Gå til innhold

Manne-mann vs kvinne-kvinne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kommer opp gang på gang her inne når der er diskutert u-ordinere ønsker menn har når det gjelder sex og samliv. 
Særdeles når det er snakk om pegging. Da er menn tilintetgjort bokstavlig talt. 
Og oftere en ikke kommer kommentar, der ei kvinne sier at hun hadde mistet all respekt for mannen om han hadde bedt hun om å pegge seg. „En ekte manne-mann lar seg ikke pegge liksom”

Mitt spørsmål er. Først vi har klare retningslinjer hva en manne-mann er. 
Hva er ei kvinne-kvinne da?

Anonymkode: c985f...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En mann er maskulin og en kvinne er feminin. Så finnes det unntak og folk er forskjellige.

I seksuell kontekst så er kvinnen mottaker og underdanig, mens mannen er dominant. Det er et naturlig tenningsmønster som de fleste føyer seg under. 

Noen liker andre former for seksuell dynamikk og det er helt greit. Det finnes noen for alle.  

Anonymkode: 0e88c...610

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så ulike, noen liker ting, andre liker ikke det. Bår det kommer til sex må alle parter ønske sexen. Så om noen vil pegges, anbefaler jeg å finne som ønsker å utføre det istede for å vente på dagen der alle syns det er greit, den vil ikke komme. Folk har preferanser og vil bestandig ha det.

Men det er dumt å legge det på kjønn om noem liker noe, blir sexist.

Anonymkode: 1f86f...022

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undres over det samme.

Betyr dette også at kvinnen blir "mandig" dersom hun rir? Da er det jo hun som knuller ham, og det kan også gå ganske voldsomt for seg..

Helt greit at ikke alt er for alle. Alt er så absolutt ikke for meg. Som feks anal. Men en automatikk i at mitt tenningsmønster er det (eneste) som fortjener respekt, blir veldig feil for meg. 

For min del er åpenhet og ærlighet viktig, og noe som trumfer forskjeller.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de er ganske tradisjonelle de som sier det. Tradisjonelle velger tradisjonelle. De har ofte også tradisjonelle krav og ønsker til det motsatte kjønn. Sånn sett er de jo "likestilt". De av oss som ikke er tradisjonelle, velger hverandre. Når ei dame her inne lister opp tradisjonelle krav til en mann, og menn reagerer  med: fy faen, selv klikker dere hvis det er krav til dere, men selv kan dere stille krav!!, tror jeg egentlig de svarer en dame som er tradisjonell, mens noen menn tror da at "kvinner vil ikke ha feminine krav stilt til dem samtidig som de selv krever tradisjonelle menn". På Internett tror jeg man glemmer at man snakker med individer, som svarer forskjellige ting, ikke at det er én masse fylt med masse selvmotsigelser.

Anonymkode: 9ec38...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det kommer opp gang på gang her inne når der er diskutert u-ordinere ønsker menn har når det gjelder sex og samliv. 
Særdeles når det er snakk om pegging. Da er menn tilintetgjort bokstavlig talt. 
Og oftere en ikke kommer kommentar, der ei kvinne sier at hun hadde mistet all respekt for mannen om han hadde bedt hun om å pegge seg. „En ekte manne-mann lar seg ikke pegge liksom”

Mitt spørsmål er. Først vi har klare retningslinjer hva en manne-mann er. 
Hva er ei kvinne-kvinne da?

Anonymkode: c985f...79c

Om en manne-mann er en person som er "maksimalt mann", gjør bare de mest macho manne-tingene, så må en kvinne-kvinne være en kvinne som makser kvinne-skalaen. Som gjør alt en god kvinne skal gjøre... og det til gangs.

Han: store muskler, snakker lite om følelser, skifter dekk på bilen, knallhard ereksjon, knuller henne bakfra

Hun: kvinnelige former, snakker mye om følelser (men belemrer han ikke med det), god til å lage mat, kler seg sexy og alltid klar for sex (aldri hodepine), vekker mannen med en blowjob om morgenen og svelger selvsagt, stiller seg sexy opp på alle fire og kommer flere ganger når han tar henne dypt og hardt bakfra.

Altså, det klisje-aktige perfekte paret. Superhelt-paret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...