AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:29 #1 Del Skrevet søndag kl 12:29 Mistet mye blod ved fødsel, ble klippet og revnet alle veier. Måtte ta jerntilskudd som gjorde at jeg ble ekstremt hard i magen, så det å gå på do var helt grusomt. Likevel har ikke dette blitt særlig bedre på de 2 årene etter fødsel, det er vondt og blør litt når jeg går på do. Noen som har hatt samme og har noen hjelpende råd? Fikk en krem fra legen men syns ikke det fungerte Anonymkode: a7e63...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet søndag kl 12:29 #2 Del Skrevet søndag kl 12:29 (endret) AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mistet mye blod ved fødsel, ble klippet og revnet alle veier. Måtte ta jerntilskudd som gjorde at jeg ble ekstremt hard i magen, så det å gå på do var helt grusomt. Likevel har ikke dette blitt særlig bedre på de 2 årene etter fødsel, det er vondt og blør litt når jeg går på do. Noen som har hatt samme og har noen hjelpende råd? Fikk en krem fra legen men syns ikke det fungerte Anonymkode: a7e63...d4d Til legen med deg. Krem fikk du bare? Få henvisning til gynekolog. Kanskje du har no framfall eller andre problemer Endret søndag kl 12:30 av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:41 #3 Del Skrevet søndag kl 19:41 Dette er ikke normalt, nei, skynd deg til legen og få behandling🥰 Anonymkode: d6336...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:24 #4 Del Skrevet søndag kl 21:24 Hva er det som blør? Hemoroider eller analfissur? Hvilken krem fikk du? Anonymkode: e6461...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå