AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:19 #1 Del Skrevet søndag kl 10:19 Jeg kjøpte for mye fløte, og nå behøver jeg tips til hva jeg kan laga av den. Helst noe som kan fryses. Har tenkt på is, men bortsett fra det? Anonymkode: 32717...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:22 #2 Del Skrevet søndag kl 10:22 Du skriver jo ikke hva du har i hus på en søndag en gang? Hvordan kan folk gi forslag da? Du blir bare sittende og svare "nei har ikke ditt og har ikke datt". Har du søndagsåpne butikker i nærheten? Så du kan evt dra og kjøpe det du mangler? Da hjelper det jo. Jeg skulle foreslå en gryterett. Finnes mange oppskrifter med fløte i på nettet. Kjøtt og grønnsaker, litt sopp og kjøttkraft etc. Det kan fryses i porsjoner. Anonymkode: ac9ad...976 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:25 #3 Del Skrevet søndag kl 10:25 Lag smør Anonymkode: a209f...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:28 #4 Del Skrevet søndag kl 10:28 Frys ned fløten i isbitform/pose så kan du ta opp når du trenger i feks saus Anonymkode: 2b20e...0a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:28 #5 Del Skrevet søndag kl 10:28 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg kjøpte for mye fløte, og nå behøver jeg tips til hva jeg kan laga av den. Helst noe som kan fryses. Har tenkt på is, men bortsett fra det? Anonymkode: 32717...71b Du kan lage vafler, eller vaffelrøre og fryse ned. Tynn da fløten med vann. Spørsmålet er jo om du har egg og hvor mye egg du har? Anonymkode: 1e75f...528 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:37 #6 Del Skrevet søndag kl 10:37 Jeg har masse egg, og mye av det meste som man baker med. Har ellers et gresskar, aubergine, løk, en blomkål, poteter, sellerirot, gulrøtter, paprika, noen cherrytomater... har ikke noe kjøtt eller fisk. Anonymkode: 32717...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:38 #7 Del Skrevet søndag kl 10:38 Suppe Anonymkode: d569e...b09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:07 #8 Del Skrevet søndag kl 12:07 Soppstuing. Pasta med soppsaus. Lage dessert - fruktsalat med krem. Anonymkode: 28ce8...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet søndag kl 13:29 #9 Del Skrevet søndag kl 13:29 Lag en solid porsjon gresskarsuppe og ha oppi kokt egg ved spising☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet søndag kl 15:05 #10 Del Skrevet søndag kl 15:05 Kakao med krem, form med ulike grønnsaker og fløtesaus. Har du butterdeigsplater (enkelte har faktisk det hjemme ja)? Da kan du lage en rask napoleonskake, eller hva med pavlova, eller tilslørte bondepiker. En god suppe i november er også utrolig godt, og kan fryses ned 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet søndag kl 18:03 #11 Del Skrevet søndag kl 18:03 Salt karamellsaus eller fudge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:08 #12 Del Skrevet søndag kl 18:08 Fløtegratinert sellerirot kan lages som fløtegratinerte poteter. Veldig godt tilbehør. Anonymkode: 7761f...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet søndag kl 19:34 #13 Del Skrevet søndag kl 19:34 Fløten holder veldig mye lengre enn holdbarhetsdatoen på kartongen, så ville bare hatt den i kjøleskapet til jeg trengte den til noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet søndag kl 20:17 #14 Del Skrevet søndag kl 20:17 Hjemmelagd iskrem. Iskake Supper En kremet gryterett Pavlova Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:14 #15 Del Skrevet søndag kl 22:14 Pasta carbonara 😇 Anonymkode: 5e536...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:50 #16 Del Skrevet mandag kl 06:50 Saus til middagen i dag. Omelett Anonymkode: 575fc...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:24 #17 Del Skrevet mandag kl 07:24 Enkelt å blande den i en vaffel- eller pannekakerøre, og så fryse ned i porsjonsposer etterpå. Da har du lettvint kaffemat, til middag, eller til niste på tur eller jobb. Anonymkode: 564d1...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet mandag kl 07:55 #18 Del Skrevet mandag kl 07:55 Blomkålsuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå