AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:21 #1 Del Skrevet søndag kl 10:21 Jeg lager denne kaken: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/ostekake-med-sitron-og-jordbaerkrem For ostekremen, står det at mascarpone og fløte skal blandes og piskes sammen til krem (sammen med diverse annet). Jeg skal altså ikke piske fløten til krem først, og så tilsette resten? Det vil bli krem selv om fløten er blandet med diverse andre ingredienser? Jeg har bare én pakke mascarpone, og det er søndag, så jeg har ikke mulighet for å lage ny hvis dette skulle skjære seg… Anonymkode: 6ba35...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:24 #2 Del Skrevet søndag kl 10:24 Du pisker dem sammen, det blir bra Anonymkode: 1f164...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:06 #3 Del Skrevet søndag kl 12:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du pisker dem sammen, det blir bra Anonymkode: 1f164...9b6 Takk! Anonymkode: 6ba35...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå