Bokormsen Skrevet 11. november #41 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Musk har en bachelorgrad innen økonomi og er ikke ingeniørutdannet. Jeg kan også opprette et selskap og kalle meg selv sjefsingeniør om jeg vil, for ingeniør er ikke en beskyttet tittel. Anonymkode: 957c1...a76 Gjør det, vi heier på deg😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #42 Del Skrevet 11. november Bokormsen skrev (13 minutter siden): Gjør det, vi heier på deg😂 Vet ikke om du tok poenget? Det jeg sier er at en med flott ingeniørtittel ikke trenger å være ingeniørutdannet i det hele tatt, sånn som Musk. Anonymkode: 957c1...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 11. november #43 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg sier ikke at det han har gjort er lett, alt jeg sier er at han hylles som techsavant, når han streng tatt "bare" er businessmannen som står bak. Anonymkode: 957c1...a76 Han har vel både en bachelor i økonomi og bachelor i fysikk. Så ikke bare business Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #44 Del Skrevet 11. november newman01 skrev (2 minutter siden): Han har vel både en bachelor i økonomi og bachelor i fysikk. Så ikke bare business Stemmer. Det gjør ham likevel ikke til ingeniør. Anonymkode: 957c1...a76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #45 Del Skrevet 11. november De som klager på Tesla får vel bare prøve å lage en bedre bil som sikkert kommer til å bli en storselger. Anonymkode: 11a22...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #46 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Stemmer. Det gjør ham likevel ikke til ingeniør. Anonymkode: 957c1...a76 Nå er ikke ingeniør en beskyttet tittel, så hvem som helst kan kalle seg ingeniør, på samme måte som hvem som helst kan kalle seg trollmann. Ellers er det jo sjelden de som finner opp noe revolusjonerende faktisk er ingeniører, så jeg forstår ikke relevansen. Anonymkode: 24afd...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #47 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bare for å avkrefte det hjernedøde søppelet du kommer med, så tror jeg ikke det, nei. Og jeg er ikke på reddit. Det er nesten litt søtt at du blir så fornærmet, men sånn er det vel å være fanboy uten evne til å tenke en kritisk tanke om sitt store idol. Anonymkode: 957c1...a76 Jeg har aldri likt Musk, men har fått mer sansen for fyren nå etter at han ordnet opp i Twitter og ga sin ubetingede støtte til Trump. Det er nok slik når du er ung, uerfaren og uutviklet at du tror hvem som helst bare kan starte et selskap og ha "flaks". De som er voksne av oss skjønner at det ikke fungerer slik i det hele tatt, derfor er det enkelt å respektere folk som Musk. Anonymkode: 24afd...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 11. november #48 Del Skrevet 11. november Tror de fleste produsenter har noe å være mindre stolt av... Siemens lagde elektriske komponenter til den tyske hæren. Volkswagen oppsto for å produsere rimelige biler til tyske nazister. Mercedes produserte motorer til tyske krigsfly. Hugo Boss produserte tyske militæruniformer. Ford produserte Pinto, selv om de visste det var en eksplosiv bil som fungerte utmerket godt som selvmordsbil. Skal ikke se bort fra at BMW også har noen svin på skogen, i tillegg til alle sjåførene som notorisk ikke bruker blinklys og alltid parkerer på tvers av oppmerket plass. Så at eier av Tesla støtter Trump politisk er nok i historisk sammenheng rimelig banale greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #49 Del Skrevet 11. november newman01 skrev (3 timer siden): Så at eier av Tesla støtter Trump politisk er nok i historisk sammenheng rimelig banale greier. Kan ikke se at det er problematisk å støtte Trump.. Det er jo tross alt det et flertall av amerikanerene gjør også. Anonymkode: 458c2...067 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #50 Del Skrevet 11. november Det blir interessant å se hvor langt tid det går før Trump kaster Musk under bussen. Anonymkode: afbeb...70a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #51 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det blir interessant å se hvor langt tid det går før Trump kaster Musk under bussen. Anonymkode: afbeb...70a Trump har jo sagt at han skal gjøre det veldig vanskelig å selge elbil, pluss tollmurer mot alle utenlandske varer, især kinesiske biler. Det blir en brå oppvåkning. Anonymkode: f0a50...8e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #52 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 7.32): Trump har jo sagt at han skal gjøre det veldig vanskelig å selge elbil, pluss tollmurer mot alle utenlandske varer, især kinesiske biler. Det blir en brå oppvåkning. Anonymkode: f0a50...8e5 Markedet er uenig med deg. Men du vet selvsagt bedre enn den samlede summen av informasjon alle andre sitter på 👏 Anonymkode: 24afd...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #53 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (7 timer siden): Markedet er uenig med deg. Men du vet selvsagt bedre enn den samlede summen av informasjon alle andre sitter på 👏 Anonymkode: 24afd...e06 Markedet er uenig i at Trump planlegger å øke skatten på import…? Han har jo sagt det selv 🤷♀️Han innbiller seg at det vil tvinge produksjonen over til USA, noe som selvsagt er helt absurd. Anonymkode: 1ce7f...e5b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #54 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Markedet er uenig med deg. Men du vet selvsagt bedre enn den samlede summen av informasjon alle andre sitter på 👏 Anonymkode: 24afd...e06 "Markedet" i dette tilfellet er både tilhengere, spekulanter og folk med mye penger. GME saken viser at det amerikanske aksjemarkedet er ikke så mye en usynlig hånd lenger, men et sammensurium av spekulasjon og manipulasjon som er dypt irrasjonelt. Dessuten har både Musk og Vishivashi sagt at økonomien med stor sannsynlighet kommer til å kollapse med politikken deres - men de tror det tar to år så er den "sterkere som før". Klovner. Anonymkode: f0a50...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #55 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 5.29): Markedet er uenig i at Trump planlegger å øke skatten på import…? Han har jo sagt det selv 🤷♀️Han innbiller seg at det vil tvinge produksjonen over til USA, noe som selvsagt er helt absurd. Anonymkode: 1ce7f...e5b Trump har hatt rett i alle år, det vil si fra lenge før 2016. Dette var også absurd, sa dere: Trump reagerer på gassavtale mellom Russland og Tyskland – NRK Urix – Utenriksnyheter og -dokumentarer Anonymkode: 24afd...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #56 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Trump har hatt rett i alle år, det vil si fra lenge før 2016. Dette var også absurd, sa dere: Trump reagerer på gassavtale mellom Russland og Tyskland – NRK Urix – Utenriksnyheter og -dokumentarer Anonymkode: 24afd...e06 Ikke sammenlignbart i det hele tatt. USA kan ikke produsere alt lokalt, såpass skjønner du vel. Hadde det vært et alternativ så hadde de jo gjort det allerede. Anonymkode: 1ce7f...e5b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 16. november #57 Del Skrevet 16. november Duraton skrev (På 10.11.2024 den 22.29): Stemmer ikke helt. Men som Musk selv har bemerket, hvis ett land ikke liker noe, så får dem gjøre det forbudt ved lov, så skal X rette seg etter det. Så det er ikke X som sensurerer, det er landet som sensurerer. Tuller du? Han har nektet å rette seg etter lover i land som Storbritannia og Brazil. Poenget er at Musk er en løgner, manipulator og opportunist som påstår han står for ting han ikke står for. Når hans venner diktatorene ønsker noe sensurert så har han ingen problemer med det, men hvis noen han er uenig med ønsker noe sensurert så skriker han om ytringsfrihet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 16. november #58 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 22.41): Var det under Trump eller under Biden Ukraina og Palestina ble invadert igjen??? Husker ikke helt 🙃 Anonymkode: 24e0a...de2 Det var ikke Biden som invaderte noen av dem, så det er irrelevant. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 16. november #59 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 22.24): Musk har en bachelorgrad innen økonomi og er ikke ingeniørutdannet. Jeg kan også opprette et selskap og kalle meg selv sjefsingeniør om jeg vil, for ingeniør er ikke en beskyttet tittel. Anonymkode: 957c1...a76 Alt dette er irrelevant. Jeg viser til hva han rent faktisk gjør i selskapene sine. Han er sjefsingeniør og er dypt involvert i utvikling av teknologi og produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #60 Del Skrevet 16. november Musk sin egen AI konkluderte med at han er en populistisk manipulator som ved løgn og feilinformering volder mye skade, og ofte når langt takket være sin bemidlede rolle. At Trump hadde rett med oljekjøp fra Putin betyr jo ikke at han har rett med alt han sier? Hva slags horribelt argument er dette? Når Støre har rett i at mat er dyrt, har han rett i alle sine utsagn? Anonymkode: f0a50...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå