Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! kjæresten min er på utenlandsferie, og vil ikke si hvem han deler hotellrom med. Er ikke det veldig rart?

Anonymkode: 9c1b3...ff7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei! kjæresten min er på utenlandsferie, og vil ikke si hvem han deler hotellrom med. Er ikke det veldig rart?

Ja

Anonymkode: cf0a3...1e2

• Liker 3
Skrevet

Høres ikke bra ut

Anonymkode: 2b23b...3b9

Skrevet

Ja, du er naiv. Minner om eksen min som dro på gutte-tur til Tyskland, men som nektet å fortelle hvor han og kompisene var på kveldene. Ser på storyen til den ene kompisen at de er på bordell... Jeg bare slettet dem alle der og da, fra alt!

Anonymkode: 94429...1f1

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, du er naiv. Minner om eksen min som dro på gutte-tur til Tyskland, men som nektet å fortelle hvor han og kompisene var på kveldene. Ser på storyen til den ene kompisen at de er på bordell... Jeg bare slettet dem alle der og da, fra alt!

Anonymkode: 94429...1f1

Eksemplarisk resksjon fra din side 👏👏👏

Anonymkode: 49420...d55

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei hva er rart med det? Hvis han ikke vil si det så er det fordi du ikke vil like det så da er det ikke rart at han ikke vil si det. Klart han hadde sagt det om det ikke var noe farlig, alt for å berolige deg der hjemme hvis mulig. Men nå har den mannlige kollegaen byttet plass med ei blond skreppe og vips to rom er blitt spennende, har det deilig men dog så hemmelig.

Neida, det var å tro det verste og mest sannsynlige, men hva vet jeg. Har du spurt hvorfor han ikke vil si det? Kan være en normal forjklaring som at han som bor der er homo og da er han redd du skal misforstå? Kanskje han deler rom med en som er mye yngre/ eldre og er redd for hva du synes? Kanskje det bare er at han vil være vanskelig, holde deg på pinebenken? Har han grunn for å 'hevne' seg på noen måte?

Få en bekjent til å ringe hotellet når du vet det er sjanse for at han er på rommet, han/hun ber om å få romnr hans og når han/de tar telefonen så sier dere at det er fra renseriet og at plagget hennes er ferdig.  Spør om de vil ha det levert på døren. Da finner du kanskje ut om det er kvinnestemmer på rommet.....

Eller du kan si rett ut at det å nekte deg å få vite hvem han deler rom med er det samme som å si at han har en kvinne der, evt mannlig elsker. det han foretrekker..... Si at han bare kan bruke lang tid før han kommer hjem, og når han kommer så er låser i dører byttet og han får finne seg en advokat. Snakk sant, du er ikke dum heller!

Skrevet
John McClane skrev (1 time siden):

Kanskje han deler rom med en som er mye yngre/ eldre og er redd for hva du synes?

Jeg vet det er en gammel dame som er lesbisk, men synes likevel ikke det er greit. Kanskje spesielt fordi han ikke engang spurte, og ikke sier noe.

Skrevet

Jaha, hvorfor fortsetter du å omtale ham som kjæresten din?

Kutt ham ut, gi ham beskjed allerede nå, blokker ham på alle sosiale medier og gi tydelig beskjed om at han ikke skal kontakte deg etter at han er kommet hjem fra ferie. Så er du kvitt problemet.

Anonymkode: 8f096...2d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo, det er veldig rart.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet det er en gammel dame som er lesbisk, men synes likevel ikke det er greit. Kanskje spesielt fordi han ikke engang spurte, og ikke sier noe.

Åja er hun lesbisk, da er alt i orden. Men hvem sier hun er lesbisk? Typen din eller flere? Hvis han er den eneste som sier det så kan du jo spørre deg, sier han dette fordi jeg skal slappe av, kanskje hun er hetro men nå lurer han meg? Eller du kan tro på det han sier selv om det kanskje ikke er så troverdig, men så lenge du vil at det skal være ei lesbe som driter i din mann så blir det lesbe. Men forsikkerhetsskyld be din mann ta på en kondom når han legger seg til å sove, better safe than sorry....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...