AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #1 Del Skrevet 9. november 2024 Hos annen arbeidsgiver. Er det mulig å lykkes i noe man ikke tålte. Kompetansemessig har jeg alt som kreves. Anonymkode: faedd...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #2 Del Skrevet 9. november 2024 Var det selve arbeidet du ble utbrent av? Eller var det ting knyttet til den forrige arbeidsplassen? Er det selve arbeidet så er det kanskje ikke så lurt. Anonymkode: da5dd...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #3 Del Skrevet 9. november 2024 Spørs om du har lært noe om hvordan du tar vare på deg selv , siden sist. Anonymkode: 44703...306 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 9. november 2024 #4 Del Skrevet 9. november 2024 Godt mulig det går bedre hos en ny arbeidsgiver. Er lederen som delegerer ansvaret mm og veileder de ansatte så kan absolutt være at det er ganske mye bedre en annen plass men samme typen arbeidsoppgaver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #5 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hos annen arbeidsgiver. Er det mulig å lykkes i noe man ikke tålte. Kompetansemessig har jeg alt som kreves. Anonymkode: faedd...93c Jeg ble frisk av å bare bytte arbeidssted. Anonymkode: 16a41...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #6 Del Skrevet 10. november 2024 Jeg har lurt på det samme. Har egentlig en hyggelig jobb, flott leder og kjekke folk. Lurer på om et miljøbytte likevel kan være godt. Jeg jobber tett på mennesker, så kanskje et annet sted har en annen type brukere, slik at belastningen blir mindre. Jeg har blitt flinkere til å stå opp for meg selv og gi beskjed om ting, men føler det er rart der jeg er nå. Jeg har gått fra å være et utpreget "ja-menneske" til å sette fornuftige grenser for meg, det krasjer jo litt med folks oppfatning om at jeg stiller opp for alt. Det tenker jeg også at kan være enklere å fortsette med på et sted der det er slik fra begynnelsen. Jeg er ikke urimelig i grensene jeg setter, så det betyr ikke at jeg sniker meg unna jobben min at jeg sier nei til enkelte ting. Anonymkode: d1789...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Jenny* Skrevet 10. november 2024 #7 Del Skrevet 10. november 2024 (endret) Absolutt. Og det er flere grunner til det. Jeg nevner ledelse, ledelse, ledelse. I et intervju spør alltid om hvordan det er med sykmelding på arbeidsplassen. Er det mye er det ofte et tegn på dårlig ledelse. Som anonymd1789...fbb så kan du ha lært noen nei-teknikker, og har du ikke lært det kan du ta det med deg at det er lov å si nei. Å si ja er en av hovedgrunnene til å bli utbrent. Jeg har nylig byttet jobb og har en kollega som forbilde. Jeg ble litt overrasket da hun sa hun ikke visste ditten eller visste datten, og så slo det meg, dette er jo ikke ting jeg trenger å vite noe om for å gjøre jobben min, det jeg er utdannet til, så jeg har heller ikke brukt energi på å lære det. Snille piker som skal noe sted kan ta seg av det, jeg gidder ikke. I tillegg er jobbytte en god anledning å øke lønna di, og det er alltid tilfredsstillende (om enn en litt kortvarig lykke). Endret 10. november 2024 av *Jenny* Rettelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå