AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #1 Skrevet 9. november 2024 Vet det er lite sannsynlig å få svar på, men visste ikke helt hvor ellers jeg kan spørre. Har brukt et vibrerende armbånd/ankelbånd laget for angst en stund som har virket ganske godt for meg. Problemet er bare at jeg har mistet det, og det er meget dyrt..! Jeg tror et vanlig vibrerende ankelbånd hadde virket like godt, men aner ikke hvor jeg kan finne noe lignende. Det må være stille nok til at det ikke gir noe lyd ute blandt folk, men akkurat nok til at jeg føler beina mine om det gir mening. Har ikke funnet noe som jorder meg på samme måte som dette, men har rett og slett ikke råd til nytt.. 😪 Noen som har tips? Anonymkode: 3f015...737
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #2 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet det er lite sannsynlig å få svar på, men visste ikke helt hvor ellers jeg kan spørre. Har brukt et vibrerende armbånd/ankelbånd laget for angst en stund som har virket ganske godt for meg. Problemet er bare at jeg har mistet det, og det er meget dyrt..! Jeg tror et vanlig vibrerende ankelbånd hadde virket like godt, men aner ikke hvor jeg kan finne noe lignende. Det må være stille nok til at det ikke gir noe lyd ute blandt folk, men akkurat nok til at jeg føler beina mine om det gir mening. Har ikke funnet noe som jorder meg på samme måte som dette, men har rett og slett ikke råd til nytt.. 😪 Noen som har tips? Anonymkode: 3f015...737 Kan du linke til det du har mistet bare for å forstå hva dette er? Anonymkode: db85f...efc
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #3 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kan du linke til det du har mistet bare for å forstå hva dette er? Anonymkode: db85f...efc Apollo neuro heter det. Det lover mye på hjemmesiden, men det er nok en overpriset "vibrator". 🤓 Uansett så finner jeg ingenting som kan fungere på samme måte.. Anonymkode: 3f015...737
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #4 Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Apollo neuro heter det. Det lover mye på hjemmesiden, men det er nok en overpriset "vibrator". 🤓 Uansett så finner jeg ingenting som kan fungere på samme måte.. Anonymkode: 3f015...737 Du har ikke reiseforsikring som dekker tapet? Har du sett på Temu om de kan ha noe tilsvarende? Vet ikke hva jeg skal søke på der inne… Anonymkode: db85f...efc 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #5 Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du har ikke reiseforsikring som dekker tapet? Har du sett på Temu om de kan ha noe tilsvarende? Vet ikke hva jeg skal søke på der inne… Anonymkode: db85f...efc Nei, dessverre. Vet heller ikke helt hva jeg skal søke på da jeg ikke vet helt hva jeg skal kalle det, eller hva slags kategori det faller i. Egentlig litt rart at de ikke har mer lignende produkter, da jeg ser for meg at mange med angst lever litt mye oppe i overkroppen som meg. 🤷♀️ Anonymkode: 3f015...737
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #6 Skrevet 10. november 2024 Kan du bruke et godt gammeldags TENS-apparat? Eg bruker det under klærne i ryggen når jeg må sitte mye (har prolaps). Men du kan ha det der du ønsker. Har et billig fra Clas Ohlson: Anonymkode: 3baa8...24b
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #7 Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du bruke et godt gammeldags TENS-apparat? Eg bruker det under klærne i ryggen når jeg må sitte mye (har prolaps). Men du kan ha det der du ønsker. Har et billig fra Clas Ohlson: Anonymkode: 3baa8...24b Takk for tips! Tror dette kan bli litt vanskelig å bruke utendørs? Har klart å funne en måte å jorde meg selv på når jeg er hjemme, men ute trenger jeg litt hjelp🥲 Anonymkode: 3f015...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå