AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #1 Skrevet 10. november 2024 Fått låne en blodtrykksmåler av familie siden jeg har lurt på om jeg har lavt blodtrykk, blir alltid litt stresset hos legen så tenkte det kunne være greit å sjekke hjemme. Blodtrykket er ikke noe spesielt lavt faktisk litt høyt. men det jeg lurer på er at jeg får opp ihb på måleren, ikke fått det forrige gang jeg prøvde men både i dag og i går. Er dette noe som bør sjekkes opp i? Sto ikke noe spesielt i bruksanvisningen bare at man får den opp ved uregelmessig hjerterytme, blir jo litt små bekymra. Anonymkode: 8566f...285
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #2 Skrevet 10. november 2024 Det legen min gjør er sjekke blodtrykket over 5 minutter, 6 målinger. Det gir et mer riktig resultat. Stress kan øke blodtrykket, og hvis du ikke har noen medisinsk grunn til å skulle måtte blodtrykk hjemme, ville jeg heller gjort det hos legen. Anonymkode: 94bbf...9dd
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #3 Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det legen min gjør er sjekke blodtrykket over 5 minutter, 6 målinger. Det gir et mer riktig resultat. Stress kan øke blodtrykket, og hvis du ikke har noen medisinsk grunn til å skulle måtte blodtrykk hjemme, ville jeg heller gjort det hos legen. Anonymkode: 94bbf...9dd Legen som har nevnt at jeg kunne prøve det. Men var ikke blodtrykket jeg egt lurte nå på da var den hjerterytmen. Anonymkode: 8566f...285
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #4 Skrevet 10. november 2024 Får du flimmer-varsel konsekvent hver gang du bruker den i dag? Bare lurer på om det kan være en feilmåling eller noe galt med apparatet. Du føler deg bra? Anonymkode: b5fb6...a04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå