AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:29 #1 Del Skrevet søndag kl 06:29 Er det noen mangler som kan gi en følelse av skikkelig bedøva hode/hjerne? En opplevelse av å ha et lokk over hjernen og ikke klare tenke eller huske? Anonymkode: c5110...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:31 #2 Del Skrevet søndag kl 06:31 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noen mangler som kan gi en følelse av skikkelig bedøva hode/hjerne? En opplevelse av å ha et lokk over hjernen og ikke klare tenke eller huske? Anonymkode: c5110...b17 Eg fekk skikkeleg hjernetåke då eg hadde mangel på jern. Anonymkode: 7a825...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:34 #3 Del Skrevet søndag kl 06:34 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eg fekk skikkeleg hjernetåke då eg hadde mangel på jern. Anonymkode: 7a825...069 Oi. Jeg tror jeg mangler jern faktisk… men trodde egentlig ikke jernmangel ga slikt! venter egentlig på blodprøver. Men det tar tid. Hvordan manifisterte tåka seg? Anonymkode: c5110...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:39 #4 Del Skrevet søndag kl 06:39 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi. Jeg tror jeg mangler jern faktisk… men trodde egentlig ikke jernmangel ga slikt! venter egentlig på blodprøver. Men det tar tid. Hvordan manifisterte tåka seg? Anonymkode: c5110...b17 Føltes som om eg hadde eit lokk over hjernen, ja. Veldig gløymsk og rotete. Var rett og slett mindre intelligent der ei stund! I tillegg hadde hadde egveldig sår tunge, var svimmel og ør og fullstendig utslitt etter bare littegrann aktivitet. Så supert at du har tatt blodprøver, håper du får raskt svar. ❤️ Mange har ulike symptom. Her er dei vanlegaste: Anonymkode: 7a825...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:48 #5 Del Skrevet søndag kl 06:48 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Føltes som om eg hadde eit lokk over hjernen, ja. Veldig gløymsk og rotete. Var rett og slett mindre intelligent der ei stund! I tillegg hadde hadde egveldig sår tunge, var svimmel og ør og fullstendig utslitt etter bare littegrann aktivitet. Så supert at du har tatt blodprøver, håper du får raskt svar. ❤️ Mange har ulike symptom. Her er dei vanlegaste: Anonymkode: 7a825...069 Ja jeg har ikke de andre der. Men hjernen er helt krise. Bedøva liksom. Og jeg er helt fjern. Anonymkode: c5110...b17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:20 #6 Del Skrevet søndag kl 07:20 Som hjernen ikke klarer ta inn, prosessere eller lagre eller hente opp😔 Anonymkode: c5110...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:56 #7 Del Skrevet søndag kl 07:56 Omega-3 og mineraler kan du mangle uten at det er mulig å måle det ved å lese av blodprøver. En voksen hjerne består normalt av 250 gram omega-3, der omega-3 brukes til å bygge isolasjon til nervetrådene (myelin) og cellemembraner i nye celler. Magnesium og sink er også vesentlig for at cellene i hodet skal funke. Og om det er nok mineraler inne i cellene i hjernen, det er umulig å måle i blodet. Cellene i hjernen er aldri i kontakt med blodet. Anonymkode: ee367...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:59 #8 Del Skrevet søndag kl 07:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Omega-3 og mineraler kan du mangle uten at det er mulig å måle det ved å lese av blodprøver. En voksen hjerne består normalt av 250 gram omega-3, der omega-3 brukes til å bygge isolasjon til nervetrådene (myelin) og cellemembraner i nye celler. Magnesium og sink er også vesentlig for at cellene i hodet skal funke. Og om det er nok mineraler inne i cellene i hjernen, det er umulig å måle i blodet. Cellene i hjernen er aldri i kontakt med blodet. Anonymkode: ee367...282 Så alle disse tre kan gi slike symptomer jeg beskriver? Hva slags magnesium burde man ta da? Anonymkode: c5110...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet søndag kl 08:09 #9 Del Skrevet søndag kl 08:09 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så alle disse tre kan gi slike symptomer jeg beskriver? Hva slags magnesium burde man ta da? Anonymkode: c5110...b17 Denne bruker vi daglig. Inneholder alt du trenger, inkl magnesium; https://www.apotek1.no/produkter/nycoplus-omega-3-multi-kapsler-90stk-922652p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:20 #10 Del Skrevet søndag kl 08:20 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så alle disse tre kan gi slike symptomer jeg beskriver? Hva slags magnesium burde man ta da? Anonymkode: c5110...b17 Kroppen tar best opp magnesium gjennom huden. Hvis du smører sjøvann på huden, eller bader i sjøvann, tar kroppen opp magnesiumet den trenger, hvis den mangler det. Sjøvann inneholder 16% magnesiumsalt. Magnesiumklorid er undervurdert. Anonymkode: ee367...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:23 #11 Del Skrevet søndag kl 08:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kroppen tar best opp magnesium gjennom huden. Hvis du smører sjøvann på huden, eller bader i sjøvann, tar kroppen opp magnesiumet den trenger, hvis den mangler det. Sjøvann inneholder 16% magnesiumsalt. Magnesiumklorid er undervurdert. Anonymkode: ee367...282 Har en sånn spray faktisk… Men det påvirker vel ikke hjernen? Anonymkode: c5110...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:23 #12 Del Skrevet søndag kl 08:23 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kroppen tar best opp magnesium gjennom huden. Hvis du smører sjøvann på huden, eller bader i sjøvann, tar kroppen opp magnesiumet den trenger, hvis den mangler det. Sjøvann inneholder 16% magnesiumsalt. Magnesiumklorid er undervurdert. Anonymkode: ee367...282 Evt sånn epsom salt? Anonymkode: c5110...b17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:07 #13 Del Skrevet søndag kl 10:07 Vet flere føler de får god hjelp av biopati. . Ikke forsøkt selv. Men du kan jo Google biopat. https://nnh.no/terapier/biopati/ Anonymkode: 1cadd...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:41 #14 Del Skrevet søndag kl 10:41 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Oi. Jeg tror jeg mangler jern faktisk… men trodde egentlig ikke jernmangel ga slikt! venter egentlig på blodprøver. Men det tar tid. Hvordan manifisterte tåka seg? Anonymkode: c5110...b17 Har du tatt blodprøver og venter på resultatet? Det skal ikke ta så lang tid. Anonymkode: 334c1...7bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:55 #15 Del Skrevet søndag kl 10:55 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du tatt blodprøver og venter på resultatet? Det skal ikke ta så lang tid. Anonymkode: 334c1...7bf Venter på å få tatt blodprøve Anonymkode: c5110...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:02 #16 Del Skrevet søndag kl 11:02 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det noen mangler som kan gi en følelse av skikkelig bedøva hode/hjerne? En opplevelse av å ha et lokk over hjernen og ikke klare tenke eller huske? Anonymkode: c5110...b17 Jeg slet med å huske og konsentrere meg når jeg manglet b12 Anonymkode: 2d443...777 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:03 #17 Del Skrevet søndag kl 11:03 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Venter på å få tatt blodprøve Anonymkode: c5110...b17 Når har du fått time for blodprøve? Anonymkode: 334c1...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:26 #18 Del Skrevet søndag kl 11:26 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det noen mangler som kan gi en følelse av skikkelig bedøva hode/hjerne? En opplevelse av å ha et lokk over hjernen og ikke klare tenke eller huske? Anonymkode: c5110...b17 Uansett hva folk måtte mene du skal putte i deg i denne tråden, så er svaret gå til fastlegen og få tatt blodprøve så du får svar på om du mangler noe av vitaminer eller mineraler. Du kan og feile andre ting som gir slike symptomer. Da er det fastlegen du ber om hjelp, ikke tilfeldige «eksperter» på nettet. Anonymkode: 42531...43e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:32 #19 Del Skrevet søndag kl 11:32 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Uansett hva folk måtte mene du skal putte i deg i denne tråden, så er svaret gå til fastlegen og få tatt blodprøve så du får svar på om du mangler noe av vitaminer eller mineraler. Du kan og feile andre ting som gir slike symptomer. Da er det fastlegen du ber om hjelp, ikke tilfeldige «eksperter» på nettet. Anonymkode: 42531...43e Jaja. Lurte jo ikke på hva jeg skulle putte i meg. Men om mangel på noe kan gi slike symptomer, om noen har opplevd det og med hvilke mangler Anonymkode: c5110...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:47 #20 Del Skrevet søndag kl 11:47 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jaja. Lurte jo ikke på hva jeg skulle putte i meg. Men om mangel på noe kan gi slike symptomer, om noen har opplevd det og med hvilke mangler Anonymkode: c5110...b17 Når har du fått tid til å ta blodprøve for å få dette sjekket? Anonymkode: 334c1...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå