AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #1 Del Skrevet 10. november 2024 Jeg er alenebarn,og som liten (4-14år ish) med en delvis alkoholmisbruker av en mor og mange forskjellige menn, var jeg vitne til mye jeg aldri skulle sett eller opplevd. Det var kun meg og mamma, pappa har aldri vært inne i bildet og øvrig slekt var det lite av, utenom alle mannfolka hun hadde i helgene da. Mamma hadde veldig lite penger, og vi hadde en veldig liten leilighet. Noe som tilsa at det kun var et soverom og at jeg måtte dele seng med mamma. Da jeg var 14år, fikk jeg endelig mitt egne soverom. Barndommen har innhentet meg for fullt og jeg opplever mye angst og tanker som setter meg ut for hva som skjedde da jeg var yngre. Hvorfor lot hun ikke meg få det rommet ? Finne andre løsninger ? Hva gikk igjennom hodet hennes med en datter ved siden av ? Hun hadde sex med forskjellige menn i samme seng mens jeg lå der, siden vi måtte dele rom/seng. Det skal sies at det har ødelagt mye av mitt egne seksualliv. Ofte sov vi hos andre hvor vi var på besøk hos andre menn hun traff. Også der delte jeg seng mens de hadde seksuell kontakt. Det er vel ikke direkte voldtekt? Men det er helt sykt, og jeg har søkt hjelp for å få hjelp med tankene. Jeg kvier meg for å godta innlegget, men hvordan jobbe med å bli glad i sitt eget seksuelle liv med en mann du er utrolig glad i, men at de dumme tankene kommer titt og ofte.? Anonymkode: 24815...dc2 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 10. november 2024 #2 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er alenebarn,og som liten (4-14år ish) med en delvis alkoholmisbruker av en mor og mange forskjellige menn, var jeg vitne til mye jeg aldri skulle sett eller opplevd. Det var kun meg og mamma, pappa har aldri vært inne i bildet og øvrig slekt var det lite av, utenom alle mannfolka hun hadde i helgene da. Mamma hadde veldig lite penger, og vi hadde en veldig liten leilighet. Noe som tilsa at det kun var et soverom og at jeg måtte dele seng med mamma. Da jeg var 14år, fikk jeg endelig mitt egne soverom. Barndommen har innhentet meg for fullt og jeg opplever mye angst og tanker som setter meg ut for hva som skjedde da jeg var yngre. Hvorfor lot hun ikke meg få det rommet ? Finne andre løsninger ? Hva gikk igjennom hodet hennes med en datter ved siden av ? Hun hadde sex med forskjellige menn i samme seng mens jeg lå der, siden vi måtte dele rom/seng. Det skal sies at det har ødelagt mye av mitt egne seksualliv. Ofte sov vi hos andre hvor vi var på besøk hos andre menn hun traff. Også der delte jeg seng mens de hadde seksuell kontakt. Det er vel ikke direkte voldtekt? Men det er helt sykt, og jeg har søkt hjelp for å få hjelp med tankene. Jeg kvier meg for å godta innlegget, men hvordan jobbe med å bli glad i sitt eget seksuelle liv med en mann du er utrolig glad i, men at de dumme tankene kommer titt og ofte.? Anonymkode: 24815...dc2 Dette er noe et barn aldri skal oppleve. Du ble påtvinger din mammas og div menn sitt sexliv. Dette er på et vis voldtekt av deg med påtvungen overværelse av deres sexliv, ikke bare i samme rom, men i samme seng. Helt motbydelig. Jeg forstår godt du har vanskeligheter med din eget seksliv med alt du har vært igjennom. 4 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 10. november 2024 #3 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er alenebarn,og som liten (4-14år ish) med en delvis alkoholmisbruker av en mor og mange forskjellige menn, var jeg vitne til mye jeg aldri skulle sett eller opplevd. Det var kun meg og mamma, pappa har aldri vært inne i bildet og øvrig slekt var det lite av, utenom alle mannfolka hun hadde i helgene da. Mamma hadde veldig lite penger, og vi hadde en veldig liten leilighet. Noe som tilsa at det kun var et soverom og at jeg måtte dele seng med mamma. Da jeg var 14år, fikk jeg endelig mitt egne soverom. Barndommen har innhentet meg for fullt og jeg opplever mye angst og tanker som setter meg ut for hva som skjedde da jeg var yngre. Hvorfor lot hun ikke meg få det rommet ? Finne andre løsninger ? Hva gikk igjennom hodet hennes med en datter ved siden av ? Hun hadde sex med forskjellige menn i samme seng mens jeg lå der, siden vi måtte dele rom/seng. Det skal sies at det har ødelagt mye av mitt egne seksualliv. Ofte sov vi hos andre hvor vi var på besøk hos andre menn hun traff. Også der delte jeg seng mens de hadde seksuell kontakt. Det er vel ikke direkte voldtekt? Men det er helt sykt, og jeg har søkt hjelp for å få hjelp med tankene. Jeg kvier meg for å godta innlegget, men hvordan jobbe med å bli glad i sitt eget seksuelle liv med en mann du er utrolig glad i, men at de dumme tankene kommer titt og ofte.? Anonymkode: 24815...dc2 Dette er ille. jeg føler med deg. du bør kanskje snakke med noen om det. En veldig god venn eller noen helse person. Jeg er sjokket og hun burde ikke hatt barn. De som hadde sex med henne burde også sagt nei. Jeg blir egentlig veldig sint på henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #4 Del Skrevet 10. november 2024 Dette er et overgrep. Jeg forstår at dette gjør livet vanskelig for deg. Håper du får god hjelp. Og syke syke syke menn som faktisk gjennomførte det. Anonymkode: 4f209...c0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #5 Del Skrevet 10. november 2024 For en syk mor du har. Håper du har kuttet kontakten og at du har konfrontert henne. Anonymkode: cb83b...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #6 Del Skrevet 10. november 2024 Opplevde nesten det samme, men jeg har flere søsken og det var foreldrene mine. Vi hadde flere rom men vi lå på madrasser på gulvet på rommet deres. Ingen gjorde noe og vi lot som vi sov fordi vi var redde. Tok ikke tak i det før jeg var i 30 årene. Normaliserte det lenge for å beskytte meg selv med at de ikke skjønte at vi ikke sov. Sliter med mye hat og bitterhet for å være ærlig. Var også rus inne i bildet og vold. Poenget mitt er at du ikke er alene og det er kanskje en trøst i det? Det er helt normalt å kjenne på mange rare følelser, du har begravd dette dypt men det kommer alltid frem dersom man ikke jobber med det. Men det blir bedre. Jeg tenkte mye på det før men ikke nå lengere, det må litt ut av systemet først. Reager og snakk om det. Kanskje skrive et brev til henne eller ringe henne og konfronter henne som noen over her sier? Jeg tror jeg trenger det og at det er det som gjør at jeg ikke helt kan la det gå ennå Anonymkode: 36cd3...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #7 Del Skrevet 11. november 2024 Coachshinny skrev (På 10.11.2024 den 8.08): Dette er noe et barn aldri skal oppleve. Du ble påtvinger din mammas og div menn sitt sexliv. Dette er på et vis voldtekt av deg med påtvungen overværelse av deres sexliv, ikke bare i samme rom, men i samme seng. Helt motbydelig. Jeg forstår godt du har vanskeligheter med din eget seksliv med alt du har vært igjennom. Det er riktig. Takk for forståelse ❤️ Anonymkode: 24815...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #8 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dette er et overgrep. Jeg forstår at dette gjør livet vanskelig for deg. Håper du får god hjelp. Og syke syke syke menn som faktisk gjennomførte det. Anonymkode: 4f209...c0d Har ikke noe som helst hjelpemidler, men har søkt hjelp og behandling. Og håper at dette vil bedre seg etterhvert som hjelpen kommer. Anonymkode: 24815...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #9 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Opplevde nesten det samme, men jeg har flere søsken og det var foreldrene mine. Vi hadde flere rom men vi lå på madrasser på gulvet på rommet deres. Ingen gjorde noe og vi lot som vi sov fordi vi var redde. Tok ikke tak i det før jeg var i 30 årene. Normaliserte det lenge for å beskytte meg selv med at de ikke skjønte at vi ikke sov. Sliter med mye hat og bitterhet for å være ærlig. Var også rus inne i bildet og vold. Poenget mitt er at du ikke er alene og det er kanskje en trøst i det? Det er helt normalt å kjenne på mange rare følelser, du har begravd dette dypt men det kommer alltid frem dersom man ikke jobber med det. Men det blir bedre. Jeg tenkte mye på det før men ikke nå lengere, det må litt ut av systemet først. Reager og snakk om det. Kanskje skrive et brev til henne eller ringe henne og konfronter henne som noen over her sier? Jeg tror jeg trenger det og at det er det som gjør at jeg ikke helt kan la det gå ennå Anonymkode: 36cd3...16a Huff, det er jo helt hårreisende. Var dette også gjentatte ganger det skjedde? Men det er jo så rart at disse bildene har kommet så tydelig frem nå og at det bare blir bare mer og mer detaljert. Har ikke konfrontert hun med det, men om andre ting. Hun nekter selvfølgelig for alt og blir kjempe sint. Jeg har brukt mange timer nå i natt på å skrive direkte til henne, men det er jo så mye mer som skal ut, så jeg er langt ifra ferdig, og synes jo nesten litt synd på henne om hun skal lese dette. Huff. Anonymkode: 24815...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 11. november 2024 #10 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er riktig. Takk for forståelse ❤️ Anonymkode: 24815...dc2 Skulle bare mangle❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #11 Del Skrevet 11. november 2024 Hjerteskjærende 💔 Dette er utilgivelig av henne. Det er overgrep. Å egentlig, jeg tviler ikke på at noen av mennene var pedofile for å godta dette. Beklager for å si det. Om du tørr, for det er svært sårt, syns jeg du har en sak mot mamman din. Du skal ikke måtte ha kontakt med henne, og jeg håper du har gode folk i livet ditt nå og får hjelp ❤️ Anonymkode: f62df...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #12 Del Skrevet 12. november 2024 Syk syk mor og syke syke menn. Har nesten opplevd tilsvarende. Men jeg var ikke den syke mannen. Ble med ei hjem hvor hun ville ha sex med meg. Ei jeg hadde hengt med en stund. Hun hadde et lite barn jeg ikke hadde truffet før. Mens vi lå i senga, ikke hadde hatt sex ennå, gikk plutselig soveromsdøra opp på gløtt og et barn som ropte på mora si tittet inn. Noen mødre er bare totalt uten intelligens og umodne. Glad jeg i ettertid ikke gjorde noe mer med den daten. Og at jeg ikke hadde noe kontakt mer. Men har noen ganger tenkt på hvordan det gikk med det barnet. Da jeg er sikker på den mora dro med seg menn hjem flere ganger uten å introdusere barnet skikkelig for de. Eller bedre, ordne barnevakt så barnet slapp å se fremmede menn fly inn døra. Anonymkode: ef958...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå