AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:39 #1 Del Skrevet lørdag kl 18:39 Jobber i en barnehage,mange sier dem ser en mann og tør ikke gå inn på rommet for å sette på lyset der om morningen når dem kommer,venter til fler er på jobb.Et barn i barnehagen nekter gå inn på dette rommet,bare vis han bæres inn,da klorer han seg fast i en voksen.Barnet er 17månder.Jeg ønsker se denne mannen,hvordan kan jeg se han,ønsker gjøre det før vi åpner..Noen tips til få han til vise seg?Aldri hatt noe tro på dette,så derfor ønsker jeg prøve. Anonymkode: 93ffa...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:52 #2 Del Skrevet lørdag kl 19:52 Du kan ikke fremprovosere åndelig aktivitet ut av ren nysgjerrighet. Mennesker er født åpne for åndeverden, dette barnet du snakker om er sannsynligvis svært åpen og ser derfor energien. De fleste medium ser ikke engang ånder for det blotte øye, men med det tredje øyet, altså mentalt. Jeg er selv medium og kan se omriss eller «varm luft» tidvis hvis energien er ekstra sterk, som regel ser jeg ånd med det tredje øyet. Min sønn på 2 år ser derimot ånd med det blotte øye. Han kan si at det er en mann eller dame og peke. Jeg kan ofte koble meg på og forstå at det er en energi der, men jeg ser de definitivt ikke på samme måte som barnet. Konklusjon. Du kan tenne så mange stearinlys du vil og kombinere med både ouijabrett og shamantrommer. Dersom du ikke er åpen er uansett sannsynligheten svært liten for at du ser han. At du føler nærværet er derimot noe helt annet. Du kan f.eks forsøke å meditere inne i det aktuelle rommet og kjenne etter om du føler det er flere i rommet med deg. For å øve på slike observasjoner kan du f.eks kjenne etter ute blant vanlige folk hvordan det kjennes ut å ha energien av x-antall mennesker i nærheten og hvor nære de er. En ånd vil føles likt, et nærvær. Avslutningsvis tipper jeg at det er mer et ekko som henger igjen enn en faktisk ånd. Det er oftest det Anonymkode: 12890...f9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå