AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #1 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg har alltid blitt latterliggjort av min tante når det kommer til min seksualitet. Tante har gjennom min oppvekst sagt i selskaper eller når vi bare er med familie at hun oppdaget meg da jeg koset med med meg selv da jeg var lita. Det er noe hun har latterliggjort foran flere. Og jeg har lenge trodd at det er feil, med andre ord at det er noe man ikke skal gjøre. Jeg tror det er derfor jeg har problemer med onanering og sex. Det føles ut som om jeg gjør noe som ikke er greit. Og jeg føler jeg har hele familien bak meg som dømmer meg for det. Det bare er ekle følelser som er det som jeg ikke liker. Det ender ofte med at jeg gråter fordi jeg føler så skam. Hva er det jeg kan gjøre med det? Anonymkode: 9500d...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #2 Del Skrevet 9. november 2024 Slutt å henge med tante, hun er gæern. Vurder terapi for egen seksualitet, og/eller utfordre deg selv varsomt på å utforske. Anonymkode: be0d6...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DanielF Skrevet 9. november 2024 #3 Del Skrevet 9. november 2024 Nettop, det som en gang var finnes ikke lenge. Å beføle seg selv er en god måte å lære å elske seg selv på, ingen har noe med hva du gjør for å ta vare på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #4 Del Skrevet 9. november 2024 Ikke heng med tanta di og oppsøk psykolog som den over her sier. Anonymkode: 6d2cb...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 9. november 2024 #5 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har alltid blitt latterliggjort av min tante når det kommer til min seksualitet. Tante har gjennom min oppvekst sagt i selskaper eller når vi bare er med familie at hun oppdaget meg da jeg koset med med meg selv da jeg var lita. Det er noe hun har latterliggjort foran flere. Og jeg har lenge trodd at det er feil, med andre ord at det er noe man ikke skal gjøre. Jeg tror det er derfor jeg har problemer med onanering og sex. Det føles ut som om jeg gjør noe som ikke er greit. Og jeg føler jeg har hele familien bak meg som dømmer meg for det. Det bare er ekle følelser som er det som jeg ikke liker. Det ender ofte med at jeg gråter fordi jeg føler så skam. Hva er det jeg kan gjøre med det? Anonymkode: 9500d...b41 Du kan snakke med en som kan hjelpe deg med å innse at dette er tantes feil og ikke din, selv om du vet det. Men snakk med en som kan få deg overbevist og deretter vil du kunne starte med å lære deg naturlig deilig og helt uten skam onani. Ikke gråt, tante er teit og du er fin du! Det er ikke din feil og onani er like normalt for deg som alle andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #6 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har alltid blitt latterliggjort av min tante når det kommer til min seksualitet. Tante har gjennom min oppvekst sagt i selskaper eller når vi bare er med familie at hun oppdaget meg da jeg koset med med meg selv da jeg var lita. Det er noe hun har latterliggjort foran flere. Og jeg har lenge trodd at det er feil, med andre ord at det er noe man ikke skal gjøre. Jeg tror det er derfor jeg har problemer med onanering og sex. Det føles ut som om jeg gjør noe som ikke er greit. Og jeg føler jeg har hele familien bak meg som dømmer meg for det. Det bare er ekle følelser som er det som jeg ikke liker. Det ender ofte med at jeg gråter fordi jeg føler så skam. Hva er det jeg kan gjøre med det? Anonymkode: 9500d...b41 Mann deg opp still spørmålet til henne en gang det passer; har du aldri onanert selv? For det har hun helt sikkert. Slik må bare tas med samme mynt, og på en slik måte at det virkelig gjør vondt! Anonymkode: f9104...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 10. november 2024 #7 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har alltid blitt latterliggjort av min tante når det kommer til min seksualitet. Tante har gjennom min oppvekst sagt i selskaper eller når vi bare er med familie at hun oppdaget meg da jeg koset med med meg selv da jeg var lita. Det er noe hun har latterliggjort foran flere. Og jeg har lenge trodd at det er feil, med andre ord at det er noe man ikke skal gjøre. Jeg tror det er derfor jeg har problemer med onanering og sex. Det føles ut som om jeg gjør noe som ikke er greit. Og jeg føler jeg har hele familien bak meg som dømmer meg for det. Det bare er ekle følelser som er det som jeg ikke liker. Det ender ofte med at jeg gråter fordi jeg føler så skam. Hva er det jeg kan gjøre med det? Anonymkode: 9500d...b41 Det som er feil og unormalt er at tante latterliggjør deg! Jeg tipper tante er en gammel jomfru som hverken har onanert eller hatt sex, og som er misunnelig på deg! Hvor gammel er du? Du vil sikkert ha nytte av å snakke med noen profesjonelle. Hvis du fremdeles går på skole kan du kanskje få hjelp av helsesykepleier til å finne noen som kan hjelpe. Ellers kan sikkert fastlege henvise videre. Det er viktig at du får hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå