AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:42 #1 Del Skrevet lørdag kl 17:42 Når mannen finner ut at han ikke er interessert lenger? Anonymkode: 28359...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:59 #2 Del Skrevet lørdag kl 17:59 Jeg vil at han forteller meg det ansikt til ansikt, på en rolig og skånsom måte. Ingen sånn "å stakkars deg" stemning. Anonymkode: 8348c...e11 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:00 #3 Del Skrevet lørdag kl 18:00 På sms, nøytralt med årsak. Anonymkode: bd5d3...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:03 #4 Del Skrevet lørdag kl 18:03 Kommer ann på hvor langt man har kommet, hvis det bare er etter et par dater så går det helt fint å få en sms om at du ikke kjenner kjemien eller lignende. Anonymkode: eff31...f8c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:04 #5 Del Skrevet lørdag kl 18:04 Alt annet enn ghosting. Ghosting er helt grusomt. Man går et helt liv uten en verdig avslutning. Det gjør noe med deg psykisk etter hvert. Anonymkode: 1eb15...803 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:05 #6 Del Skrevet lørdag kl 18:05 Jeg ønsker å bli ghosta. For å ikke såre bruker man å unngå å si den egentlige grunnen og kommer bare med dårlige unnskyldninger jeg gjennomskuer uansett. Ghosting er også fint for å unngå drama. Anonymkode: 3beab...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:08 #7 Del Skrevet lørdag kl 18:08 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ønsker å bli ghosta. For å ikke såre bruker man å unngå å si den egentlige grunnen og kommer bare med dårlige unnskyldninger jeg gjennomskuer uansett. Ghosting er også fint for å unngå drama. Anonymkode: 3beab...fb2 Du gjør bare et lite plaster-stikk til noe betydelig mer smertefult ved å ikke være direkte der og da. Feighet. Anonymkode: 1eb15...803 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:12 #8 Del Skrevet lørdag kl 18:12 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du gjør bare et lite plaster-stikk til noe betydelig mer smertefult ved å ikke være direkte der og da. Feighet. Anonymkode: 1eb15...803 Jeg er enig med personen du siterer; jeg synes det er mer verdig å fade ut enn å poengtere at jeg er blitt veid og funnet for lett. Men det går jo selvfølgelig ikke hvis det er et etablert forhold. Anonymkode: 664f4...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:13 #9 Del Skrevet lørdag kl 18:13 Ærlighet, rett frem. Si hva du føler og hvorfor. Ikke kast bort tiden min med falsk interesse og ikke ghoste som en feig jævel. Anonymkode: 1f3f4...581 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:15 #10 Del Skrevet lørdag kl 18:15 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er enig med personen du siterer; jeg synes det er mer verdig å fade ut enn å poengtere at jeg er blitt veid og funnet for lett. Men det går jo selvfølgelig ikke hvis det er et etablert forhold. Anonymkode: 664f4...da9 Kan du forklare hvordan det er mer verdig, slik at jeg kan forstå dere bedre? For meg fremstår det som det mest uverdige. Personen er ikke verdt å kommunisere med en gang. Er det noe mindre verdig? Man kaller folk man ikke kan snakke med for sine fiender. Anonymkode: 1eb15...803 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:17 #11 Del Skrevet lørdag kl 18:17 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du forklare hvordan det er mer verdig, slik at jeg kan forstå dere bedre? For meg fremstår det som det mest uverdige. Personen er ikke verdt å kommunisere med en gang. Er det noe mindre verdig? Man kaller folk man ikke kan snakke med for sine fiender. Anonymkode: 1eb15...803 Jeg har forklart. Hvis du fremdeles ikke forstår det kan jeg ikke hjelpe deg. Anonymkode: 664f4...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:29 #12 Del Skrevet lørdag kl 18:29 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har forklart. Hvis du fremdeles ikke forstår det kan jeg ikke hjelpe deg. Anonymkode: 664f4...da9 Jeg er mann, og til og med jeg forstår at ghosting er tilbakestående oppførsel etter at man har datet og gjort seg emosjonelt og fysisk sårbare for hverandre... Anonymkode: 28359...809 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:32 #13 Del Skrevet lørdag kl 18:32 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Når mannen finner ut at han ikke er interessert lenger? Anonymkode: 28359...809 Ved å være direkte og ærlig. Alt annet er unødvendig. Anonymkode: 23252...72e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:38 #14 Del Skrevet lørdag kl 18:38 Kommer an på om hvor intenst det har vært. Var på 2 dater med en i sommer, jeg merket fort at han ikke var helt min type, så gjorde meg ikke noe at han bare ble stille etter date nr 2. Vi kjente nok begge på manglende kjemi. Har vært på tre dater med en nå, jeg hadde nok gått fullstendig i kjelleren om han hadde ghostet meg. Jeg føler en helt fantastisk kjemi og skikkelig potensial. Hvis han ikke vil mer, så håper jeg han vil være ærlig å fortelle meg hvorfor jeg ikke er bra nok. Og jeg håper jeg også vil klare være ærlig om det dukker opp noen dealbreakere for meg. Anonymkode: 284e2...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:57 #15 Del Skrevet lørdag kl 18:57 Åpen, men hyggelig om det. Anonymkode: 776ef...184 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå