AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:36 #1 Del Skrevet søndag kl 12:36 Hva faen skal jeg gjøre med dem? Anonymkode: 36d05...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet søndag kl 13:06 #2 Del Skrevet søndag kl 13:06 Gi de til bøssebærere når de kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:08 #3 Del Skrevet søndag kl 13:08 Bruk dem på matbutikk? Anonymkode: 6a494...5ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:14 #4 Del Skrevet søndag kl 13:14 Bruke de/veksle de inn på butikken, eller sett de inn i en minibank med myntinnskudd. Anonymkode: 4401c...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:15 #5 Del Skrevet søndag kl 13:15 I banker og enkelte matbutikker kan du helle de ned i en maskin som teller de automatisk. Du kan sette de inn på kortet eller få ut i kontanter. Anonymkode: 65153...0f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:19 #6 Del Skrevet søndag kl 13:19 Spille poker? Anonymkode: 225a6...e91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:19 #7 Del Skrevet søndag kl 13:19 Du kan bli en av de klønene som betaler med kontanter på butikken og lager milevis med kø! Anonymkode: e4b22...9d0 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:20 #8 Del Skrevet søndag kl 13:20 Ta dem med neste gang du handler? Anonymkode: 5aac0...e37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:21 #9 Del Skrevet søndag kl 13:21 Ta med på banken og sett inn på konto? Anonymkode: 6159e...267 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:23 #10 Del Skrevet søndag kl 13:23 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hva faen skal jeg gjøre med dem? Anonymkode: 36d05...520 Gangbar eller utgått på dato mynt? Anonymkode: 7e9d2...f20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:24 #11 Del Skrevet søndag kl 13:24 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan bli en av de klønene som betaler med kontanter på butikken og lager milevis med kø! Anonymkode: e4b22...9d0 Så man skal aldri betale med kontanter da eller? Jeg betaler med kontanter inni mellom jeg. Lager ikke noe mere kø jeg enn de som skal handle røyk når dem leter etter det. Eller snus. Anonymkode: a18a1...3ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet søndag kl 13:31 #12 Del Skrevet søndag kl 13:31 bruker man endel kontanter så tar det ikke lang tid før en står med en jakkelomme halvfull i mynt…bruk dem etter hvert som de kommer og supler med kortet..mitt beste råd, eller på billettautomaten til tog … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet søndag kl 13:32 #13 Del Skrevet søndag kl 13:32 Om det er gyldige mynter, så kan dem settes inn på konto i de bankene som har myntinnskudd-automat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:38 #14 Del Skrevet søndag kl 13:38 Herregud intelligensen har blitt lav. Stakkars meg har penger, hva gjør jeg.. hva tror du. Anonymkode: 7a05a...70c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:46 #15 Del Skrevet søndag kl 13:46 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så man skal aldri betale med kontanter da eller? Jeg betaler med kontanter inni mellom jeg. Lager ikke noe mere kø jeg enn de som skal handle røyk når dem leter etter det. Eller snus. Anonymkode: a18a1...3ae Forskjell å betale med sedler og kronestykker. Anonymkode: 87151...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:47 #16 Del Skrevet søndag kl 13:47 Legg dem i en pose som du gjemmer et sted ute, så lager du skattekart på kvinneguiden og setter deg i nærheten for å følge med på jakten. Litt søndagsunderholdning om ikke annet. Det finnes garantert mange som vet hva de ville gjort med mynter. Anonymkode: 155de...6b2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet søndag kl 13:54 #17 Del Skrevet søndag kl 13:54 skaff deg en sprettert og skyt de på forbi gående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:55 #18 Del Skrevet søndag kl 13:55 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Så man skal aldri betale med kontanter da eller? Jeg betaler med kontanter inni mellom jeg. Lager ikke noe mere kø jeg enn de som skal handle røyk når dem leter etter det. Eller snus. Anonymkode: a18a1...3ae Hva slags sted er det du handler som « dem « leter etter røyk? jo , det blir kø av kontanter, og spesielt av masse mynter. Anonymkode: 506d4...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:57 #19 Del Skrevet søndag kl 13:57 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): I banker og enkelte matbutikker kan du helle de ned i en maskin som teller de automatisk. Du kan sette de inn på kortet eller få ut i kontanter. Anonymkode: 65153...0f2 Mynter ER kontanter Anonymkode: 16dc0...e5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:58 #20 Del Skrevet søndag kl 13:58 Enklest å bruke det i butikken og bruke resten på kort ved et høyere beløp. Da blir du fort kvitt de. Anonymkode: 8e3a1...d9d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå