Gå til innhold

Flørting med fagfolk på hjemmebesøk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en vanskelig situasjon med mitt boforhold, og har derfor måtte hatt endel fagfolk innom fra ulike grupper. 

Spesielt en har hjulpet meg veldig mye, og det har betydd ekstremt mye for meg, men jeg kan ikke la være å legge merke til den ekstra hjelpen og servicen han tilbyr, svarer på meldinger til alle tider og veldig vennlige svar med emojis osv og lurer litt på om det er fordi han er tiltrukket av meg. Har fått litt komplimenter også. Jeg er nok litt flørtende av natur tilbake, 

Er det slik de gjør med kunder generelt? Kanskje jeg ikke skal føle meg så spesiell? 

Anonymkode: 944db...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle håndverkere jeg har hatt hjemme har vært superhyggelige og sjarmerende. Men jeg har aldri mistenkt dem for å flørte eller å ha vært interessert i meg. Det ville vært slitsomt om jeg skulle tro det. De er dessuten ca 30 år yngre enn meg. Sett heller pris på at de er flinke og hyggelige og profesjonelle enn å begynne og overtenke. Skulle det oppstå interesse tar de nok kontakt utenfor arbeidstid.

Anonymkode: e3491...712

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jobben hans å være hyggelig og tilgjengelig 

Anonymkode: 0ffb0...fc7

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en maler hos meg som ble veldig innpåsliten. Spurte om han skulle handle inn til lunsj til ham og meg flere ganger, og holdt rene avhøret av meg, skulle vite "alt". Har ikke opplevd at andre håndverkere har vært så pågående.

Sånt synes jeg er utrolig kleint. Vil jo være høflig og imøtekommende, men syntes det var veldig greit når han dro. Fant på unnskyldninger for å slippe at han var der ekstra, og jeg hadde ingen interesse av å legge opp til "kaffebesøk", slik han ønsket.

Om jeg skulle trenge hjelp til noe senere, vil jeg ikke bruke ham.

TS får bare se an hvordan det blir, du får invitere ham på en kopp kaffe når han er ferdig med jobben...

Anonymkode: 21fa3...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle håndverkere og flyttefolkene etc har vært supersøte og hyggelige mot meg. Har sendt både smilefjes og hatt hyggelig tone over sms, tullet og ledd. Pratet om dating, hobbyer osv. 

Ikke én gang har det vært annet en profesjonelt og vi har aldri hatt kontakt etter endt jobb.

Anonymkode: e5096...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags fagfolk? 

Håndverkere er selgere, deres jobb er å utføre oppgavene de får, og være hyggelig nok så du hyrer de inn flere ganger og anbefaler de videre. 

Noen har en mer flørtende fremtoning enn andre, for noen faller det helt naturlig å gi komplimenter. 
Du sier selv du er flørtende av natur, betyr det at du er tiltrukket av alle som kan oppfatte deg som flørtende? 

Anonymkode: 91d37...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid hyggelig med folk, og de er da hyggelige tilbake. Da får man gjerne også litt bedre service. Det gjelder nok alle kjønn og aldre, men tror nok unge pene single jenter kan få enda et par ekstrapoeng.

Jeg har hatt en håndverker som sa jeg var vakker, det var litt over grensa mi selv om han ikke var noe ekkel eller innpåsliten eller la an på meg på noe som helst vis altså. 

Anonymkode: 4cfdf...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min jobber som kjøkkenmontør, og det skortet ikke på forslag han kunne få servert i etterkant av monteringer. Har ingen problemer med å forstå interessen: han er høy, kjekk og selvfølgelig hyggelig mot kundene. Som kjæresten hans syntes jeg det var særdeles lite gøy med disse henvendelsene, men jeg visste at jeg kunne stole på ham. 

I alle fall: det er jobben deres å være hyggelige. Om det ligger noe mer bak er vanskelig å si.

Anonymkode: 9721b...80b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 8.25):

Eksen min jobber som kjøkkenmontør, og det skortet ikke på forslag han kunne få servert i etterkant av monteringer. Har ingen problemer med å forstå interessen: han er høy, kjekk og selvfølgelig hyggelig mot kundene. Som kjæresten hans syntes jeg det var særdeles lite gøy med disse henvendelsene, men jeg visste at jeg kunne stole på ham. 

I alle fall: det er jobben deres å være hyggelige. Om det ligger noe mer bak er vanskelig å si.

Anonymkode: 9721b...80b

Damer er jo hyggelige mot alle da. Hvorfor tror du de ville pule han ? 

Anonymkode: c6ec2...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 13.06):

svarer på meldinger til alle tider

Anonymkode: 944db...9a1

Du sender meldinger til alle tider?

Anonymkode: e8dfb...e2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha-ha, kom nettopp hjem fra en slik avtale. Var hos en finanstype som selvsagt var overhyggelig for å få meg til å investere. Han visste fra forrige gang at jeg ikke sier nei til et glass vin. Så ikveld disket han opp med en flott rødvin mens vi satt og diskuterte hvor mye jeg ville investere pr. måned.  

Selvsagt gjorde han det for egen vinning. Men jeg synes likevel det var hyggelig. Jeg kunne skrive til ham "når som helst og om hva som helst" 😄  Jada - trivelig av deg. 

Anonymkode: c14de...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...