Gå til innhold

El kontroll på gammel hytte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått melding om el kontroll av strømmen på en gammel hytte som ikke er blitt brukt på 10 år. Hytta er bare fylt med dødsbo. 
Har ingen mulighet til å møte der eller sende noen, hva gjør jeg da? Ligger en nøkkel det så rørlegger var inne i fjor.
Kan de ikke bare koble fra strømmen, trenger den jo ikke?

Anonymkode: 41add...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske strengt, jeg tror du er pliktig til å møte. Hvis du ikke ønsker å være tilkoblet strøm lengre, så må nok det gjøres etter el-kontrollen og eventuelle reparasjoner. 

Anonymkode: c3b6b...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har fått melding om el kontroll av strømmen på en gammel hytte som ikke er blitt brukt på 10 år. Hytta er bare fylt med dødsbo. 
Har ingen mulighet til å møte der eller sende noen, hva gjør jeg da? Ligger en nøkkel det så rørlegger var inne i fjor.
Kan de ikke bare koble fra strømmen, trenger den jo ikke?

Gir beskjed om at du ikke har mulighet for å møte men hvor nøkkelen er så de kan utføre oppdraget om de ønsker. Er vanlige folk , ring de å vær hyggelig så kommer dere fram til en løsning. 
Om du ikke bruker hytten, så selg den ellers forfaller den. 

Anonymkode: 56523...1d2

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Gir beskjed om at du ikke har mulighet for å møte men hvor nøkkelen er så de kan utføre oppdraget om de ønsker. Er vanlige folk , ring de å vær hyggelig så kommer dere fram til en løsning. 
Om du ikke bruker hytten, så selg den ellers forfaller den. 

Anonymkode: 56523...1d2

Gjorde det. De var greie, fikk det utsatt. 
Er dødsbo som skal selges. Er en bondegård som er forfallen, så skal selges til neste år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...