AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:57 #1 Del Skrevet søndag kl 00:57 Jeg har gått ned 35 kilo og er nå 79 kilo og 170 høy. Menn ser på meg igjen og J fikk kjæreste i mai. Stor mann , godt trent , god far og humorist . Han har sittet inne for bedrageri men v åpen om det Problemet er at jeg har vindt i magen hele tiden. Han sier ulike ting jeg blir lei meg for : Denne rompa skal vi stramme opp ( jeg er ennå ti kilo tung og han kommenterer at jeg er overvektig ) Han kommenterer hele tiden at «Ho er ei veldig flott dame» Om andre damer. Jeg har sagt til ham at jeg downplayer slike tanker hos meg selv av respekt for ham. jeg har det tungt økonomisk , og han spøker om at jeg kan spørre sønnen om å låne fra hans sparepenger . ( artig vits det - men føler likevel en disreapekt iom jeg faktisk sliter øionomisk) Han har en type humor som er rasistisk i formen ( han er ikke rasist, men liker å spøke om politisk ukorrekte ting - alkoholikere , feite , fargede mennesker) Han sier ting som «det er umulig å finne damer jeg kan snakke med ( han mener kloke modne damer) som ikke har barn. Da sier han jo implisitt at mine barn er en belastning. Dette føler jeg også. Fant han på Tinder - som aktiv. Han slettet omsider . Jeg sa jeg fikk en knekk i selvtilliten etter dette og han spør retorisk «Er det jeg som liksom er skyldig her da?» Ellers har han introdusert meg for barn , benner og slekt. Jeg går inn og ut av huset - han viser sin kjærlighet til meg foran familien. Likevel går jeg her med en uro som im jeg er i en slags terror-situasjon. Jeg lurer på om jeg i alle fall må tre noen skritt tilbake og forsvinne litt. Ber særlig om råd fra menn som er i gode forhold selv. Ønsker ikke svar fra damer , ei heller single menn. Håper på gode råd. Anonymkode: 7e7c8...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet søndag kl 01:01 #2 Del Skrevet søndag kl 01:01 Hva falt du egentlig for med denne mannen? Du nevner masse forskjellig oppførsel som overhodet ikke er greit eller tiltrekkende. Du vil ha tips fra menn som er i gode forhold, hva skal det hjelpe i et forhold med en som allerede oppfører seg som kjæresten din gjør. Ta mer enn noen skritt tilbake, avslutt. Forhold siden mai og han oppfører seg som en dritt, det blir ikke bedre... Dere er fortsatt i den gode perioden,hvordan blir det når den såkalte gode perioden går over? 17 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:04 #3 Del Skrevet søndag kl 01:04 Du har vondt i magen fordi du vet selv at dette forholdet ikke er liv laga, jo fortere du innser det jo bedre er det for deg. Anonymkode: 68b46...6d7 22 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:44 #4 Del Skrevet søndag kl 01:44 Kjære deg, magefølelsen din skriker i full alarm. Aldri ignorer magefølelsen. Den fungerer som en røykvarsler, og du bør komme deg ut før du står i fyr. Han har sittet inne for bedrageri. Det vitner om en dårlig utviklet frontallapp. Antisosial atferd (kriminalitet), er atferd du ser hos mennesker med lite empati og lav terskel for å gå imot sosiale normer og regler. Du ser allerede et sterkt hint av det: han sier ting til deg som er svært sårende eller utenfor hva man anser som ok, og som ingen med normalt utviklet empati og respekt for sosiale normer, ville ha sagt. Alt dette indikerer en mann med atferd som ikke er synonymt med et godt og trygt forhold. Det er en god sjanse for at du er på vei inn i et psykisk voldelig forhold, og du må komme deg vekk før han bryter deg ned til et punkt hvor du ikke lenger har kapasitet til å gå unna. Du må ikke bare ta noen skritt tilbake. Du må ta en kjapp retreat og forsvinne ut av livet hans og aldri se deg tilbake. Husk at vi alle prøver å vise oss fra vår beste side når vi først møter noen. Det vil si at han kommer til å bli verre og verre jo lengre du er sammen med han. Anonymkode: 51e0b...165 12 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:20 #5 Del Skrevet søndag kl 05:20 Du vil ikke ha svar av damer. Fordi de garantert sier ting du ikke vil høre? Altså det fakta at dette forholdet ikke er bra for deg? Så du tror da du kan stole mer på svar fra menn hvor kanskje noen forstår seg bedre på kjæresten din? Skal ikke komme med råd siden jeg er kvinne og du allerede har fått noen svært gode råd. Men at du foretrekker svar fra menn i denne sammenheng er det ingen logikk i. Anonymkode: 43602...2e1 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet søndag kl 08:48 #6 Del Skrevet søndag kl 08:48 Jeg svarer som mor. Du kan ikke fortelle en bedrageridømt mann om sparepengene til barna dine. Det har du absolutt ingen rett til. At han spøker om disse sparepengene forteller meg at han har dem i bakhodet. Han vet at de eksisterer. Disse pengene står klart for han når han sitter og funderer på nye "geniale" påfunn. Jeg har dessverre sett min andel og mer til av familier hvor noen har lurt og utnyttet hverandre. Så dette er en for stor sak til at jeg kan respektere ønsket ditt om å ikke poste fordi jeg er kvinne. Hold barna dine og sparepengene deres langt unna denne mannen. (Jeg kunne ha sagt mitt om de andre tingene du skriver men akkurat det skal jeg la være siden du ikke ønsker det.) 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:26 #7 Del Skrevet søndag kl 09:26 Hei - det var en spøk fra hans side om hans egen sønns sparepenger - Anonymkode: 7e7c8...6d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet søndag kl 09:27 #8 Del Skrevet søndag kl 09:27 Det finnes bedre menn enn dette. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:32 #9 Del Skrevet søndag kl 09:32 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men at du foretrekker svar fra menn i denne sammenheng er det ingen logikk i. Anonymkode: 43602...2e1 Logisk eller ei, dette er en klassiker: Alle damene med ræva smak i menn, ber om råd fra menn, og vil ikke høre på kvinner. Alle kvinner med god smak i menn, ber om råd fra kvinner, og vil ikke høre på menn. Anonymkode: 6649c...407 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet søndag kl 15:39 #10 Del Skrevet søndag kl 15:39 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei - det var en spøk fra hans side om hans egen sønns sparepenger - Anonymkode: 7e7c8...6d1 Jeg fikk det med meg den første gangen jeg leste det. Jeg står på mitt. De pengene går han rundt og tenker på. Det er ikke siste gang han kommer til å spøke om dem. Neste gang kommer han kanskje med en spøk om å låne de pengene selv. For eksempel for å investere dem i et opplegg som han har klokkertro på. Faktisk kommer han til å returnere dem med avkastning. Sinnsyk avkastning. Du gjør sønnen din en tjeneste med å "låne" dem ut til denne kjernekaren. Og så er det plutselig ikke spøk lenger, men helt opplagt at dette må du gjøre for din sønns beste. Han kommer med irritasjon hvis du ikke blir med på det. Anklager deg for å ikke stole på han. Jeg kan ikke stoppe deg fra å ødelegge ditt eget liv med å velge slike undermålere. Og det tror jeg du er ganske bestemt på å gjøre. Men sparepengene til sønnen din skal ikke eksistere i hodet på denne mannen. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet søndag kl 15:49 #11 Del Skrevet søndag kl 15:49 (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ber særlig om råd fra menn som er i gode forhold selv. Ønsker ikke svar fra damer , ei heller single menn. Håper på gode råd. Anonymkode: 7e7c8...6d1 Jeg er mann i et bra forhold - og jeg har ett råd! En kjæreste skal være en som vil deg vel, som gir deg positiv energi, som sier fine ting om kroppen din og om deg som person, og som absolutt ikke gjør at du får vondt i magen! Det eneste du skal kjenne i magen er sommerfugler fordi mannen er god for deg. Denne mannen er destruktiv for deg. Jeg råder deg til å avslutte forholdet. Det finnes mange bra menn der ute som er bedre for deg. Endret søndag kl 18:30 av petterm Autokorrektur 5 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:17 #12 Del Skrevet søndag kl 16:17 Nymerïa skrev (37 minutter siden): Jeg fikk det med meg den første gangen jeg leste det. Jeg står på mitt. De pengene går han rundt og tenker på. Det er ikke siste gang han kommer til å spøke om dem. Neste gang kommer han kanskje med en spøk om å låne de pengene selv. For eksempel for å investere dem i et opplegg som han har klokkertro på. Faktisk kommer han til å returnere dem med avkastning. Sinnsyk avkastning. Du gjør sønnen din en tjeneste med å "låne" dem ut til denne kjernekaren. Og så er det plutselig ikke spøk lenger, men helt opplagt at dette må du gjøre for din sønns beste. Han kommer med irritasjon hvis du ikke blir med på det. Anklager deg for å ikke stole på han. Jeg kan ikke stoppe deg fra å ødelegge ditt eget liv med å velge slike undermålere. Og det tror jeg du er ganske bestemt på å gjøre. Men sparepengene til sønnen din skal ikke eksistere i hodet på denne mannen. Jeg tror kanskje du misforstår, det er hans sønn ikke hennes. Anonymkode: 68b46...6d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet