AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:45 #1 Del Skrevet søndag kl 10:45 ? Anonymkode: d2e0f...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:50 #2 Del Skrevet søndag kl 10:50 (X) mannen. Anonymkode: c0225...a9d 12 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:52 #3 Del Skrevet søndag kl 10:52 En juicer. Brukte den litt de to første månedene. Fant den igjen da jeg flyttet og tenkte at det fortsatt var en god idé, men det er billigere å kjøpe fersk juice enn å kjøpe masse frukt for å lage juice. 6-7 år siden den ble kjøpt, halvt år siden den dukket opp i forbindelse med flytting. Burde legge den ut på finn... Anonymkode: fe7ec...f2f 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sstinemor Skrevet søndag kl 10:53 #4 Del Skrevet søndag kl 10:53 Depositum på 2000kr til en partytur med jentegjengen fra videregående jeg aldri dro på. 2000kr var ekstremt mye penger for 18 år gamle meg. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:01 #5 Del Skrevet søndag kl 11:01 30 000 på ei tegning av garasje som vi aldri bygget. Mannen som hastet med at vi skulle ha ny garasjen. Fortsatt ingen garasje. Ca 10 år siden vi gjorde det. Han har fått beskjed om å telle til ti før han gjør noe flere ganger slike avgjørelser. Anonymkode: 11108...712 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:31 #6 Del Skrevet søndag kl 11:31 Sjokolade. Måtte ha, hver dag. Anonymkode: 1a70f...cdd 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:45 #7 Del Skrevet søndag kl 11:45 Vaskemaskin som jeg ga opp i garantitiden, fordi jeg ikke orket å stå i en vanskelig reklamasjonssak. Anonymkode: d4229...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:31 #8 Del Skrevet søndag kl 12:31 Brødbakemaskin. Får det aldri til, og den durer i timevis på kjøkkenbenken. Hvorfor kjøpte jeg den? Anonymkode: d6fe2...ee6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:48 #9 Del Skrevet søndag kl 14:48 Røyk og snus i noen år. Grøsser litt når jeg tenker på hvor mye penger jeg brukte på dritten. Anonymkode: f7638...1e6 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:56 #10 Del Skrevet søndag kl 14:56 Jeg røykte i mange år, kjøpte snop og ukeblader. Og så kjøpte jeg mange CD-er i en periode. Nå hører jeg sjelden på musikk, og selv om jeg hadde gjort det, er det vel lite sannsynlig at jeg hadde fortsatt å høre på festmusikk fra 90-tallet. Og en skikkelig dårlig bil det bare var problemer med. Angrer på at jeg ikke var mer økonomisk i ungdommen. Anonymkode: 52413...a23 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:59 #11 Del Skrevet søndag kl 14:59 Bryllupsfotograf . Anonymkode: 7d82d...5d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet søndag kl 16:08 #12 Del Skrevet søndag kl 16:08 Alt av 17.maifløyter og 17.mai"snurrer" til ungene opp gjennom årene. Samtidig LITT takknemlig for at det var elendig kvalitet så man kunne kaste det 18.mai eller litt senere og slapp å høre på ulydene 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:37 #13 Del Skrevet søndag kl 19:37 Et "medium" aka klarsynt som jeg betalte 3500- kroner til for at hun skulle ordne opp med en jeg var forelsket i, det skulle bli oss! Og ja jeg vet jeg tar kaka her🤣🤣🤣 Ble aldri oss selvsagt, i dag er jeg gift med en annen og glad til. Har ganske bra orden på økonomien også, tro det eller ei. Anonymkode: 9b972...0ab 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:39 #14 Del Skrevet søndag kl 19:39 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg røykte i mange år, kjøpte snop og ukeblader. Og så kjøpte jeg mange CD-er i en periode. Nå hører jeg sjelden på musikk, og selv om jeg hadde gjort det, er det vel lite sannsynlig at jeg hadde fortsatt å høre på festmusikk fra 90-tallet. Og en skikkelig dårlig bil det bare var problemer med. Angrer på at jeg ikke var mer økonomisk i ungdommen. Anonymkode: 52413...a23 Du koste deg jo, husk at mye som ikke betyr noe i ettertid hadde stor betydning der og da. Og jeg har brukt tusenvis av kroner på cafeturer og spise ute, verdt hver krone. Jeg brukte penger på masse tullball i ungdommen, sminke og rælemikk. det var verdt det der og da. Anonymkode: 9b972...0ab 10 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:40 #15 Del Skrevet søndag kl 19:40 Pastamaskin. Hvorfor lage spaghetti når man kjøpe i butikken? Anonymkode: aae8d...0ee 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:42 #16 Del Skrevet søndag kl 19:42 Produkter for å få tilbake håret 😅 Anonymkode: f3891...3a4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet søndag kl 19:43 #17 Del Skrevet søndag kl 19:43 Mat på helsekosten Billig interiør jeg blir for lei av og dermed gir bort kort tid etterpå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:43 #18 Del Skrevet søndag kl 19:43 Masse røyk opp gjennom årene. Og interiør og møbler som ikke passet inn. Dumme innfall. Og klær, som aldri blir brukt.. dyre jakker osv.. hadde jeg hatt alle pengene jeg har sløst bort på drit, hadde jeg vært en meget velstående kvinne! Anonymkode: 4aa61...355 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:05 #19 Del Skrevet søndag kl 21:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pastamaskin. Hvorfor lage spaghetti når man kjøpe i butikken? Anonymkode: aae8d...0ee Fordi hjemmelaget er sååå mye bedre 😋❤️ Anonymkode: f7638...1e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:06 #20 Del Skrevet søndag kl 21:06 Biltema fuktmåler. Anonymkode: 60d0d...ce1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå