Gå til innhold

Kysse I offentligheten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min liker ikke å kysse når vi er ute blant folk, om det er på bussen, byen, på fest, hos venner osv. Et bittelite nuss, ok, men ikke mer. Han synes kyssing er for intimt til å være komfortabel med det når vi ikke er alene. Han kan holde hender, holde rundt meg og slikt, men ikke mer. Jeg respekterer det selvfølgelig, men synes han er veldig prippen og sær. Hva synes du, vilket forhold har du (og din partner) til kyssing og kosing i offentligheten?

Anonymkode: 6b75e...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg hadde det vært helt naturlig å kysse i offentligheten. Er jo bare koselig det 💕. Jeg er ikke en person som avviser kjærtegn fra en evt partner. Syns ikke noe om det. 

Endret av Irak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med han, det er ekkelt og pinlig å se på.  SKjønner heller ikke hvorfor folk skal bry andre med kliningen sin.  Hvorfor må du kline med han offentlig?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringsoppførsel. Jeg vil gjerne slippe å måtte forholde meg til voksne menneskers kosing og klining i offentligheten. 

Anonymkode: 5cbd6...e2d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kliner ikke med mannen min offentlig nei. Men nusser han på munnen og holder hender ja. Men ingen behov for å kline. Da blir jeg kåt og da må jeg har tilgang til hele han. 

Anonymkode: f6926...bd5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan mer enn gjerne kysse i offentlighet 😊 Synes det er koselig og det er ikke at jeg klarer å la være 😊 Det skjer noe med meg når jeg er forelsket 😄 Liker også å holde hender ❤️ Jeg har et stort behov for å vise kjærlighet til den jeg er sammen med ❤️ Ser ikke noe problemer med det. Om andre ikke liker det, så får de snu seg bort 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (På 9.11.2024 den 22.17):

Jeg kan mer enn gjerne kysse i offentlighet 😊 Synes det er koselig og det er ikke at jeg klarer å la være 😊 Det skjer noe med meg når jeg er forelsket 😄 Liker også å holde hender ❤️ Jeg har et stort behov for å vise kjærlighet til den jeg er sammen med ❤️ Ser ikke noe problemer med det. Om andre ikke liker det, så får de snu seg bort 😊

Du kliner offentlig og liker å vise det men folk fleste kunne ikke brydd seg eller så syns de det er ekkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nuss er greit men utover det så synes jeg det er ubehagelig å se på og ubehagelig å gjøre. 

Anonymkode: 371d4...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (16 minutter siden):

Du kliner offentlig og liker å vise det men folk fleste kunne ikke brydd seg eller så syns de det er ekkelt. 

Det må folk bare mene. Det får ikke jeg gjort noe med- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 22.00):

Jeg kliner ikke med mannen min offentlig nei. Men nusser han på munnen og holder hender ja. Men ingen behov for å kline. Da blir jeg kåt og da må jeg har tilgang til hele han. 

Anonymkode: f6926...bd5

Viktig poeng du kommer med her 😂.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...