Gå til innhold

Enkelte gråe hår etter farging

lady90

Anbefalte innlegg

Jeg helfarger håret innimellom, men bare uker etter oppdager jeg en del gråe hårstrå. Er akkurat som fargen har gått ut av dem. Snakker ikke om ettervekst men hår som er grå langt nedover. Hvorfor? Trodde helfarge skulle holde seg til etterveksten kom? 

Farger også primært etterveksten etter helfarge, men også der har jeg samme problem med at en del hår blir grå etter noen uker. Ergo må jeg helfarge innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er glasshår som mangler pigment

Anonymkode: c156e...7de

Dette.

Anonymkode: c6805...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gråe hår tar seg ikke til farge. Men gjør du det til frisør så har vi noen triks for det. Men har det så mye å si da? Blir jo bare spill i håret. 

Anonymkode: 7d488...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farger du håret selv hjemme eller hos frisør? 

Hvis kjøper hårfarge og farger det selv, kanskje du ikke bruker et produkt som er egna for grå hår?  

Gå til frisør og få håret farget, de vet hva slags hårfarge / produkt som passer ditt hår.  Så kan du kjøpe samme hårfarge fra salongen som du kan bruke selv evt.  😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstatisk skrev (45 minutter siden):

Farger du håret selv hjemme eller hos frisør? 

Hvis kjøper hårfarge og farger det selv, kanskje du ikke bruker et produkt som er egna for grå hår?  

Gå til frisør og få håret farget, de vet hva slags hårfarge / produkt som passer ditt hår.  Så kan du kjøpe samme hårfarge fra salongen som du kan bruke selv evt.  😃

Helfarga hos frisør ja, flere forskjellige men samme skjer hver gang. Ettervekst har jeg kjøpt i butikken og gjort hjemme siden det koster en formue hos frisør. Sist betalte jeg 2500 for å farge ettervekst og stusse og det har jeg ikke råd til hver måned 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell det til frisøren neste gang, så har de kanskje en farge som passer ditt hår. De grå hår kommer jo bare mer og mer, så kanskje begynne å gå over til striping av hår så synes de ikke så lett?  Det blir sikkert enda dyrere frisørtime igjen. . Men start med å spørre en frisør =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par uker kan være ettervekst. Men glasshår tar ikke til seg farge. Hverken frisør eller hjemme

Anonymkode: 0c217...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...