AnonymBruker Skrevet 9. november #1 Del Skrevet 9. november Jeg har en skjorte med to brystlommer, det er knapp og knapphull på begge. Men på ene lommeklaffen er det et ekstra knapphull på venstre lomme, knapphullet er plassert øverst i høyre hjørne på lommeklaffen. Noen som vet hva det er til? Anonymkode: 90e3a...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 11. november #2 Del Skrevet 11. november Kan det være for å gi plass til en kulepenn i lommen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #3 Del Skrevet 11. november Jeg har sett tre teorier. Kulepenn, briller eller at man på et eller annet vis skal kunne kneppe opp skjorten på varme dager og feste den i det knapphullet (det forstår jeg ikke hvordan skal fungere). Anonymkode: 1b678...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #4 Del Skrevet 11. november Det er vel for brillene? Anonymkode: 333bc...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #5 Del Skrevet 14. november Tusen takk for svar alle sammen. Gode forslag alt sammen, det er forresten en skjorte fra Lewis. Anonymkode: 90e3a...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå