Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksamenstiden nærmer seg. Egentlig ikke veldig stresset. Tror jeg kommer gjennom alt av pensum innen dagen er omme, og føreste eksamen er om litt over 2 uker, så jeg føler jeg har kontroll og gret med tid til repetisjon.

Men, så er det et emne jeg føler det er litt vanskelig å prioritere hva jeg skal vektlegge. Det er satt opp pensumlitteratur, som jeg har god oversikt over. Men jeg har opplevd at foreleser relativt mye i forelesningene går langt utover dette og prater mye om ting som ikke er nevnt med et ord i pensumlitteratur. Det er ikke sånn at dette skjer i en bisetning her og der, men vi snakker faktisk en relativ stor andel av forelesninger som handler om ting som overhode ikke er nevnt i pensumlitteratur. På pensumlista står bare en bok. 

Så da lurere jeg egentlig bare på; Kan alt dette som han har brukt så mye tid på egentlig komme på eksamen? Er det egentlig innafor å spørre om ting som ikke er omtalt i pensumlitteraturen? 

Anonymkode: 4846b...8bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Dere har sikkert læringsmål som forelesningene dekker bedre enn litteraturen. Alt som er dekket i forelesningene, arbeidskrav, semesteroppgaver, øvelsesoppgaver osv er pensum på lik linje som pensumlitteraturen. Sjekk deg selv opp mot læringsmålene.

Anonymkode: bc868...a06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...