Gå til innhold

Kul i brystet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er èin del om samme tema med eg skrive no eg og , fant èin kul helt ute på høyre bryst, var hos legen og skal på brystdiagnostikk sentere for skjekk med mammografi og ul, dette og bekymringer over dette har toke mye krefter , merker eg nesten bare er tom (fikk i tillegg t mensen i dag som Ikkje hjelper på , på at èin blir emesjonell🫣), eg går rett i worst case . Eg klarer og bevege på den, og når eg strammer huden kjenner eg den Ikkje , og eg føle eg har noe lignende på andre siden men den er mer mjuk, den ligger på èin måte i hulrommene helt i siden på brystet. Ønsker bare noen beroligende tanker hos dere èin lørdagskveld ❤️☺️

Anonymkode: 3fffb...d9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ser det er èin del om samme tema med eg skrive no eg og , fant èin kul helt ute på høyre bryst, var hos legen og skal på brystdiagnostikk sentere for skjekk med mammografi og ul, dette og bekymringer over dette har toke mye krefter , merker eg nesten bare er tom (fikk i tillegg t mensen i dag som Ikkje hjelper på , på at èin blir emesjonell🫣), eg går rett i worst case . Eg klarer og bevege på den, og når eg strammer huden kjenner eg den Ikkje , og eg føle eg har noe lignende på andre siden men den er mer mjuk, den ligger på èin måte i hulrommene helt i siden på brystet. Ønsker bare noen beroligende tanker hos dere èin lørdagskveld ❤️☺️

Anonymkode: 3fffb...d9c

Hos meg var det bare en ufarlig muskelknute  - går nok bra. Ikke alle kuler eller humper er farlig kreft, tenk så mange som har kuler som blir henvist, fåtallet har kreft. Veldig fint at lege er føre var tenker jeg. lykke til❤️

Anonymkode: 00c89...c16

• Hjerte 1
Skrevet

En kreftkul skal ikke være bevegelig 🙂 Så syns du skal slappe litt av og ikke stresse så mye med det, har selv opplevd dette og fikk det undersøkt med både Mammografi og ultralyd, det visste seg at var bare en hoven kjertel 🙂 Men skjønner at du stresser ❤️

Anonymkode: 14b60...1a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

En kreftkul skal ikke være bevegelig 🙂 Så syns du skal slappe litt av og ikke stresse så mye med det, har selv opplevd dette og fikk det undersøkt med både Mammografi og ultralyd, det visste seg at var bare en hoven kjertel 🙂 Men skjønner at du stresser ❤️

Anonymkode: 14b60...1a6

Min kreftkul i brystet var bevegelig.

TS, du kan bruke den tidligere tråden du har laget. Da kommer all informasjon på et sted.

Anonymkode: a72eb...a60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...