AnonymBruker Skrevet 11. februar #181 Skrevet 11. februar Ja, jeg kjøper og bytter alltid bil når lederen gjør eller sier noe jeg ikke liker. Derfor bruker jeg 1-2 milloner i året på å kjøpe nye biler når de gjør noe galt. Anonymkode: 3a84a...7a0
Anciol Skrevet 11. februar #182 Skrevet 11. februar Janina1 skrev (På 21.1.2025 den 9.04): Hva Musk gjør er revnende likegyldig. Jeg digger min Model 3, så her blir det ikke bilbytte. Helt enig med deg har model 3 selv ! 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #183 Skrevet 12. februar https://www.nrk.no/buskerud/tesla-eier-frode_-_-mer-lei-meg-enn-sint-1.17273928 En svastika spriter nå opp en heller kjip tralle. Anonymkode: b7977...298
Gjest Peanut Skrevet 14. februar #184 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 21.35): https://www.nrk.no/buskerud/tesla-eier-frode_-_-mer-lei-meg-enn-sint-1.17273928 En svastika spriter nå opp en heller kjip tralle. Anonymkode: b7977...298 De aller fleste har kjedelige hus, hadde du likt det om det hadde dukket opp et heslig troll på ytterveggen din?
AdonisFFM Skrevet 16. februar #185 Skrevet 16. februar Mye av Tesla sitt marked vil nok skifte seg til USA og det Amerikanske kontinentet. Både Canada og Mexico, som gode vasaller vil nok steppe in her. En annen ting er jo at Elon og tesla har kommet inn i mye annen teknologi også, mye som fortsatt er banebrytende. Godhetsapostlene følger selvsagt ikke med på dette, men det er vel nok at en leder i VG oppfordret dem til å tenne på sin egen bil, så hadde sikkert halvparten gjort det. Ellers er det jo få personer av i dag som støtter barnearbeid og rene slaveri kår i Afrika mer enn Norske Tesla-Liberale. Det er UTROLIG artig å se hvordan så mange av disse folkene settes så ute av spill. Det er jo nesten nok å nevne Elon i et rom hvor en tesla-fyr står og han skjemmes jo nesten. 😂😂😂😂😂😂😂😂 Schadenfreude er virkelig et ord i det Tyske vokabularet som har holdt seg godt.. 3
newman01 Skrevet 16. februar #186 Skrevet 16. februar AdonisFFM skrev (8 timer siden): Ellers er det jo få personer av i dag som støtter barnearbeid og rene slaveri kår i Afrika mer enn Norske Tesla-Liberale. Nå bruker ikke Tesla kobolt i batterier lenger, så det er et dårlig argument. Hva raffineringsselskapene gjør i sine innkjøp av kobolt er nok en annen sak… 1
Hansehan Skrevet 18. februar #187 Skrevet 18. februar A new man skrev (På 10.11.2024 den 1.12): Har Tesla nå fått en ny skrape i sin ellers tynne lakk? Jeg kommer nok neppe til å kjøpe meg en Swasticar. 2
Rhodiola Skrevet 19. februar #188 Skrevet 19. februar Tråden er ryddet for personangrep, brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder, brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd, persondebatt, latterliggjøring, brukerdebatt, brukerangrep, avsporing, tull, spam (innlegg kun bestående av lenker), spekulasjoner, hatefulle ytringer og tilhørende svar. Emnet er i tillegg flyttet fra underforumet Bil og trafikk og slått sammen med et tilsvarende emne: ''Nå MÅ vel Tesla salget falle ned mot null?''. Rhodiola, adm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå