Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du godtatt/syntes det var ålreight om kjæresten er på fest og når du snakker med han kaller han andre damer på festen for babes og forteller deg som kjæreste at han er lei av å leve i et tvangsekteskap?

Anonymkode: 80e87...903

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt en slik kjæreste i første omgang.

Generelt er folk som syns fest uten gode venner er veldig gøy, ikke forholdsmateriale :)

Anonymkode: 75817...579

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Tvangsekteskap? Er dere gift?

Anonymkode: 1e3b0...571

• Liker 3
Skrevet

Det høres ikke ut som et godt forhold nei.

• Liker 1
Skrevet

Er han gift med en annen og kjæresten din? 

Anonymkode: c0779...575

Skrevet

Lol, nei. Toxic

Anonymkode: 77287...5af

Skrevet

Så han forteller folk at han er tvunget til å være sammen med deg?

Om det var meg hadde jeg "sluppet ham fri"  

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde du godtatt/syntes det var ålreight om kjæresten er på fest og når du snakker med han kaller han andre damer på festen for babes og forteller deg som kjæreste at han er lei av å leve i et tvangsekteskap?

Han er tvangsgiftet, så har han deg som kjæreste og flørter med andre? Litt av et varp. 

Anonymkode: ad372...c95

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Siden du spør så aner du jo hva svaret blir her, det du beskriver er ikke bra, hvis hele sannheten er med i beskrivelsen da? Så hvis dette er slik det er så bør du sette foten ned og gi beskjed. Hvis han ikke vil innrømme det eller vil skjønne deg så bør du sette hardere lut til for å vinne frem.

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis «tvangsekteskapet» han snakker om har noen sammenheng med vårt kjæresteforhold er svaret NEI, det hadde jeg ikke synes var ok og det forholdet er over. 

Anonymkode: 9d160...4b8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er ikke sikkert at han misliker å være sammen med deg. Men han liker tydeligvis å være stygg med deg. Dette gjør han til en dårlig kjæreste og venn. Dette er det vi kaller en fiende, et monster. Jeg antar at en av kriteriene dine for en kjæreste er at han ikke er slem. Så da er det bare å kvitte deg med denne dritten.

Anonymkode: 74ea2...761

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei. Han hadde blitt en eks! 

Anonymkode: 29179...b32

Skrevet

En sånn fyr hadde ikke hatt sjanse i havet med meg👀

Anonymkode: 31f91...a99

Skrevet

Dere høres veldig unge ut. 

Hvorfor gidder du dette da? Er dette faren til dine fremtidige barn?

• Liker 1
Skrevet

Du kan ikke tvinge han til å være med deg (ja, jeg skjønner at det er noe han bare sier), så da er det bare å slå opp siden han er så redd at han ikke tør det selv.

Anonymkode: 74ea2...761

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...