Gå til innhold

Kjæresten kommenterer andre damer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uansett hva som kommer ila en dag så kommenterer kjæresten «Hun var en veldig flott dame forresten» om andre kvinner . Jeg blir usikker når han hele tiden gjør dette . Rart ? 

Anonymkode: 4d32d...ea6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke rart at du reagerer slik nei. Vil tippe veldig mange ville tenkt det samme i din situasjon.
Det er egentlig riktig så rasshøl-aktig av typen.

Har du tatt det opp med han?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun sagt til ham at jeg toner ned andre menns begeistring for meg . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har kun sagt til ham at jeg toner ned andre menns begeistring for meg . 

Du føler jo selv at dette er feil og det gir deg en dårlig følelse, så du må faktisk stå opp for deg selv. Hadde det blitt godt tatt imot dersom det var motsatt? Sikkert ikke. Gi litt faen. Gjør og si det du selv føler er riktig. Det er uansett ikke riktig at han skal gi komplimenter til andre damer gjennom deg. 

Anonymkode: f1ec9...b78

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mener han utseendet da?

Anonymkode: c5acd...de7

Ja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten tester han deg eller så er han sosialt dum. Uansett, han vil du slite med. Du vil måtte oppdra ham til å ikke såre deg. Det har jeg måtte gjøre før. ALDRI igjen. Har bedre ting å gjøre.

Anonymkode: ba1a2...8cc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja 

Da finner du en annen mann. Med høyere intelligens

Anonymkode: c5acd...de7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du spør rett ut. "Du snakker mye om utseendet til andre damer. Hvorfor tror du det er interessant for meg å høre om dette?" Hvis han prøver å vri seg unna med at du er sjalu, så spør du på nytt, for det er faktisk ikke et svar på spørsmålet ditt. Og så synes jeg du skal spørre han om det er sånn at han er skikkelig nysgjerrig på hva du synes om andre menn og ønsker at du skal informere han hver gang du ser en mann du synes ser bra ut. 

Enten så er han rett og slett litt dum, eller så prøver han å manipulere deg med å få deg til å føle at du lever på hans nåde. Eventuelt er han helt oppriktig og vil at dere skal være et sånt par som går rundt og synser om andres utseende støtt og stadig. Da må du rett og slett avgjøre om det er din greie.

Endret av Nymerïa
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Uansett hva som kommer ila en dag så kommenterer kjæresten «Hun var en veldig flott dame forresten» om andre kvinner . Jeg blir usikker når han hele tiden gjør dette . Rart ? 

Det skal han ikke gjøre. blir helt feil

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er veldig stygt av en mann å gjøre. Enten er han narsissist/psykopat og vil psyke deg ut for å gjøre deg usikker og få dårlig selvtillit, ellers så er han dum som et brød.

Anonymkode: f7c36...f9f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er først og fremst veldig usosialt, kanskje mest litt stakkarslig måte å prøve å skape friksjon, mer interesse hos deg? Som en litt rar kontroll-strategi. Tegn på indre smerte eller noe.  For hvis han virkelig tenker at det er noen flotte, som det alltid vil være, så sier en det ikke til kjæresten sin, alle har rom for å se noe som er kjekt, pent etc., men det betyr ingenting. Så jeg ville ha spurt rett ut hva han forventer av virkning fra deg når sier det, hva tenker han det gjør med forholdet deres eller noe. Jeg hadde ikke orket det mønsteret der over lang tid. 

Anonymkode: fd426...53a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en såkalt dealbreaker for meg. Helt greit at han synes andre damer ser bra ut. Men ikke at han glaner på andre og kommenterer andre damer når han er i mitt selskap. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør da vi også. Jeg syns mannen skal se påflotte kvinner så mye han vil. Jeg ser også. I dag måtte jeg nødhandle på en søndagsåpent butikk fordi jeg hadde glemt noe til middagen. På butikken så jeg en fantastisk sexy eldre mann som må ha vært rundt 65-70 år, og jeg ble helt satt ut. Jeg måtte ta bilde av han i smug ute på parkeringsplassen og sendte det til mannen min og fortalte at om fyren hadde bjudat på, så hadde det ikke vært lett å takke nei. Mannen min lo og skjønte problemstillingen. 

Altså. Han var ufattelig attraktiv. Til og med måten han hadde puttet brusflasken nedi baklomma på var sexy. Og han hadde litt sånn krøller/bølger i det grå håret som var kjemmet litt bakover. Han må ha vært nydusjet etter jakt. Satan, han var en fryd for øyet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...