AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:35 #1 Del Skrevet lørdag kl 22:35 Jeg tok akkurat en test fordi mens er 3 dager forsinket. Tok den egentlig mest fordi jeg ville legge fra meg mistanken. Men så ble testen positiv og nå har jeg helt hetta! Jeg vil ikke være gravid og føde en gang til 😩 Vet vi har vært uforsiktige, men har tenkt at jeg var for gammel (37). Mannen ble kjempeglad. Kan noen fortelle meg erfaringer med svangerskap nr 2? All verdens tanker raser om at jeg er redd for hvordan det blir for min nydelige førstefødte, at jeg ikke kommer til å bli like glad i nr 2, at fødsel skal bli vanskelig (første gikk helt strålende). Er kanskje mest redd for førstefødte som må dele på oss, nå har vi det så fint vi 3 😩 Anonymkode: 4e8f2...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:47 #2 Del Skrevet lørdag kl 22:47 Mitt andre svangerskap var det beste, samt fødselen. Det er kjempe fint for barnet sitt med søsken, spesielt senere i livet når dere ikke er her mer. Tro meg, du vil bli like glad i nr to!❤️ Anonymkode: f16d4...eec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:06 #3 Del Skrevet lørdag kl 23:06 For gammel når du er 37? Anonymkode: 53d7f...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:27 #4 Del Skrevet lørdag kl 23:27 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Mitt andre svangerskap var det beste, samt fødselen. Det er kjempe fint for barnet sitt med søsken, spesielt senere i livet når dere ikke er her mer. Tro meg, du vil bli like glad i nr to!❤️ Anonymkode: f16d4...eec Så godt å høre at du hadde en så fin erfaring! 😍 Det er helt sant at det blir fint for barna på sikt å ha hverandre! Merker at jeg tenker veldig kortsiktig nå. Første hadde kolikk og var ganske brutal de første månedene, kjenner at det er vanskelig å unngå å tenke på at vi kan bli stående i den samme byssingen om 9 mnd. Og, helt ærlig, jeg hadde nå vent meg veldig til tanken på at det skulle være oss 3. Har sett for meg alt vi skal gjøre nå som barnet begynner å bli stor nok. F.eks kan vi snart snu bilsetet fremovervendt slik at vi endelig kan kjøre lenger enn 1 km uten bilsyke, vi tenke oss på dyrepark og Tusenfryd og jeg vet ikke hva. Føler at vi nå kommer tilbake til start 🙈 Vet at det beste for barnet er å ha et søsken, og hen blir sikkert veldig stolt over babyen, men… dette snudde på alt jeg har sett for meg 🙈 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): For gammel når du er 37? Anonymkode: 53d7f...58f Vi måtte prøve lenge med første, brukte temping og EL tester og jeg vet ikke hva. Tanken på at det skulle klaffe av seg selv nå var bare ikke til stede (særlig siden det har vært lite action på soverommet de siste par årene) 🙈 Anonymkode: 4e8f2...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå