet søndag kl 14:29 Han holder deg på gress i påvente av noen han anser som bedre. Anonymkode: 7e994...0ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:32 #19 Del Skrevet søndag kl 14:32 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I noen tilfeller kan det være lurt, men erfaringen min sier at det ikke trenger å være det. Om en sitter igjen med en bismak og undrer på om han bryr seg, er det ikke noe å kjempe for. Anonymkode: d8b99...b52 Det ideelle er at begge ønsker å møtes, at begge er pådrivere og ingen drar på den eller har en lunken kontakt. Anonymkode: d8b99...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet søndag kl 14:32 #20 Del Skrevet søndag kl 14:32 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I noen tilfeller kan det være lurt, men erfaringen min sier at det ikke trenger å være det. Om en sitter igjen med en bismak og undrer på om han bryr seg, er det ikke noe å kjempe for. Anonymkode: d8b99...b52 Jeg har lest nok på kvinneguiden til å forstå at de med de mest klassiske/gammeldagse synet på kjønnsroller oftest er de som sliter i forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå