AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:53 #1 Del Skrevet lørdag kl 22:53 Fant ut for et par uker siden at mannen hadde kontakt med en dame han har benektet å kjenne på et dypere plan. Viser seg at de har sendt meldinger frem og tilbake, og hjerter, uten tekst. Han bedyrer sin uskyld og sier han bare var snill mot henne, fordi han synes synd i henne. Hun er egentlig ingen jeg tror han ville interessert seg for, men det er likevel merkelig. Jeg har spurt damen om hvordan relasjon de har, hvor hun ikke har svart- men lest meldingen. Klarer ikke helt å slippe følelsen og ser etter faresignaler hele tiden- om jeg ikke hører noe fra han på en stund blir jeg usikker. Jeg vil egentlig avslutte, men det er søren meg vanskelig når man kun TROR og ikke vet.. Anonymkode: 1dc74...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:55 #2 Del Skrevet lørdag kl 22:55 Magefølelsen er sjeldent feil, desverre. Var samme dritten her, mistankene mine stemte. Anonymkode: e0007...ac3 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:00 #3 Del Skrevet lørdag kl 23:00 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Magefølelsen er sjeldent feil, desverre. Var samme dritten her, mistankene mine stemte. Anonymkode: e0007...ac3 Samme her... Jeg pinte meg gjennom fire år med mistankene i bakhodet, og alltid flere ting som skurret, men aldri konkret bevis. Før etter at jeg dro. Da kom alle og enhver med info til meg som de ikke turte fortelle meg mens jeg var sammen med han. Så forferdelig stygt gjort, å la meg kaste bort så mye tid i stedet for å vise meg bevis med det samme 😓 Men konklusjonen er, ikke vent på bevis. Stol på de røde flaggene og magefølelsen. Se på hvordan forholdet får deg til å føle deg, og avgjør deretter. Anonymkode: c37f9...462 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet lørdag kl 23:00 #4 Del Skrevet lørdag kl 23:00 Som vedkommende over meg skriver, kjenn på magefølelsen. Den tar sjelden feil ♥️ Jeg har vært i samme situasjon som deg for et par måneder siden og er glad for at jeg fulgte magefølelsen og avsluttet forholdet 😊 Min eks ville heller ikke innrømme at han var utro. Men jeg hadde mange bevis på at han var det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:23 #5 Del Skrevet lørdag kl 23:23 Det der opplevde jeg med mannen min også, for en del år tilbake. Den gang forum slik som kvinneguiden var greia, før instagram og snap ble skikkelig stort. Mannen begynte å snakke mye med ei på et forum vi begge var aktive på. Hun var egentlig en ganske stusselig dame. Typ uutdannet, ufør, lite attraktiv og åpenbart ganske lite intelligent. Hun stod egentlig på randen av et samlivsbrudd, hadde skaffet seg en elsker og begynte å bli ganske skandaløs for å få mest mulig oppmerksomhet. Dét syns mannen min var litt gøyalt, så han holdt jo kontakt selv om jeg sa at hun der har andre motiver enn du tror, men han nektet for det og mente at kontakten kun var for underholdningen fra hans side. Hun delte jo alt og alle detaljer med han, og før han visste ordet av det begynte hun å legge ut åte for å få han på kroken også. Han forstår ikke hvordan kvinnelist fungerer, men det gjør jeg. Det endte med at han gikk over streken. Ikke med fysisk utroskap, men jeg oppdaget at han utleverte ganske mye av vårt seksualliv til henne, og også veldig privat seksuell informasjon om meg. Jeg ble så skuffet og så lei meg. For jeg advarte han hele veien om at den kontakten ikke var normal eller sunn, og jeg er absolutt ikke en sjalu kone, så jeg legger meg normalt sett lite opp i hvem han kommuniserer med. Men: Det er faktisk ikke normalt å utbrodere sin kones eller sin egne seksuelle preferanser til ukjente man får tilsendt nakenbilder av på telefonen. Det er noe sykelig over det. Og allikevel kan jeg se hvor raskt man går over streken når det foregår på en skjerm. Selv om man vet det er et menneske på den andre siden, er det fort gjort at det blir mer som et ufarlig spill, og ikke noe ekte. Det løste seg for oss med tid og stunder. Han var både skamfull, angrende og brydd av å bli stilt til veggs med kommunikasjonen han hadde med henne. Han måtte se seg selv fra utsiden, og det bildet han så var ikke så flatterende eller imponerende. Anonymkode: 50f10...811 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:40 #6 Del Skrevet lørdag kl 23:40 Det er ikke sikkert det er snakk om fysisk utroskap, om du mistenker det. Men jeg tenker at man har ikke en slik dialog med noen partneren ikke kjenner til, og holder det skjult, noe jeg antar han har gjort før du oppdaget det. Av erfaring (med emosjonelt utroskap) kommer du ikke til å få ærlige svar. Du må velge om dette er nok for deg til å forlate forholdet, om du kan leve videre med uvissheten, eller om du vil gjøre som meg, etterforske. I mitt tilfelle var relasjonen til den andre heldigvis avsluttet da jeg oppdaget det, og vi er fortsatt sammen noen mnd seinere. Jeg tror jeg har avdekket det meste, men det jeg kanskje ikke vet, og det faktum at han gikk bak ryggen på meg - og ikke helt forstår alvoret - tærer på meg, og jeg er usikker på om jeg holder i lengden. Anonymkode: 22630...9b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet lørdag kl 23:55 #7 Del Skrevet lørdag kl 23:55 Sånn helt egentlig er det uvesentlig om han har vert utro eller ikke, når du ikke klarer å stole på han. Og det er du som må avgjøre om du vil leve med følelsen av konstant usikkerhet, eller om du avslutter. Denne redselen er fryktelig vond, og ødeleggende for begge parter (bare tenk hvordan han har det, om denne kontakten er helt uskyldig) Jeg har selv vert den som har (dog med god grunn) ikke kunnet stole på partneren, og blitt beskyldt for ting som var tatt ut av løse lufta. Jeg fikk det mye bedre da forholdet tok slutt. Ta vare på deg selv og ditt følelsesliv, ikke bli værende om du, uavhengig av grunn, ikke har det bra i forholdet 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:53 #8 Del Skrevet søndag kl 08:53 Tusen takk for svar alle dere ❤️ Jeg mistenker ikke utroskap per nå, men jeg syns han er ukritisk ovenfor hvordan denne kvinnen opplever kontakten, og at han stiller meg og forholdet vårt i et dårlig lys. Virker ikke som han forstår hvor flaut det er for meg som er sammen med han, at han har en slik fremtoning. Det har vært et par hendelser tidligere, hvor han ikke har hørt på meg ang kvinner, og lover å høre etter «neste gang» jeg sier noe.. Anonymkode: 1dc74...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:37 #9 Del Skrevet søndag kl 09:37 TS, han vil ha oppmerksomheten, og så bryr han seg sikkert om henne. Dette her kunne vært meg og eksen og han og dama. Problemet der er at han ikke tør å satse og vingler og er utrygg på folk. Og så er han litt ego. Den blandingen er ikke bra. Fyren har en haug med damer der båndet er udefinert satt på "kanskje" Det er aldri bare en og en person. Men kanskje en og så kanskje tre andre. Anonymkode: 2daac...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:38 #10 Del Skrevet søndag kl 09:38 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Tusen takk for svar alle dere ❤️ Jeg mistenker ikke utroskap per nå, men jeg syns han er ukritisk ovenfor hvordan denne kvinnen opplever kontakten, og at han stiller meg og forholdet vårt i et dårlig lys. Virker ikke som han forstår hvor flaut det er for meg som er sammen med han, at han har en slik fremtoning. Det har vært et par hendelser tidligere, hvor han ikke har hørt på meg ang kvinner, og lover å høre etter «neste gang» jeg sier noe.. Anonymkode: 1dc74...1d9 De er oftest utro med kvinner vi aldri ville forventet at de var utro med. Og spesielt hvis de snakker nedsettende om dem til oss. Det er de vi skal bekymre oss for. Fyren din viser jo 100% at han ikke er fullstebdig forpliktet til deg og kun deg. Er det virkelig ok for deg? Anonymkode: c37f9...462 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:30 #11 Del Skrevet søndag kl 15:30 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det der opplevde jeg med mannen min også, for en del år tilbake. Den gang forum slik som kvinneguiden var greia, før instagram og snap ble skikkelig stort. Mannen begynte å snakke mye med ei på et forum vi begge var aktive på. Hun var egentlig en ganske stusselig dame. Typ uutdannet, ufør, lite attraktiv og åpenbart ganske lite intelligent. Hun stod egentlig på randen av et samlivsbrudd, hadde skaffet seg en elsker og begynte å bli ganske skandaløs for å få mest mulig oppmerksomhet. Dét syns mannen min var litt gøyalt, så han holdt jo kontakt selv om jeg sa at hun der har andre motiver enn du tror, men han nektet for det og mente at kontakten kun var for underholdningen fra hans side. Hun delte jo alt og alle detaljer med han, og før han visste ordet av det begynte hun å legge ut åte for å få han på kroken også. Han forstår ikke hvordan kvinnelist fungerer, men det gjør jeg. Det endte med at han gikk over streken. Ikke med fysisk utroskap, men jeg oppdaget at han utleverte ganske mye av vårt seksualliv til henne, og også veldig privat seksuell informasjon om meg. Jeg ble så skuffet og så lei meg. For jeg advarte han hele veien om at den kontakten ikke var normal eller sunn, og jeg er absolutt ikke en sjalu kone, så jeg legger meg normalt sett lite opp i hvem han kommuniserer med. Men: Det er faktisk ikke normalt å utbrodere sin kones eller sin egne seksuelle preferanser til ukjente man får tilsendt nakenbilder av på telefonen. Det er noe sykelig over det. Og allikevel kan jeg se hvor raskt man går over streken når det foregår på en skjerm. Selv om man vet det er et menneske på den andre siden, er det fort gjort at det blir mer som et ufarlig spill, og ikke noe ekte. Det løste seg for oss med tid og stunder. Han var både skamfull, angrende og brydd av å bli stilt til veggs med kommunikasjonen han hadde med henne. Han måtte se seg selv fra utsiden, og det bildet han så var ikke så flatterende eller imponerende. Anonymkode: 50f10...811 Så jeg (og alle i samme situasjon) er en stusselig kvinne fordi jeg er ufør, lite utdannelse, ser ikke på meg selv så veldig attraktiv? Takk! Anonymkode: 2aef0...850 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:06 #12 Del Skrevet søndag kl 23:06 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så jeg (og alle i samme situasjon) er en stusselig kvinne fordi jeg er ufør, lite utdannelse, ser ikke på meg selv så veldig attraktiv? Takk! Anonymkode: 2aef0...850 Det var vel ikke det hun skrev? Hun malte et bilde, som ble forsterket av historien om hvordan hun hadde null filter rundt mannen hennes osv. Anonymkode: 1dc74...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:07 #13 Del Skrevet søndag kl 23:07 AnonymBruker skrev (13 timer siden): TS, han vil ha oppmerksomheten, og så bryr han seg sikkert om henne. Dette her kunne vært meg og eksen og han og dama. Problemet der er at han ikke tør å satse og vingler og er utrygg på folk. Og så er han litt ego. Den blandingen er ikke bra. Fyren har en haug med damer der båndet er udefinert satt på "kanskje" Det er aldri bare en og en person. Men kanskje en og så kanskje tre andre. Anonymkode: 2daac...adf Mistenker at det er noe i det du skriver… Trenger ikke være seksuelt heller, men den oppmerksomheten.. Anonymkode: 1dc74...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:12 #14 Del Skrevet mandag kl 13:12 Bare det at han holdt det skjult betyr at han SELV skjønner at han går over steken. Han vil selvsagt påstå at han kun holdt det hemmelig fordi du er en sjalu person. Det er vanlig at drittsekker som har gjort noe galt, prøver å legge skylden på den man har gjort det mot. Om jeg hadde skrevet meldinger bak mannens rygg, og kjent på kriblinger/spenning når det kom meldinger, så er det LANGT over grensen selv om jeg aldri har kysset eller klådd på han. Du sier at du tror og ikke vet. Den gode nyheten er at du kan ende et forhold du ikke føler deg vel i UTEN å ha bevis. Han trenger ikke å være enig. Du trenger ikke å "ha rett". 100% ditt valg. Hvis jeg var deg, hadde jeg slått opp. Livet er for kort til å leve sammen med folk som gir deg en dårlig magefølelse. Anonymkode: 89d17...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:32 #15 Del Skrevet mandag kl 17:32 Om du er urimelig som lager eeenda en tråd om utroskap, når det allerede finnes sååå mange Fra spøk til alvor… Jeg synes ikke noe om å sende melding til mannens damebekjentskaper og spørre de hvor landet ligger. Dette er noe man tar med mannen sin. Det sagt, så hadde jeg aldri i verden gått med på at mannen bare var snill mot en annen dame ved å sende henne hjerter, med mindre det var hans datter/søster/mor. Så du er ikke urimelig hvis du ikke går med på det. Anonymkode: 378b0...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:38 #16 Del Skrevet mandag kl 17:38 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare det at han holdt det skjult betyr at han SELV skjønner at han går over steken. 👣 👣 👣 🥩 Anonymkode: 378b0...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:47 #17 Del Skrevet mandag kl 17:47 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 10.38): De er oftest utro med kvinner vi aldri ville forventet at de var utro med. Enig. Moralen her er vel at vi kvinner forstår hva andre kvinner prøver seg på, mens vi ikke forutser hva som faktisk fungerer - og vice versa. Anonymkode: 378b0...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå