Gå til innhold

Egentrening?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vert støttemedlem alt for lenge ved det lokale helsestudioet og sa det opp. Det vil jo ikke si at jeg ikke bør trene, men kom meg rett og slett ikke ned dit.

Nå har tegnet abonnement på LiveGym og hatt flere harde økter på matte på stuegulvet, men det er en dårlig nettside synest jeg. Vankelig å finne tilbake øktene jeg har brukt og når jeg deler skjerm fra Mac til Tv i stuen så falle det ofte ut. 

Driver du med hjemmetrening, og hva er dine gode tips til egentrening ?

Anonymkode: 99594...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For meg har det vært fint å kjøpe noe billig og enkelt utstyr, og heller trene etter øvelser og programmer enn video. Kommer vel anpå hva slags type trening en vil drive med. Om det er kondisjonstrening er jo fjelltur, løpetur, eller gåtur med varierende tempo en fin måte å få pulsen opp. 

Uansett, jeg tipper jeg har brukt max 800kr på utstyr totalt. Jeg har en yogamatte, en "ab roller" og et lite vektsett fra XXL. Dette er egnentlig nok. Mye kan man også trene med bare kroppsvekt; knebøy, utfall, armhevninger, osv.

Lag et program, eller finn et program på nettet, du føler du kan holde deg til. Jeg synes feks det er mye kjekkere å trene til en film eller til musikk jeg liker, heller enn å se på en treningsvideo på nett.

Lykke til med treningen!

Anonymkode: 8f37d...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fulgt hjemmetreningsopplegget til Pia Seeberg som heter Trent. Kan virkelig anbefales!

Har også hørt mye bra om Naardic

Anonymkode: 5842c...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...