Gå til innhold

Hva om "the one" er et netttroll?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne du noen gang giftet deg med et netttroll? 

Hvis den gikk til terapi, kunne du det da?

Anonymkode: cd823...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei ikke hvis jeg viste at han var et nettroll nei. Sier alt om verdiene til denne personen det. Hjelper ikke med terapi. Det er så langt unna mine verdier som det kommer. 

Anonymkode: 855b6...5a1

• Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på hva du legger i «nettroll». Jeg har vært kontrær og kverulant hele mitt liv, lenge før jeg fikk nett. Betyr det at jeg er uegnet som partner?

Anonymkode: b7b03...54c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kommer vel an på hva du legger i «nettroll». Jeg har vært kontrær og kverulant hele mitt liv, lenge før jeg fikk nett. Betyr det at jeg er uegnet som partner?

Er du singel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok litt an på hva slags type nettroll han er tenker jeg. 

Bare han er snill så går det meste 😂.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kunne du noen gang giftet deg med et netttroll? 

Hvis den gikk til terapi, kunne du det da?

Nei, for det viser hva han/ hun har inni seg . Bare folk med en nedlatende og dømmende holdning  til andre , er nettroll . Usikker på om terapi kan hjelpe sånne. Men sikkert verdt ett forsøk 😆

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Nei, for det viser hva han/ hun har inni seg . Bare folk med en nedlatende og dømmende holdning  til andre , er nettroll . Usikker på om terapi kan hjelpe sånne. Men sikkert verdt ett forsøk 😆

Det der er faktisk ikke sant. Men spørs hva du tenker er troll da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du legger i det, da....

Er du et nettroll som er stygg mot folk, eller er du bare en som konstruerer teite problemstillinger på KG om at det ble servert Toro i bryllupet?

Den sistnevnte kan vel gå greit selv om det ikke er spesielt imponerende hobby, litt barnslig kanskje.

Men om du er den typen som sender dødstrusler til vinnerne av Sommerhytta liksom, det er selvsagt helt fullstendig hinsides uaktuelt. 

Anonymkode: 85d42...9bd

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja, kranglefanter er utrivelige folk.

Anonymkode: 779ab...08c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, kranglefanter er utrivelige folk.

Anonymkode: 779ab...08c

Men nå er det snakk om "the one". 

Du skal si nei, til kjærlighet bare på grunn av at du har en slik holdning? Får ikke muligheten igjen altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (18 minutter siden):

Terapi hjelper de fleste tror jeg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kunne jeg ikke tenkt meg. 

Har prøvd, trodde det var en uskyldig form for dårlig humor, det var nok forelskelsen som fikk meg til å overse de dårlige sidene, men det var helt klart ett forvarsel om hvordan personen egentlig er. 

Det er bare ett spørsmål om tid før de har en dårlig dag og snakker til deg på samme måte. Med små stikk, eller på andre nedlatende måter. 

Mennesker som må tråkke på andre for å føle seg bedre er så usexy som det kan bli! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trek skrev (2 minutter siden):

Har prøvd, trodde det var en uskyldig form for dårlig humor, det var nok forelskelsen som fikk meg til å overse de dårlige sidene, men det var helt klart ett forvarsel om hvordan personen egentlig er. 

Det er bare ett spørsmål om tid før de har en dårlig dag og snakker til deg på samme måte. Med små stikk, eller på andre nedlatende måter. 

Mennesker som må tråkke på andre for å føle seg bedre er så usexy som det kan bli! 

Enig. Det kunne aldri vært "the one".

Anonymkode: 6ece4...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trek skrev (3 minutter siden):

Ikke alle nettroll tråkker på andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som kvinner har fått sin overdose med «real crime». Hva om!? Tenk om!? Det er en skummel verden dere lever i. På tide å rette fokuset mot det positive i denne verden? Man lever i den verden man retter fokuset mot. Det kan fort bli for skummelt om det er dette som appellerer

Anonymkode: 0880c...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Virker som kvinner har fått sin overdose med «real crime». Hva om!? Tenk om!? Det er en skummel verden dere lever i. På tide å rette fokuset mot det positive i denne verden? Man lever i den verden man retter fokuset mot. Det kan fort bli for skummelt om det er dette som appellerer

Anonymkode: 0880c...ac1

Snakker sommet ekte nettroll. 

De er ikke de positive i verden, ingen tap.  

Anonymkode: 619d9...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo mulig det er mange fine nettroll akkurat her på KG. 

Kanskje en er ment for akkurat deg? 🥰💕💘

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelig ikke. Kommer dog an på hva du legger i ordet nettroll. Min erfaring er at folk legger mye ulikt innhold i begrepet. 

Anonymkode: f44cc...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det der er faktisk ikke sant. Men spørs hva du tenker er troll da. 

For meg er nettroll usikre , nedbrytende folk . Som får noe utav å spre edder og galle på nett. Syns egentlig synd i dem. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...