søndag kl 16:44 #13 Del Skrevet søndag kl 16:44 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg tror kanskje du misforstår, det er hans sønn ikke hennes. Anonymkode: 68b46...6d7 OK, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:45 #14 Del Skrevet søndag kl 16:45 petterm skrev (55 minutter siden): Jeg er mann i et bra forhold - og jeg har ett råd! En kjæreste skal være en som vil deg vel, som gir deg positiv energi, som sier fine ting om krigen din og om deg som person, og som absolutt ikke gjør at du får vondt i magen! Det eneste du skal kjenne i magen er sommerfugler fordi mannen er god for deg. Denne mannen er destruktiv for deg. Jeg råder deg til å avslutte forholdet. Det finnes mange bra menn der ute som er bedre for deg. Jeg støtter dette her. Denne fyren høres ikke god ut. Anonymkode: 38606...631 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:51 #15 Del Skrevet søndag kl 16:51 Det folk spøker om, er det alltid et snev av sannhet i… han er nok rasist. AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han sier ulike ting jeg blir lei meg for : En kjæreste skal bygge deg opp, det gjør ikke han her. Du har magevondt fordi magefølelsen din sier at han er feil for deg. Hør på magefølelsen din! Anonymkode: 20722...bdf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:07 #16 Del Skrevet søndag kl 18:07 Han er kort sagt et rasshøl, så kom deg unna før du får varige, psykiske skader. Anonymkode: 4cf85...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:34 #17 Del Skrevet søndag kl 19:34 🤮🤢🤮 Anonymkode: 25075...14d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:43 #18 Del Skrevet søndag kl 19:43 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har gått ned 35 kilo og er nå 79 kilo og 170 høy. Menn ser på meg igjen og J fikk kjæreste i mai. Stor mann , godt trent , god far og humorist . Han har sittet inne for bedrageri men v åpen om det Problemet er at jeg har vindt i magen hele tiden. Han sier ulike ting jeg blir lei meg for : Denne rompa skal vi stramme opp ( jeg er ennå ti kilo tung og han kommenterer at jeg er overvektig ) Han kommenterer hele tiden at «Ho er ei veldig flott dame» Om andre damer. Jeg har sagt til ham at jeg downplayer slike tanker hos meg selv av respekt for ham. jeg har det tungt økonomisk , og han spøker om at jeg kan spørre sønnen om å låne fra hans sparepenger . ( artig vits det - men føler likevel en disreapekt iom jeg faktisk sliter øionomisk) Han har en type humor som er rasistisk i formen ( han er ikke rasist, men liker å spøke om politisk ukorrekte ting - alkoholikere , feite , fargede mennesker) Han sier ting som «det er umulig å finne damer jeg kan snakke med ( han mener kloke modne damer) som ikke har barn. Da sier han jo implisitt at mine barn er en belastning. Dette føler jeg også. Fant han på Tinder - som aktiv. Han slettet omsider . Jeg sa jeg fikk en knekk i selvtilliten etter dette og han spør retorisk «Er det jeg som liksom er skyldig her da?» Ellers har han introdusert meg for barn , benner og slekt. Jeg går inn og ut av huset - han viser sin kjærlighet til meg foran familien. Likevel går jeg her med en uro som im jeg er i en slags terror-situasjon. Jeg lurer på om jeg i alle fall må tre noen skritt tilbake og forsvinne litt. Ber særlig om råd fra menn som er i gode forhold selv. Ønsker ikke svar fra damer , ei heller single menn. Håper på gode råd. Anonymkode: 7e7c8...6d1 Dump. Ikke gjor det slutt i samme rom som han. Bare forsvinn..... Anonymkode: 77131...c73 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:57 #19 Del Skrevet søndag kl 19:57 Når du er så usikker på kjæresten at du har vondt i magen, da trenger du ikke at menn i gode forhold forteller deg at det ikke er et godt forhold du er i, for kroppen din forteller deg det! Anonymkode: 2c626...d90 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:17 #20 Del Skrevet mandag kl 13:17 Jeg er sammen med samboeren min fordi vi gjør hverandre lykkeligere. Du er sammen med kjæresten din fordi han gjør deg ulykkelig? Liker du å være ulykkelig? Håper ikke du drar barna dine inn i dette så de også blir ulykkelige, og de ser hvor dårlig du lar andre folk behandle deg. Det finnes mange hyggelige menn der ute som behandler sine medmennesker bra. Er det ikke noe du ønsker for deg og barna? Hvorfor ønsker du en mann som er slem med deg? Da er det vel bedre å være singel? Eller er du livredd for å være ensom? Anonymkode: ce3b4...59d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå