AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:37 #1 Del Skrevet søndag kl 12:37 Noen som har erfaring med dette firmaet? Søkte billån via banken min, og viste seg at de har Brage Finans som samarbeidspartner. Har ikke benyttet meg av lånet enda, men reagerer på at jeg blir spammet med meldinger fra dem om "påminnelse om lånet" etter lånet ble innfridd. Anonymkode: d9baf...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:43 #2 Del Skrevet søndag kl 12:43 Det er et seriøst firma hvert fall. Men har ingen personlig erfaring nei. Anonymkode: 00646...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:47 #3 Del Skrevet søndag kl 12:47 Har personlig erfaring. Vi har brukt dem for leasing av bil på firma flere ganger. Lett å komme i kontakt med, enkelt å kjøpe ut bil når leasingen er ferdig. Vennlige kunde-rådgivere. Dette er min subjektive vurdering og opplevelse av dem. Sikkert mange som har motsatt erfaring. Anonymkode: 7006c...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:06 #4 Del Skrevet søndag kl 13:06 Det er finansieringsselskapet til sparebankene. Jeg har bare gode erfaringer med dem, har billånet mitt der. De fikset det på under en time fra jeg ringte og sa jeg trengt lån, betalte ut helt knirkefritt, og alt har gått fint siden. Anonymkode: b286b...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:44 #5 Del Skrevet søndag kl 13:44 Ok, godt å høre at de er seriøse. Leser en del dårlige anmeldelser, og jeg fikk ærlig talt litt dårlig smak i munnen av all spammingen. Skal ikke avskrive dem helt da Anonymkode: d9baf...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:02 #6 Del Skrevet søndag kl 14:02 Alt som heter «et eller annet finans» pleier å være lugubre greier Anonymkode: 025b1...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:12 #7 Del Skrevet søndag kl 15:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt som heter «et eller annet finans» pleier å være lugubre greier Anonymkode: 025b1...4ae Har du erfaring med dette konkrete firmaet? Anonymkode: d9baf...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:26 #8 Del Skrevet søndag kl 20:26 Har hatt billån der. Forsåvidt seriøst firma, men det ble så voldsomt høye renter på lånet med alle rentehevingene, så jeg refinansierte billånet. Anonymkode: deb35...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:46 #9 Del Skrevet søndag kl 20:46 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har hatt billån der. Forsåvidt seriøst firma, men det ble så voldsomt høye renter på lånet med alle rentehevingene, så jeg refinansierte billånet. Anonymkode: deb35...b91 Men det ville vel skjedd uansett om du hadde lånet der eller hos Dnb eller annen bank? Anonymkode: d9baf...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:49 #10 Del Skrevet mandag kl 20:49 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 21.46): Men det ville vel skjedd uansett om du hadde lånet der eller hos Dnb eller annen bank? Anonymkode: d9baf...2e8 Det ville det helt sikkert. Var bare ment som en forklaring på hvorfor jeg endte mitt kundeforhold der. Anonymkode: deb35...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå