AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #1 Del Skrevet 9. november 2024 Hei, min kloke kjæreste lot en smågodt pose ligge igjen så hunden spiste opp resten. Lo en MIX av sjokolade, surt godteri og noe annet. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Vil helst ikke ha en dø hund🥰 Anonymkode: 9337e...7cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #2 Del Skrevet 9. november 2024 Kommer an på størrelse på hunden og mengden godteri, spesielt mengde kakao. Anonymkode: d0b3f...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #3 Del Skrevet 9. november 2024 https://evidensia.no/kjaeledyr-husdyr/kalkulator/#Prøv-vår-kalkulator-for-beregning-av-sjokoladeforgiftning-hos-hund-her! Anonymkode: d174e...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #4 Del Skrevet 9. november 2024 "Jeg er veldig glad i hunden min og vil ikke at den skal dø, men å ta en telefon til veterinærvakta når jeg er usikker blir for mye jobb. Så mye bryr jeg meg ikke." Anonymkode: 97f95...5f5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #5 Del Skrevet 10. november 2024 Har det ikke skjedd noe til nå går det fint. Neste gang ringer du veterninærvakta for råd. Litt rart du ikke vil ha død hund, når du søker råd på KG ... Anonymkode: e5c64...b51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #6 Del Skrevet 10. november 2024 Min hund spiste noen biter sjokolade og det gikk helt fint. Blir hunden din dårlig så vet du hvorfor og kontakter vet asap. Du kan avvente og se🥰 Anonymkode: ae9e8...1a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #7 Del Skrevet 10. november 2024 Og til dere som klager på at TS ikke ringte veterinær. Å få tak i veterinærvakta på bygda er bortimot håpkøst, så da ringer man ikke bare for å høre… Anonymkode: ae9e8...1a8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #8 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og til dere som klager på at TS ikke ringte veterinær. Å få tak i veterinærvakta på bygda er bortimot håpkøst, så da ringer man ikke bare for å høre… Anonymkode: ae9e8...1a8 Jeg bor på bygda, det har aldri vært noe problem å få tak i vetvakt her. Ikke de tre tidligere bygdene jeg har bodd i heller. Faktisk har det vært mindre pågang i bygda enn da jeg bodde i Oslo. Anonymkode: 97f95...5f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #9 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og til dere som klager på at TS ikke ringte veterinær. Å få tak i veterinærvakta på bygda er bortimot håpkøst, så da ringer man ikke bare for å høre… Anonymkode: ae9e8...1a8 Dette er bare tull og dårlig unnskyldning. Når jeg ikke får tak i veterinær her jeg bor så ringer jeg hvilken som helst lenger unna, så det går fint det. Anonymkode: fb677...846 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotteizabele Skrevet 10. november 2024 #10 Del Skrevet 10. november 2024 (endret) Det går fint med hunden min, bor ganske langt ut på bygda så E vanskelig å få tak i veterinær uansett om flere ikke har slete. Det er ikke snakk om at den har spist 1 kg heller, det var noen biter så antok at den ikke kom til å dø fra starten av, ville bare være sikker! Endret 10. november 2024 av charlotteizabele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotteizabele Skrevet 10. november 2024 #11 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det går helt sikkert bra, men spørs jo hvor mye det var? 4 godteting? 1 kg? Anonymkode: 2de52...0d5 Litt mer enn 4 biter men ikke i nærheten av 1 kg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotteizabele Skrevet 10. november 2024 #12 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg bor på bygda, det har aldri vært noe problem å få tak i vetvakt her. Ikke de tre tidligere bygdene jeg har bodd i heller. Faktisk har det vært mindre pågang i bygda enn da jeg bodde i Oslo. Anonymkode: 97f95...5f5 Veldig spørs fra bygd til bygd, her må man beregne ferge osv☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotteizabele Skrevet 10. november 2024 #13 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): "Jeg er veldig glad i hunden min og vil ikke at den skal dø, men å ta en telefon til veterinærvakta når jeg er usikker blir for mye jobb. Så mye bryr jeg meg ikke." Anonymkode: 97f95...5f5 Følte ikk det var nødvendig å ringe veterinær når det ikke var snakk om mye godteri, var bare en liten overdrivelse pga stress. Har hørt om hunder som reagerer på sjokolade ikke smågodt! Takk for fine tips og råd da du hjalp kjempe mye☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotteizabele Skrevet 10. november 2024 #14 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): https://evidensia.no/kjaeledyr-husdyr/kalkulator/#Prøv-vår-kalkulator-for-beregning-av-sjokoladeforgiftning-hos-hund-her! Anonymkode: d174e...fcd Takk! Det skal gå fint🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotteizabele Skrevet 10. november 2024 #15 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): "Jeg er veldig glad i hunden min og vil ikke at den skal dø, men å ta en telefon til veterinærvakta når jeg er usikker blir for mye jobb. Så mye bryr jeg meg ikke." Anonymkode: 97f95...5f5 Han har heller ikke hadd noe spesiell reaksjon, han har ikke vært dårlig ellernoe. Hadde definitivt ringt hvis det var casen men når alt viser seg å holde seg fint med han så føle jeg ikke det er mye veterinær heller kan bistå med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå