Gå til innhold

Hvordan reagerer du når du møter de du har pratet ned på nett i virkeligheten? Har første reaksjonen noen gang vært at hjertet slår fortere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..og du tenkte wow 😍🥰 oh han er den jeg vil ha!!

For min del har det aldri slått ann. Er bare sånn: 

- oi, du var mye lavere en jeg tenkte, så mye eldre ut i virkeligheten enn på bilde, kjente nesten ikke igjen. 

- okk ingenting appellerer til meg veldig sterkt, la oss komme gjennom dagen, xxx er sikkert hyggelig....

Anonymkode: f92f4...e46

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri møtt noen «fra nett».

Det er ingen ting ved bilder på en telefon og chatting/tekst som gir meg lyst til å møte en person.

Jeg dater/er sammen med folk jeg har truffet i «det virkelige liv»😊

Anonymkode: abfa4...f17

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møter folk med ingen spesielle forventninger. På den måten blir jeg ikke skuffet. 

Anonymkode: 16006...22c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt noen fra nett oppover årene og har alltid blitt skuffet. Også i de tilfellene hvor jeg ikke hadde forventninger. Så driver ikke med nettdating lengre da det er bortkastet tid 🙂

Anonymkode: c20af...e30

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett så har jeg møtt han før..

Hva som hadde skjedd når jeg hadde møtt han? 

Jeg tror hjertet mitt hadde stoppa nesten...Så da er det ille ❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir som regel alltid skuffet.. Sier vel mer om meg enn dem.

Anonymkode: 268e9...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke snakk om en person jeg på noen vis datet, men som jeg møtte med andre og den personen likte meg. Likte han enda mindre etter det og angrer på at jeg ble med, uten at det skjedde noe dramatisk eller at han fikk meg, det hadde han aldri gjort.

Men har i andre tilfeller vært negativ til å skulle møte noen i helt tilfeldige andre settinger som ikke har hatt noe med flørting å gjøre, å endt opp litt betatt av dem. 

Anonymkode: 2f1e5...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps, møtte mye kvinner fra nett i mine yngre dager 😊

Ble ofte «overrasket» over at hun ofte ikke var helt slik jeg hadde sett for meg, verken hva gjelder utseende, stil eller personlighet. Men vet du hva. Jeg gav det oftest en sjanse allikevel.

Fordi, den jenta her har jeg blitt kjent med og likt over nett. Så selv om jeg ikke fikk «wow-følelsen» med en gang, så kan den jo dukke opp etter hvert.

Og det gjorde den ofte 😊

Tenker når jeg leser ditt innlegg, derimot. Du kommer nok til å fortsette gå på den ene skuffelsen etter den andre. Helt til en dag drømmemannen dukker opp 😍 Pen, høy, kjekk, kule interesser, økonomien i orden.

Men så tar det nok ikke mer enn 3-4 måneder, før han dumper deg for ei som er bedre enn deg.

Moralen er, tar du kun til takke med en som krysser av på alle dine ønsker å krav, så ender du enten opp mutters alene, eller blir (stygt og vondt) dumpa en dag.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har opplevd det, og det var gjensidig. Møttes etter å ha skrevet på Tinder og snap/ IG i en mnd., det var umiddelbar kjemi. Det var forelskelse ved første blikk. Og vi er fortsatt sammen 

Anonymkode: 83ce8...fb1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hell yeah 🥰 for 7 år siden gjennom Sukker! Har alltid date'a typ 10 år yngre, men denne gangen begynte jeg å chatte med en som var 9 år eldre! På profilbilder var han egentlig ikke typisk min type! Viste seg at vi jobba ganske nært hverandre så vi møttes uttafor hans arbeidsplass en ettermiddag!

Fysøren så vanvittig forelska jeg ble på 2 min! På alle plan! Som en bombe gikk av 💣💥 kunne aldriiii sett for meg noe så enormt😍 Trodde jeg oppgjennom (jeg er 46) ble fort forelska men viste seg at jeg aldri hadde vært skikkelig forelska før denne mannen 🤭  jeg er like sykt forelska ennå og føler et ubeskrivelig ubrytbart bånd! Vi har hatt MASSE utfordringer på disse 7 åra (litt autisme light) men jeg kommer ALDRI til å elske en annen mann på samme måte igjen!!!

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Blir som regel alltid skuffet.. Sier vel mer om meg enn dem.

Anonymkode: 268e9...5a7

Hva sier det? For høye krav?

Anonymkode: 02467...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært både skuffelser og gleder. 

Siste møte med noen fra nettet resulterte i samboerskap og barn. Vi er enda sammen. 

Anonymkode: d29a3...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid blitt skuffet stort sett og når jeg har møtt dem i virkeligheten. 

Men jeg møtte en mann i går som jeg har pratet og flørta med i over ett år på snap. Han er mye yngre enn meg men han var faktisk en mann jeg hadde virkelig lyst til å møte. 

Jeg ble positivt overraska for første gang. Han var likedan som jeg kjente han fra nett. Rolig og behaglig fyr. Som jeg trivdes i selskap med umiddelbart. Vi var sammen i nesten 5 timer i går og han viste meg rundt der han bodde, da jeg aldri hadde vært der før. Jeg syns vi hadde en god tone og vi prata nå godt i lag. Vi gikk tur og så både nordlys, måne og stjerner holdt jeg på å si. Skikkelig hyggelig date. Han hadde alltid en hånd klar til å holde meg når vi skulle ned trapper eller ned noe sted bratt. Det satte jeg pris på. En av mine beste dater ever. 

Anonymkode: 5d7f1...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har aldri møtt noen «fra nett».

Det er ingen ting ved bilder på en telefon og chatting/tekst som gir meg lyst til å møte en person.

Jeg dater/er sammen med folk jeg har truffet i «det virkelige liv»😊

Anonymkode: abfa4...f17

Men da handler ikke tråden om deg da kanskje.. 

Anonymkode: cb508...e89

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første reaksjonen har en gang vært det ja…. Endte som verdens vondeste brudd noen år etter. Har blitt fullstendig motstander av online-dating i ettertid. Tenker at å møte noen på gamlemåten er mer naturlig, da er man jo på fysisk samme sted til samme tid å har automatisk noe til felles. Noe som for meg føles som et fint utgangspunkt å skulle bygge videre på.

Anonymkode: 624c0...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spent, men ingen forventninger.

Hadde to fysiske møter etter nettdating der vi hang i et par mnd før vi kjente på at det ikke var riktig.

Med den tredje sa det bang. Nå planlegger vi fremtiden sammen🥰

Anonymkode: 14c37...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mennene jeg møter er nesten alltid kjekkere i virkeligheten. Men så møter jeg ikke noen som ikke kan sende meg en snap før vi møtes

Anonymkode: 03c01...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Jeg tenkte wow fordi han var så fin men også fordi han prata helt likt som han skreiv på nett. 

Anonymkode: 7eeb5...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare møtt to og begge ble jeg meget negativt overrasket av. Første tror jeg kanskje hadde litt..ehm..han manglet noen klinkekuler. 

Han andre hadde brukt et bilde som kanskje var 5-10 år eldre. Med hår. Det hadde han ikke da, også mye større. 

Jeg ble faktisk sammen med nr 2 (verken mangel på hår eller str betyr særlig for meg), men jeg skal ikke gjøre det igjen. Det er noe som ikke stemmer og jeg vil heller ikke godtatt så cat fishing av rent prinsipp. 

Forøvrig forstår jeg at man vil vise seg fra sitt beste og ikke sitt verste. Men du skjuler f. Eks. ikke at du er i en helt annen vektklasse eller at du hår/ikke hår syns jeg. Det finns grenser. Jeg er overvektig og jeg velger ikke STYGGE bilder av meg selv, men jeg viser kroppen fordi jeg vil jo ikke ha noen som kommer på date og syns jeg er for tjukk?? Da har jeg jo kastet bort begges tid. 

Anonymkode: 699d3...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang har jeg opplevd det. Hadde egentlig ingen forventninger den gangen.

Møttes, så han hadde gode øyne, ga hverandre en klem idet vi kom bort til hverandre -  og uten at noen av oss forstod hva som skjedde så stod vi og kysset, lenge. Da begge omsider fikk summet oss, så kom det fra begge "hva skjedde nå?", begge oppriktig sjokkerte, men kunne ikke annet enn le sammen av det!

Vi var sammen et knapt år før det tok slutt.

Etter det var jeg på en nettside videre, møtte noen få en gang, men så droppet jeg nettdatingen. Har ikke troen på det lenger, for det er for mye kynisme i det blant mange nå. Eller kanskje desillusjonisme. Mange virker å aldri greie å investere tid på å bli godt kjent, men "scroller" til neste og neste.

Anonymkode: 0ebe6...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...