jabx Skrevet lørdag kl 12:48 #61 Del Skrevet lørdag kl 12:48 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 22.41): Var det under Trump eller under Biden Ukraina og Palestina ble invadert igjen??? Husker ikke helt 🙃 Anonymkode: 24e0a...de2 Det var ikke Biden som invaderte noen av dem, så det er irrelevant. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet lørdag kl 12:49 #62 Del Skrevet lørdag kl 12:49 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 22.24): Musk har en bachelorgrad innen økonomi og er ikke ingeniørutdannet. Jeg kan også opprette et selskap og kalle meg selv sjefsingeniør om jeg vil, for ingeniør er ikke en beskyttet tittel. Anonymkode: 957c1...a76 Alt dette er irrelevant. Jeg viser til hva han rent faktisk gjør i selskapene sine. Han er sjefsingeniør og er dypt involvert i utvikling av teknologi og produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:17 #63 Del Skrevet lørdag kl 18:17 Musk sin egen AI konkluderte med at han er en populistisk manipulator som ved løgn og feilinformering volder mye skade, og ofte når langt takket være sin bemidlede rolle. At Trump hadde rett med oljekjøp fra Putin betyr jo ikke at han har rett med alt han sier? Hva slags horribelt argument er dette? Når Støre har rett i at mat er dyrt, har han rett i alle sine utsagn? Anonymkode: f0a50...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet lørdag kl 19:13 #64 Del Skrevet lørdag kl 19:13 jabx skrev (6 timer siden): Tuller du? Han har nektet å rette seg etter lover i land som Storbritannia og Brazil. Poenget er at Musk er en løgner, manipulator og opportunist som påstår han står for ting han ikke står for. Når hans venner diktatorene ønsker noe sensurert så har han ingen problemer med det, men hvis noen han er uenig med ønsker noe sensurert så skriker han om ytringsfrihet. Jeg er av den mening at dine påstander mangler substans. Din første påstand viste seg å ikke være sannferdig, så jeg håper du skjønner hvorfor ens tillit til kun ditt ord, ikke er spesielt lovende. Har du noen mer kredible kilder til dine påstander? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:03 #65 Del Skrevet søndag kl 12:03 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 22.24): Musk har en bachelorgrad innen økonomi og er ikke ingeniørutdannet. Jeg kan også opprette et selskap og kalle meg selv sjefsingeniør om jeg vil, for ingeniør er ikke en beskyttet tittel. Anonymkode: 957c1...a76 Hva er poenget ditt, egentlig? Man blir ikke oppfinner av å utdanne seg til ingeniør, uansett. Noen de dummeste folka jeg har møtt i arbeidslivet har vært sivilingeniører. Anonymkode: 24afd...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet søndag kl 13:43 #66 Del Skrevet søndag kl 13:43 Jeg har kjørt Tesla i mange år og investert i aksjer i Tesla. Digger bilen min og er svært fornøyd med investeringen min i aksjer. Er dog ingen fan av at Musk støtter Trump, men kvitter meg ikke med Tesla av den grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:00 #67 Del Skrevet søndag kl 14:00 Janina1 skrev (15 minutter siden): Jeg har kjørt Tesla i mange år og investert i aksjer i Tesla. Digger bilen min og er svært fornøyd med investeringen min i aksjer. Er dog ingen fan av at Musk støtter Trump, men kvitter meg ikke med Tesla av den grunn. Jeg hadde ikke kjørt Tesla om jeg så fikk den gratis, men jeg har også aksjer så jeg gnir meg i hendene for hver lettlurt idiot som tror dette er gode biler (heldigvis mange av dere) 😅 Anonymkode: 1ce7f...e5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:54 #68 Del Skrevet mandag kl 13:54 Janina1 skrev (På 17.11.2024 den 14.43): Jeg har kjørt Tesla i mange år og investert i aksjer i Tesla. Digger bilen min og er svært fornøyd med investeringen min i aksjer. Er dog ingen fan av at Musk støtter Trump, men kvitter meg ikke med Tesla av den grunn. De aller fleste eiere av Tesla er storfornøyde med bilen. Blant de som aldri har eid en er det pussig nok svært mange misfornøyde. Det finnes merkelig nok en god del folk som er allergiske mot elektriske biler og særlig Tesla. Dette vet mediene å utnytte. Jeg synes man stadig leser om Teslaeier som har kjørt så og så fort, foretatt en stygg forbikjøring osv. Står aldri Citroeneier, Opeleier, etc. Anonymkode: ab02f...989 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:44 #69 Del Skrevet mandag kl 17:44 Ser ut til at enkelte tror det bare er å starte et selskap og ansette riktige folk så plutselig er man et av verdens hotteste selskaper? Har noen gang reflektert over hvorfor aksjonærene i et selskap er villige til å betale en leder 200 millioner i årslønn, hvis man like gjerne kunne ansatt en lasaron fra gølvet? Anonymkode: 24afd...e06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå