AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #1 Skrevet 9. november 2024 Jeg har noen alvorlige problemer her tror jeg. Jeg finner meg kun tiltrukket og betatt av menn som ikke er spesielt greie, eller som ikke er spesielt opptatt av å få bekreftelse fra meg. Og det her er ikke normal oppførsel. Samtidig kan jeg ikke peke på noen åpenabar grunn til hvorfor jeg er sånn. Jeg har virkelig ikke opplevd stort med avvisning i oppveksten, og pappa er min beste venn her i livet, jeg er nærmere han enn noen andre. Så hvorfor er jeg sånn her da? Hvis en jeg var glad i kom og fortalte meg at de var som meg, hadde jeg tenkt at personen slet psykisk med noe greier. Jeg blir ikke klok på meg selv her. Jeg vet, rotete innlegg. Anonymkode: c8926...93e 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #2 Skrevet 9. november 2024 Du har nok dårlig selvbilde, og innerst inne så tror du ikke at du fortjener bedre. Ta en prat med en psykolog og nøst opp i det. Anonymkode: e67f4...a27
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #3 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har nok dårlig selvbilde, og innerst inne så tror du ikke at du fortjener bedre. Ta en prat med en psykolog og nøst opp i det. Anonymkode: e67f4...a27 Jeg føler at jeg har et veldig godt selvbilde jeg 😅😅 Jeg er en boss-ass-bitch 👊💥😎 Anonymkode: c8926...93e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #4 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg føler at jeg har et veldig godt selvbilde jeg 😅😅 Jeg er en boss-ass-bitch 👊💥😎 Anonymkode: c8926...93e Du liker vel bare menn som ligner deg selv da 😄 ingen ting rart med det Anonymkode: 3e29d...296 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #5 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg føler at jeg har et veldig godt selvbilde jeg 😅😅 Jeg er en boss-ass-bitch 👊💥😎 Anonymkode: c8926...93e Tydeligvis ikke siden du velger menn som ikke er bra for deg. Anonymkode: e67f4...a27
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #6 Skrevet 9. november 2024 Vi er nok perfekte sammen ❤️. Jeg er snill og omsorgsfull, noe som får andre til å forsøke å få meg til å fremstå som en drittsekk. Så her kan du få i både pose å drittsekk! PS! At man ikke er opptatt av bekreftelse gjør vel ikke en person til en drittsekk? For meg er det et tegn på trygghet og tillitt. Anonymkode: 315ad...439
000VF000 Skrevet 9. november 2024 #7 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg finner meg kun tiltrukket og betatt av menn som ikke er spesielt greie, Anonymkode: c8926...93e Kanskje du ikke er spesielt smart? 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #8 Skrevet 9. november 2024 Tror du at du kan omvende disse badboysa til å bli goodboys?? Anonymkode: 7df50...779
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #9 Skrevet 10. november 2024 Du er kanskje tiltrukket av kvaliteter som man finner oftere hos "drittsekker" enn hos "greie", Feks menn som er selvstendige, ikke bryr seg om hva andre mener mm. Anonymkode: 21813...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå