AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #81 Del Skrevet 11. november 2024 Dette må være tull. Om det derimot ikke er tull: Jeg er Sikker på at naboene har hørt på den irriterende innendørs støyen fra barna deres sent og tidlig, røde dager, svarte dager, julaften, nyttårsaften, vinter og vår. Og la oss få det ut av verden med en gang: bråkete, herjete, trampende barn innendørs, spesielt over tid, er ufattelig enerverende. Den ENE dagen de selv går over streken derimot, da skal englebarna zåve. Da må alle ta hensyn. Jeg hadde klikket selv om jeg var naboene dine. Det er noe forferdelig ufordragelig og «entitled» med foreldre som tror at alle andre også synes barna deres er de skjønnezte i verden. Wake up and smell the coffee: de fleste andre synes ungene dine er bråkete og irriterende. Her må du gå i deg selv, og slutte å fjerndiagnostisere andre. Anonymkode: ed0df...33a 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #82 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 12.12): Så vi er problemet fordi vi har barn? Artig verden vi lever i. Skjønner at du ikke har barn. Vill ikke ha svar av folk som faktisk ikke ha barn. For dere kan aldri forstå hva det innebære. Kun foreldre som kan kjenne seg igjen i dette forumet her. Så hvorfor i alle dager flytter det to enslige folk rett vedsiden av barnefamilie da? Er vel litt snodig det da… Anonymkode: b08fd...913 I alle dager! Når ble det forbudt for enslige å bo ved siden av barnefamilier? Anonymkode: 1c457...31e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eilis Skrevet 14. november 2024 #83 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 12.14): Hørtes ut som profesjonelle kollegaer som setter diagnoser på folk de ikke har møtt ut i fra din versjon. jeg tror de fleste vet hva barn er for noe, og det finnes også ulike typer foreldre. Hvorfor løper barna dine inne med besøk? Anonymkode: cd709...519 Skulle jeg nektet barnet mitt på under to år å løpe inne?😂 Det er faktisk ikke mulig, da måtte jeg ha kneblet han. Sykt trist om foreldre faktisk begrenser barna sine slik. Vi er forbi tiden barna verken skulle sees eller høres. Håper ikke majoriteten mener dette. Støtter TS, man flytter ikke inn ved en barnefamilie dersom man ikke tåler litt støy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eilis Skrevet 14. november 2024 #84 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): I alle dager! Når ble det forbudt for enslige å bo ved siden av barnefamilier? Anonymkode: 1c457...31e Var nok ikke helt det ts mente. Nå er det nå slik at det blir litt støy av barn, alt etter alder. Er man sensitive for lyd så bør man vurdere om det er riktig å velge å bo ved en barnefamilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eilis Skrevet 14. november 2024 #85 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 22.01): Dette må være tull. Om det derimot ikke er tull: Jeg er Sikker på at naboene har hørt på den irriterende innendørs støyen fra barna deres sent og tidlig, røde dager, svarte dager, julaften, nyttårsaften, vinter og vår. Og la oss få det ut av verden med en gang: bråkete, herjete, trampende barn innendørs, spesielt over tid, er ufattelig enerverende. Den ENE dagen de selv går over streken derimot, da skal englebarna zåve. Da må alle ta hensyn. Jeg hadde klikket selv om jeg var naboene dine. Det er noe forferdelig ufordragelig og «entitled» med foreldre som tror at alle andre også synes barna deres er de skjønnezte i verden. Wake up and smell the coffee: de fleste andre synes ungene dine er bråkete og irriterende. Her må du gå i deg selv, og slutte å fjerndiagnostisere andre. Anonymkode: ed0df...33a De spurte en dag, da barna var syke, om de kunne ta hensyn. Så blir de terrorisert etterpå, overvåket, overkjørt, truet.. hva?? Dette er ikke en normal reaksjon, så skjønner godt at TS tenker diagnoser for at det skal gi mening med slik oppførsel. EN gang sa de i fra om støy, fortjener man å bli utrygge i eget hjem på grunn av det? Merkelig verden vi lever i. Hvorfor er folk sånn ute etter å ta TS? De hadde ingen problemer med det forrige paret som bor der. Ts har aldri sagt at hun forventer andre skal tenke at barna hennes er de skjønneste i verden? Hvor leser du det? At noen synes barn er irriterende er synd, men greit, slik er det bare. Heldigvis har de fleste forståelse og er rause når det kommer til barn. Selv om man ikke liker barn så terroriserer man jo ikke folk😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå